Gå til innhold

Enkle studiepoeng

isbinne

Anbefalte innlegg

Jeg behøver 17 studiepoeng for å få støtte fra Lånekassen til høsten. Trenger derfor å ta disse ila våren. Synes Foto 7,5 studiepoeng ved Kristiania så interessant ut. Noen erfaringer?

Behøver tips til enkeltemne på 10 studiepoeng som er relativt "enkelt" å bestå.

Det må være nettbasert og jeg må kunne ta eksamen til sommeren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
isbinne skrev (1 minutt siden):

Jeg behøver 17 studiepoeng for å få støtte fra Lånekassen til høsten. Trenger derfor å ta disse ila våren. Synes Foto 7,5 studiepoeng ved Kristiania så interessant ut. Noen erfaringer?

Behøver tips til enkeltemne på 10 studiepoeng som er relativt "enkelt" å bestå.

Det må være nettbasert og jeg må kunne ta eksamen til sommeren.

Om du er teknisk interessert kan du jo ta noen enkle programmerings fag. 

Lenke til kommentar

Kva som er enkelt blir veldig individuelt. Dei faga som er enklast er nok dei faga der du frå før har uformell kompetanse, må du lese deg opp frå grunnen av så skal det være omtrent lik arbeidsmengde i alle fag som gir 10 stp.
For mange så er ulike formar for samfunnsfag enkle fag, nettopp fordi dei fleste har litt passiv forkunnskap gjennom å ha orientert seg om korleis samfunnet fungerer.

Den største utfordringa er å finne eit emne som gir minst 10 stp og som fortsatt er opne for å melde seg opp til eksamen no til våren. Når det i tillegg skal være nettbasert så reduserer det også utvalget ditt.
Har du moglegheit til å ta samlingsbaserte studier så har du litt meir å velge mellom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...