Spillredaksjonen Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Doom: The Dark Ages kommer i mai – slik blir spillet Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
JornHansen Skrevet lørdag kl 10:40 Del Skrevet lørdag kl 10:40 Herrejemini, dette blir stas! Jeg bounca hardt av Doom 2016 første gang jeg prøvde det. Andre gangen også. Hva skulle jeg med en gammeldags arena-shooter med teite fiender og harry metall? Vel...Nå har jeg runda det, jeg har runda Doom Eternal, jeg har runda Doom 1 og spiller Doom 2. Jeg har runda Quake og spiller nå modden laget av Machine Games. Skal spille Quake 2 også. Har spilt litt Rage og koser meg med det også. iD Software leverer på aller høyeste hylle og det er helt merkelig at jeg er den første til å kommentere her. Men det er vel fordi verden lider av RPGitis? 1 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet lørdag kl 15:17 Del Skrevet lørdag kl 15:17 Return to form er ett ganske utslitt uttrykk, men det gir meg likevel litt forhåpninger. Jeg syns Doom Eternal var ett drittspill av dimensjoner, og en ekstrem skuffelse. Ingen fan av gameplayet de la opp til der. Lenke til kommentar
JornHansen Skrevet søndag kl 17:51 Del Skrevet søndag kl 17:51 Mala skrev (På 25.1.2025 den 16.17): Return to form er ett ganske utslitt uttrykk, men det gir meg likevel litt forhåpninger. Jeg syns Doom Eternal var ett drittspill av dimensjoner, og en ekstrem skuffelse. Ingen fan av gameplayet de la opp til der. Syntes Eternal var helt magisk. Tror mange fps fans ikke kan fordra platforming. Selv har jeg gjort masse av det i Metroid Prime og det å kunne gjøre det slickt og smidig i Eternal var fett. Spillet var greit utfordrende også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet mandag kl 11:02 Del Skrevet mandag kl 11:02 Platforming har jeg ikke mye i mot, men akkurat i Doom ble det ingen suksess for min del. De skal ha kudos for å ta spillene sine i nye retninger, og ikke levere det samme i ny innpakning fra gang til gang. Eternal derimot, var ikke ett spill for min del Og det er helt greit, ikke alt kan treffe alle likt. Har mer trua på The Dark Ages altså! Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet tirsdag kl 09:31 Del Skrevet tirsdag kl 09:31 Dette blir fett bra ja Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet tirsdag kl 09:42 Del Skrevet tirsdag kl 09:42 Det jeg liker med de gamle Doom spillene er litt følelsen av at det er du som et menneske VS monster/demoner. Dette virker mer som et godt monster mot slemme monster.. Lenke til kommentar
Markiii Skrevet tirsdag kl 19:52 Del Skrevet tirsdag kl 19:52 JornHansen skrev (På 26.1.2025 den 18.51): Syntes Eternal var helt magisk. Tror mange fps fans ikke kan fordra platforming. Ja, det var der jeg stemplet ut. Orket aldri å starte spillet igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå