Gå til innhold

Trump 2025

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Apathy skrev (1 time siden):

Vi får hjelpe Trump med løftet hans om å bygge mur (som andre skal betale for) og mure jævelskapen inne så de kan destruere seg selv.

USA er på alle et måter et såpass ressurssterkt og rikt land at jeg tror en slik form for isolasjon nok ville bygd mer opp enn å rive ned. USA ville uansett neppe lidd noen nød, landet kan aldri bli et fattig og stagnert Nord-Korea.

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Satan666 said:

USA er på alle et måter et såpass ressurssterkt og rikt land at jeg tror en slik form for isolasjon nok ville bygd mer opp enn å rive ned. USA ville uansett neppe lidd noen nød, landet kan aldri bli et fattig og stagnert Nord-Korea.

De mangler bauxitt, som en lager aluminium av, har jeg hørt. Det er nok andre ting de mangler eller har lite av og.

Endret av Imaginacíon
Lenke til kommentar
32 minutes ago, Satan666 said:

Det som har gjort USA rikt er at dei har trekt til seg talent, resurser og kapital frå resten av verda. Aliansebygging har gjort USA til ei stormakt. Stopper dette opp så klarer USA seg, men det blir eit stort land som andre store land. Får dei i tillegg dårleg politisk styre og ein dårleg fungerande administrasjon så kjem dei ikkje til å vere teknologisk leiande. Militært og økonomisk kan dei bli mindre enn både Kina og EU.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som har en oppsummering av den siste uken? Har rett og slett logget av litt. Dette er et sirkus og drama i levende live man fint kan følge med på 24/7, men jeg har rett og slett ikke tid eller energi om jeg skal få gjort noe annet produktiv. 😂

Men har registrert at Trump som skulle skape fred på 24 timer ikke engang har fått til en våpenhvile?

Og vil stille dommere som står i veien for han for riksrett? 

Noe mer?

Lenke til kommentar
DukeRichelieu skrev (5 minutter siden):

Noen som har en oppsummering av den siste uken? Har rett og slett logget av litt. Dette er et sirkus og drama i levende live man fint kan følge med på 24/7, men jeg har rett og slett ikke tid eller energi om jeg skal få gjort noe annet produktiv. 😂

Men har registrert at Trump som skulle skape fred på 24 timer ikke engang har fått til en våpenhvile?

Og vil stille dommere som står i veien for han for riksrett? 

Noe mer?

Det største som har skjedd er jo at Trump-admin dreit i en rettsordre om å stoppe deportasjon av antatte gjengmedlemmer, og høyesterettsdommer Roberts kom med den kraftigste kritikken av Trump hittil

En annen dommer har sagt at administrasjonen ikke har lov å utestenge transpersoner fra.militæret, men det kan ankes 

Og sist men ikke minst, omfattende angrep mot houthiene 

Endret av Tussi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...