Tussi Skrevet fredag kl 14:36 Del Skrevet fredag kl 14:36 Tåkefyrste skrev (9 minutter siden): Han har gjort mye fantastisk på 1 uke. Skjønner at det er surt for dere som hater han, men det er bra for USA og verden. Winning. Noe fantastisk og noe fantastisk dårlig... 1 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet fredag kl 15:06 Del Skrevet fredag kl 15:06 (endret) En ødelagt klokke viser likevel riktig en gang i døgnet. Majoriteten til hva Trump gjør er forfærdelig greier. Verden hadde vært mye bedre hvis han hadde holdt seg unna politikk. Han klarer nok å gjøre noe bra, men det er nok fordi det finnes "noen" gode folk rundt han som gjør jobben. Endret fredag kl 15:09 av DJViking 3 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg uname -i Skrevet fredag kl 15:25 Populært innlegg Del Skrevet fredag kl 15:25 DJViking skrev (16 minutter siden): Han klarer nok å gjøre noe bra, men det er nok fordi det finnes "noen" gode folk rundt han som gjør jobben. Nei, de er nok borte nå. Det er bare å se på disse innsettelseshøringene. Folk som knapt er kvalifisert til å gå ut med søpla og som lyver så det renner av dem. USA kommer til å bli satt tiår tilbake. Men trøsten til Trump-sleikerne her er at andre får det fælt. Deres primære motivasjon i deres stusselige liv. 8 3 Lenke til kommentar
rabler Skrevet fredag kl 15:57 Del Skrevet fredag kl 15:57 2 hours ago, VifteKopp said: https://www.bbc.com/news/articles/ckg0m79gm10o I morgen vil Trump innføre 25% tariff på importerte varer fra Mexico og Canada. Jeg håper amerikanerne husker å kjøpe de meksikanske avokadoene sine i løpet av dagen. Jeg leste de meksikanske advokatene og lurte liiitt på hva du mente 🤣 2 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet fredag kl 22:36 Del Skrevet fredag kl 22:36 https://www.vg.no/nyheter/i/KMXMP7/dette-er-de-kriminelle-trump-vil-kaste-ut-nabolaget-lever-i-frykt Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet fredag kl 22:52 Del Skrevet fredag kl 22:52 7 hours ago, uname -i said: Nei, de er nok borte nå. Det er bare å se på disse innsettelseshøringene. Folk som knapt er kvalifisert til å gå ut med søpla og som lyver så det renner av dem. USA kommer til å bli satt tiår tilbake. Men trøsten til Trump-sleikerne her er at andre får det fælt. Deres primære motivasjon i deres stusselige liv. Her er vi tilbake i bakvendtland nok engang. Men vet jo at det er rett ut av Marxistenes lærebok å anklage andre for ting man gjør selv. Trump har veldig bra folk rundt seg, og bedre skal det bli. Skjønner jo at det er litt overveldende at ting faktisk skjer daglig der borte nå etter at det har vært et gamlehjem og galehus i 4 år. Hvem som får det fælt? Er det ulovlige innvandrere hjertet ditt gråter for eller liberale skruller generelt? Kan ikke si du får min medlidenhet her akkurat. Amerikanere flest får det dog jævlig mye bedre. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg AtterEnBruker Skrevet fredag kl 23:02 Populært innlegg Del Skrevet fredag kl 23:02 uname -i skrev (7 timer siden): USA kommer til å bli satt tiår tilbake. Men trøsten til Trump-sleikerne her er at andre får det fælt. Deres primære motivasjon i deres stusselige liv. Man kan visst ikke drive politikk for den demografien med å si "jeg skal gjøre livet bedre for alle". Man må si "Jeg skal gjøre livet bedre for deg!" Sier man "jeg skal gjøre livet bedre for alle" er det noen som klarer å vri det over til tilsvarende "Hørte dere det? Den politikern sier hen skal gjøre livet bedre for dem/de andre! De som ikke fortjener å være her! De som ikke deler vårt syn og våre tradisjoner". Klassesolidariteten er nesten død der borte. At det måtte en Luigi Mangione til for å gjenopplive den blandt de konservative demografiene, sier mildt sagt en del... Uansett her er enda et par eksempler på snegler som stemte på saltbøssa... 8 2 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet fredag kl 23:04 Del Skrevet fredag kl 23:04 (endret) Tåkefyrste skrev (11 minutter siden): Her er vi tilbake i bakvendtland nok engang. Men vet jo at det er rett ut av Marxistenes lærebok å anklage andre for ting man gjør selv. Trump har veldig bra folk rundt seg, og bedre skal det bli. Skjønner jo at det er litt overveldende at ting faktisk skjer daglig der borte nå etter at det har vært et gamlehjem og galehus i 4 år. Hvem som får det fælt? Er det ulovlige innvandrere hjertet ditt gråter for eller liberale skruller generelt? Kan ikke si du får min medlidenhet her akkurat. Amerikanere flest får det dog jævlig mye bedre. Jeg tror jeg vet hva du gjør, du sier bare det stikk motsatte av hva som er sant, som en reversert kunstitg intelligens som ikke kan si noe som er riktig. Det ville forklart mye. Du skal få lov til å motbevise meg. Tåkefyrste skrev (11 minutter siden): Amerikanere flest får det dog jævlig mye bedre. På hvilke konkrete områder mener du amerikanske gjennomsnittspersoner eller arbeiderklassepersoner kommer til å få det bedre? Merk at jeg bokmerker svaret og kommer tilbake til det om 2 år. Endret fredag kl 23:04 av Red Frostraven 6 1 Lenke til kommentar
Mbappe09 Skrevet fredag kl 23:24 Del Skrevet fredag kl 23:24 Tucker Carlson ble fullstendig tatt i senga av Piers Morgan (del 2). Anbefaler at dere ser denne. 2 1 Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet fredag kl 23:50 Del Skrevet fredag kl 23:50 (endret) 58 minutes ago, Tåkefyrste said: Her er vi tilbake i bakvendtland nok engang. Men vet jo at det er rett ut av Marxistenes lærebok å anklage andre for ting man gjør selv. Trump har veldig bra folk rundt seg, og bedre skal det bli. Skjønner jo at det er litt overveldende at ting faktisk skjer daglig der borte nå etter at det har vært et gamlehjem og galehus i 4 år. Hvem som får det fælt? Er det ulovlige innvandrere hjertet ditt gråter for eller liberale skruller generelt? Kan ikke si du får min medlidenhet her akkurat. Amerikanere flest får det dog jævlig mye bedre. Hvis President Trump vil skyte demonstranter i beina, ville du tillatt han å gjøre det? Endret fredag kl 23:50 av shockorshot 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zork Skrevet fredag kl 23:51 Populært innlegg Del Skrevet fredag kl 23:51 Tucker Carlson er noe av det mest patetiske jeg vet om. Men Piers Morgan er ikke langt bak. Dette er to fryktelig mennesker begge to og jeg bør muligens ikke uttale meg da jeg ikke har sett noen av videoene (viser til hva jeg synes om begge to) men jeg tviler på om en samtale mellom de to kan gi noe av verdi. 10 1 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet i går, 00:16 Del Skrevet i går, 00:16 (endret) 51 minutes ago, Mbappe09 said: Tucker Carlson ble fullstendig tatt i senga av Piers Morgan (del 2). Anbefaler at dere ser denne. Wtf det svir i øyne og ører å se dette. Synes han hadde et snev av karisma med Theo Von, men her er han helt uspiselig. Han bryr seg ikke om Putin er blitt president i rettferdig og fritt valg? Fordi det ikke er hans land? 🤮 Det er første gang jeg har sett positivt på Piers Morgan (relativt sett). Endret i går, 00:17 av Abigor 4 Lenke til kommentar
Mbappe09 Skrevet i går, 01:12 Del Skrevet i går, 01:12 Zork skrev (1 time siden): Tucker Carlson er noe av det mest patetiske jeg vet om. Men Piers Morgan er ikke langt bak. Dette er to fryktelig mennesker begge to og jeg bør muligens ikke uttale meg da jeg ikke har sett noen av videoene (viser til hva jeg synes om begge to) men jeg tviler på om en samtale mellom de to kan gi noe av verdi. Kunnskapsmessig er det som natt og dag mellom de to (i favør Piers Morgan). Eneste Piers sleit litt med var når Tucker nevnte Jugoslavia (Piers kontret ikke med hva Milošević gjorde i Croatia, Bosnia og Kosovo). Piers fikk Tucker til å ellers se dum ut. Det er sjeldent en ser dette da Tucker som regel har gjester som deler hans syn. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zork Skrevet i går, 01:24 Populært innlegg Del Skrevet i går, 01:24 3 minutes ago, Mbappe09 said: Kunnskapsmessig er det som natt og dag mellom de to (i favør Piers Morgan). Eneste Piers sleit litt med var når Tucker nevnte Jugoslavia (Piers kontret ikke med hva Milošević gjorde i Croatia, Bosnia og Kosovo). Piers fikk Tucker til å ellers se dum ut. Det er sjeldent en ser dette da Tucker som regel har gjester som deler hans syn. Jo, men Tucker er en undermåls tulling. En gjennomsnittlig diskusjon.no-debattant hadde kunnet naglet ham til veggen uten store problemer så det er ikke som om Piers Morgan gjør noe spesielt her (igjen, jeg har ikke sett klippene da jeg ikke ønsker å bli kvalm så jeg baserer meg på antagelser) for å "eie" Tucker. Piers Morgan minner mye om trump - alt handler om ham i hans verden og han tror han er en ekspert på alt, uavhengig av hvor lite han faktisk vet om det. Tucker vs Morgan er litt som om charter-Svein skulle debattert mot kari jaquesson - det betyr ikke noe hvem av dem som "vinner". 10 1 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet i går, 01:52 Del Skrevet i går, 01:52 Takket være Piers fikk vi dette uforglemmelige klippet 😅 ikke en diskusjon som trengs å tas videre dog 1 Lenke til kommentar
Mjauritz Skrevet i går, 07:17 Del Skrevet i går, 07:17 Det faktum at en ikke-valgt person som verken er gransket eller godkjent av Kongressen, bokstavelig talt uten noen offisiell myndighet, nettopp har låst føderale ansatte ute fra kontorene sine for å gå gjennom datamaskinene deres, jeg lurer på om det var slik folk følte det på 1930-tallet? Musk aides lock government workers out of computer systems at US agency, sources say. 5 2 Lenke til kommentar
Dikedis Skrevet i går, 08:43 Del Skrevet i går, 08:43 En god start på dagen: En flammende soloppgang, bulletproof coffee og den gravende journalisten George Webb sine tanker om 6. januar, Trumps innsettelsestale, de rundt 300 (?) nye executive orders, Kinas "DeepSeek" og drapet på computer-geniet Suchir Balaji. Det denne gravende journalisten sier bør alene tillegges større vekt enn noe man kan lese (om følgende temaer) i den åpne kloakken kjent som VG (ja, verdens gang er ofte en åpen kloakk, men en avis behøver ikke å senke seg til det nivået ... Trump Celebration And Then Vigilance - Beware Brennan, Clapper, DNC, Ukraine (video): https://rumble.com/v6bxvsm-trump-celebration-and-then-vigilance-beware-brennan-clapper-dnc-ukraine.html?e9s=src_v1_upp George Webb hyller flere av Trumps executive orders Om "January 6": “The FBI informant operation that it was” Understanding Motive In The Murder Of The AI Whistleblower, Suchir Balaji (video, relevant for denne tråden pga. hva Trump har sagt om satsning på AI): https://rumble.com/v659qrs-understanding-motive-in-the-murder-of-the-ai-whistleblower-suchir-balaji.html?e9s=src_v1_upp 19:00 >>>: “When you ask Deep Seek who it is, five times out of eight is says it’s Chat CPT.” “Why does it say that five times out of eight? Because it was trained on Chat CPT data.” "Deep Seek is actually Chat GPT ..." “It’s a China copy ...” “It’s a straight copy of Chat GPT.” “So we know … the Open AI code was stolen and exfiltrated to China.” George Webb 20:00 >>> Open AI Whistleblower found dead in San Francisco apartment 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet i går, 09:22 Del Skrevet i går, 09:22 https://www.nytimes.com/2025/01/31/us/politics/david-lebryk-treasury-resigns-musk.html Treasury Official Quits After Resisting Musk’s Requests on Payments Elon Musk’s cost-cutting team sought access to the government’s vast payment system, part of its bid to choke off federal funding. 4 Lenke til kommentar
uname -i Skrevet i går, 11:16 Del Skrevet i går, 11:16 (endret) Tåkefyrste skrev (12 timer siden): Her er vi tilbake i bakvendtland nok engang. Men vet jo at det er rett ut av Marxistenes lærebok å anklage andre for ting man gjør selv. Jada og som du skrev. ALLE medier(titusenvis) med kvalitetskontroll(redaksjon) har en AGENDA. Eller, eneste motivasjon Støre har er en toppjobb i Brussel hvor han kan spise kannaperer med ELITEN. Hovedproblemet er ikke bare at det er så riv ruskende koko. Det største problemet er at alle meningene dine er så utrolig banale. Det er null krav til tankevirksomhet for å lande på de standpunktene du har. Endret i går, 11:16 av uname -i 6 2 1 Lenke til kommentar
Mbappe09 Skrevet i går, 11:26 Del Skrevet i går, 11:26 Zork skrev (10 timer siden): Jo, men Tucker er en undermåls tulling. En gjennomsnittlig diskusjon.no-debattant hadde kunnet naglet ham til veggen uten store problemer så det er ikke som om Piers Morgan gjør noe spesielt her (igjen, jeg har ikke sett klippene da jeg ikke ønsker å bli kvalm så jeg baserer meg på antagelser) for å "eie" Tucker. Piers Morgan minner mye om trump - alt handler om ham i hans verden og han tror han er en ekspert på alt, uavhengig av hvor lite han faktisk vet om det. Tucker vs Morgan er litt som om charter-Svein skulle debattert mot kari jaquesson - det betyr ikke noe hvem av dem som "vinner". Er et hav av forskjell mellom de to skal jeg være ærlig. Piers er ingen konpsirasjonsteoretiker og har godt moralsk kompass sammenlignet med Tucker som åpenbart gir f i hva som skjer i Ukraina. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå