Gå til innhold

Påfyll på konto fra butikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig ikke, da det kan være gave.

Men bankene er mer konfronterende overfor dem som setter inn kontanter. Krever at vi skal vise kvittering o.l. Og skal du bruke bankkortet kan det være lurt å sjekke at det virker. For banken kan ha lagt inn spørreskjema på nettbanken som må besvares før kortet begynner å virke igjen.

På meg satte de en tidsfrist for å svare, som det bare var tilfeldig at jeg oppdaget. Litt over ett år etterpå beskyldte de meg for å være en løgner, og ha en annen bank enn dem som hovedbank. Dette sendte de kun på e-post og ikke som papirbrev. Tidsfrist da også.

Mirakuløst nok har jeg fortsatt kontoen. Ser det ikke som fordelaktig å komme som ukjent kunde i en storbank, så prøver å beholde den kontoen. Selv om en gammel kunde blir behandlet noe dårlig.

Nå har banken sendt ut e-post med orientering om banktjenesten hos visse butikker. Så kanskje det var en bra hendelse. Eller de vil lokke flere til å bli konfrontert av kundeservicen deres.

Lenke til kommentar
Michael Yusufsen skrev (2 timer siden):

Hei, jeg lurer på om kontanter som jeg fyller på konto gjennom butikk som kiwi/meny blir telt som inntekter? Mvh

Det avhenger jo av hvordan du har fått tak i kontantene. Inntekter fører du i skattemeldingen, ingen innsatte kontanter blir automatisk oppført som inntekt.

Abigor skrev (5 minutter siden):

Kan man fylle på penger på konto i butikk?

Javisst, Kiwi og en del andre butikker i Norgesgruppen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...