isbinne Skrevet lørdag kl 11:57 Del Skrevet lørdag kl 11:57 Jeg behøver 17 studiepoeng for å få støtte fra Lånekassen til høsten. Trenger derfor å ta disse ila våren. Synes Foto 7,5 studiepoeng ved Kristiania så interessant ut. Noen erfaringer? Behøver tips til enkeltemne på 10 studiepoeng som er relativt "enkelt" å bestå. Det må være nettbasert og jeg må kunne ta eksamen til sommeren. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet lørdag kl 12:02 Del Skrevet lørdag kl 12:02 isbinne skrev (1 minutt siden): Jeg behøver 17 studiepoeng for å få støtte fra Lånekassen til høsten. Trenger derfor å ta disse ila våren. Synes Foto 7,5 studiepoeng ved Kristiania så interessant ut. Noen erfaringer? Behøver tips til enkeltemne på 10 studiepoeng som er relativt "enkelt" å bestå. Det må være nettbasert og jeg må kunne ta eksamen til sommeren. Om du er teknisk interessert kan du jo ta noen enkle programmerings fag. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet lørdag kl 12:14 Del Skrevet lørdag kl 12:14 Det finnes mange fagskoler som deler ut tilnærmet gratis studiepoeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå