obygda Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden shockorshot skrev (41 minutter siden): FRe sPeECh no cEncoRing. Lurer på hvordan Trump apologetikerne på forumet her kan forsvare å kaste ut og arrestere studenter som demonstrerer. Minner meg om hva de prøvde mot chicago seven i 1968 og ordlyden er omtrent den samme som hva Kina brukte da slo ned student demonstrasjonene i Hong Kong. Viktig å huske på at i forrige presidentperiode så ville han bruke militæret til å skyte demonstranter i knærne, men forsvarssjefen sa nei. Nå har han ingen som sier nei. Det der kan jo leses som en krigserklæring. Man sier jo rett ut at studenter ikke får lov å demonstrere. DETTE...det er helt i strid mot ethvert demokrati.. 1 Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden En Gedi skrev (4 minutter siden): Helvete ta hele Trump ! Som vil ha fred og ikke vil betale videre for kjøttkverna i Ukraina ! Galskap er det total galskap. Trump bryr seg ikke om ukrainerne, hverken de som lever eller de som dør. Han vil ha mineraler, fordi det er et skrikende behov for det i USA. Og hvis han skal få kommet inn med gravere og dozere må krigen stoppes. Den mannen har aldri gjort noe av hensyn til andre enn seg selv. 3 1 Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden shockorshot skrev (45 minutter siden): FRe sPeECh no cEncoRing. Lurer på hvordan Trump apologetikerne på forumet her kan forsvare å kaste ut og arrestere studenter som demonstrerer. Minner meg om hva de prøvde mot chicago seven i 1968 og ordlyden er omtrent den samme som hva Kina brukte da slo ned student demonstrasjonene i Hong Kong. Viktig å huske på at i forrige presidentperiode så ville han bruke militæret til å skyte demonstranter i knærne, men forsvarssjefen sa nei. Nå har han ingen som sier nei. Mye av det Trump/Musk har gjort er noe jeg enkelt kan forsvare. Men ikke det faktumet at han har blitt jødenes (og særlig Netanyahus) lille bitch. Lenke til kommentar
RookieNO Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden En Gedi skrev (12 minutter siden): Ja det er sosialistene sine tester man skal bruke da Tror jeg ler meg skakk av hysteriet her inne i dette forumet nå ! De som kaller andre for psykopater viser at de er de verste psykopatene som finnes. Krig mer krig ! Og de som tenker på fred ? Putinister. Helvete ta hele Trump ! Som vil ha fred og ikke vil betale videre for kjøttkverna i Ukraina ! Galskap er det total galskap. Og hvordan kan store masser forføres ? Jo dere er et skoleeksempel på det. Og verre utgaver vil komme ! Har du tenkt på hvordan ditt ståsted ville blitt behandlet under Trump eller Putin sitt styre? Du har et ståsted som er i direkte opposisjon med de styrende maktene i Norge. Det er en grunn til at du ikke er kansellert her, og det er nettopp at vi har toleranse for å høre andres meninger som ikke nødvendigvis går overens med våre egne. 6 1 Lenke til kommentar
Subara Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden sedsberg skrev (1 time siden): Tragikomisk hvis det viser seg at Doиald Tяump bare er så komplett inkompetent og dum at hele verden tror han er en russisk agent. Skjul innhold https://wumo.com/wumo/2024/11/18 Ja, det opererer rykter der ute om at Trump er en tidligere russisk agent. Og kinesiske politikere ler av Trump. Sånn går det med demokratiet i den vestlige verden, det er ikke noen bedre styreform enn deres egen. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Dudeliduu skrev (7 minutter siden): Mye av det Trump/Musk har gjort er noe jeg enkelt kan forsvare. Men ikke det faktumet at han har blitt jødenes (og særlig Netanyahus) lille bitch. Jadajada, vi VET hva du er... 8 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden https://www.dagbladet.no/nyheter/nettet-koker-hva-i-helvete/82770634 I sosiale medier lurer flere på hva Donald Trump hadde på foten under møtet. ...den ene skoen hans tilsynelatende usedvanlig lang og klumpete. Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) 21 minutes ago, Dudeliduu said: Mye av det Trump/Musk har gjort er noe jeg enkelt kan forsvare. Men ikke det faktumet at han har blitt jødenes (og særlig Netanyahus) lille bitch. Tror du på ZOG? Endret 2 timer siden av shockorshot 1 1 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden trikola skrev (1 time siden): Tviler jeg på - var det kanskje for noen få år siden. I dag er det SpaceX med diverse uformelle 'underbruk' som Starlink, Boring, Neuralink, Starbase, StarCity eller hva byen skal hete IMHO. SpaceX har 70 % markedsandel for alle ikke-militære orbitaloppskytninger i verden. (Har linket til kilden for noen få uker siden.) Det korrekte å si er at han har flere hjertebarn. Han vil ikke like at Tesla går konk. Lenke til kommentar
LuxFerre Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) 1 hour ago, En Gedi said: Ja det er sosialistene sine tester man skal bruke da Tror jeg ler meg skakk av hysteriet her inne i dette forumet nå ! De som kaller andre for psykopater viser at de er de verste psykopatene som finnes. Krig mer krig ! Og de som tenker på fred ? Putinister. Helvete ta hele Trump ! Som vil ha fred og ikke vil betale videre for kjøttkverna i Ukraina ! Galskap er det total galskap. Og hvordan kan store masser forføres ? Jo dere er et skoleeksempel på det. Og verre utgaver vil komme ! Vil en mann som bryr seg om fred true med å angripe sine nabober Canada og Mexico, plus Panama og Grønnland. Du bør stoppe å høre på hva Trump sier for han er en lyst løyner som Indoktrinerer sine følgere. Fortell den samme løgnen om og om igjen til den blir sannhet til alle som hører på. Trump bryr seg ikke om fred? Personer som Trump har ikke Empati de bryr seg om ingen andre enn seg selv. Det er et helvete å leve med slike mennesker og mulig grunn til at Melania og Barron Trump nesten aldri smiler. Tror du ikke på at Trump er Narsissist, tror du ikke på hva flere hundre psykiatere advarer mot. Kan du ikke se det nå i hvordan han styrer USA? "Trump is a Danger to the Republic" - Mental Health Professionals Are Sounding the Alarm 233 Mental Health Professionals Spell Out Dangers Of Donald Trump In Chilling Letter Utdrag: An open letter condemning Trump that had been signed by 233 professionals as of early Friday also will run as a print ad in The New York Times, the PAC said in a statement sent to HuffPost. The signatories “have an ethical duty to warn the public that Donald Trump is an existential threat to democracy,” they write. “His symptoms of severe, untreatable personality disorder—malignant narcissism—makes him deceitful, destructive, deluded, and dangerous. He is grossly unfit for leadership. “If it wasn’t clear by his erratic, self-obsessed behavior, his pathological lying, his lack of moral conscience, his assaults of women, and his blatant disregard for the safety of others, more than 200 experts agree that he is unfit for office,” he added. “Voters need to recognize the threat we face electing this deranged man.” Endret 1 time siden av LuxFerre 2 Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden shockorshot skrev (2 timer siden): FRe sPeECh no cEncoRing. Lurer på hvordan Trump apologetikerne på forumet her kan forsvare å kaste ut og arrestere studenter som demonstrerer. Minner meg om hva de prøvde mot chicago seven i 1968 og ordlyden er omtrent den samme som hva Kina brukte da slo ned student demonstrasjonene i Hong Kong. Viktig å huske på at i forrige presidentperiode så ville han bruke militæret til å skyte demonstranter i knærne, men forsvarssjefen sa nei. Nå har han ingen som sier nei. Hadde Trumps tweet vært en offisiell ordre, hadde han bedrevet et liknende spill som General von Falkenhorst på 40-tallets Norge. von Falkenhorst mange divisjoner over, selvsagt, men liknende spill. /Hitling 1 3 Lenke til kommentar
Satan666 Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Mannen med ljåen skrev (1 time siden): https://www.dagbladet.no/studio/nyhetsstudio/687?post=178867 Putin vil hjelpe Trump med å megle i atomforhandlinger med Iran Det ligger i kortene at Israel og USA med Trump som leder vil gå til krig mot Iran. Israel vil bli kvitt sin verste fiende, men trenger hjelp av USA. Trump er mer vennligstilt overfor Israel enn noen annen amerikansk president, og Israel vil ikke skusle bort denne muligheten. Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Satan666 skrev (1 minutt siden): Det ligger i kortene at Israel og USA med Trump som leder vil gå til krig mot Iran. Israel vil bli kvitt sin verste fiende, men trenger hjelp av USA. Trump er mer vennligstilt overfor Israel enn noen annen amerikansk president, og Israel vil ikke skusle bort denne muligheten. Iran har i alle fall min støtte. Kjenner mange iranere, både pro-shahen og de moderate. Gode mennesker. Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 49 minutter siden Del Skrevet 49 minutter siden (endret) JK22 skrev (18 timer siden): Vi har atomvåpen som kan holde Putin unna, men det er et stort spørsmål om vi kan stoppe angrep på Baltikum eller Polen, slik at Ukraina må støttes. En amerikansk-russisk pakt vil aldri bli akseptert av etablissementet og majoriteten av befolkningen. Uansett hvor mange på hjemmebane som er komplett uenig med han, hvem kan stopp han i praksis hvis han har bestemt seg for å gå helt bananas? Altså et samarbeid med en stormakt som historisk sett har vært ansett som fiende. Vi har jo de fleste sett likheter mellom Putin og Trump, ikke minst når det kommer til kompromiss løshet. Det er skikkelig tøft, da blir gutta imponert over hverandre. Trump har vel allerede avskaffet en god del hindre/bremseklosser for å kunne ta egne avgjørelser. Noe sikkerhetsaspekter vedr, atomvåpen t.eks.. Og til en helt reell sammenligning. Ville Adolf stoppet opp krigen hvis han fikk massiv motstand på hjemmebane? Aldri i verden. Han hadde også avskaffet alt av juridiske, politiske og praktiske hindringer. Mentalt setter jeg både Trump, Putin og kanskje Netanyahu i samme kategori. Endret 39 minutter siden av Sovna 2 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 48 minutter siden Del Skrevet 48 minutter siden Boing_80 skrev (18 minutter siden): Iran har i alle fall min støtte. Kjenner mange iranere, både pro-shahen og de moderate. Gode mennesker. Iranere har min støtte. Det iranske regimet har det ikke. 4 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 47 minutter siden Del Skrevet 47 minutter siden Paxville skrev (3 timer siden): Litt tall; USA's folketall: ca 320 mill Antall som stempte på Trump: ca 77mill Ca 90 millioner stempte ikke. Så det er et godt stykke unna "Halve Usa" Og mange får ikke lov til å stemme, hjemløse, svarte og latinamerikanske i "feil" valgdistrikt etc. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 38 minutter siden Del Skrevet 38 minutter siden Denne var litt interessant. Disclaimer: Jeg er ikke noen religiøs nutjob. Selvsagt tror jeg ikke at Trump er Antikristus, selv om han virker å ha mange av de egenskapene. Det er sikkert veldig mange mennesker i verden som ville sjekket alle disse boksene. 2 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 28 minutter siden Del Skrevet 28 minutter siden DJViking skrev (9 minutter siden): Denne var litt interessant. Disclaimer: Jeg er ikke noen religiøs nutjob. Selvsagt tror jeg ikke at Trump er Antikristus, selv om han virker å ha mange av de egenskapene. Det er sikkert veldig mange mennesker i verden som ville sjekket alle disse boksene. Det skremmende er at kristne i USA sammenliknet han med Jesus. Jeg spør dem: er det slik Jesus ville ha vært etter de beskrivelsene vi har lest om han i bibelen? 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 27 minutter siden Del Skrevet 27 minutter siden DukeNukem3d skrev (20 minutter siden): Iranere har min støtte. Det iranske regimet har det ikke. Som alltid er det viktig å kjenne til historien for å skjønne ting. Iranerne har en god grunn til å frykte imperialister. Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 19 minutter siden Del Skrevet 19 minutter siden (endret) Det er fremdeles et tv-show og humor for amerikanerne!!! Folk vet hva de så og det er at en allerede stresset president ble utsatt for mobbing og hersketeknikker. Hans sak ble minimalisert og nærmest latterliggjort. Endret 17 minutter siden av Boing_80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå