JK22 Skrevet 16 timer siden Forfatter Del Skrevet 16 timer siden Skjelvgråt skrev (2 minutter siden): Er en fascinerende spåkule du har på ulike ting. Og så har du egentlig ikke hatt noe særlig rett i noe heller. Jeg forutså den russiske invasjonen av Ukraina. Jeg mente det vil komme et større palestinsk angrep pga. Netanyahus politikk, det var 7. oktober. Jeg hevder Trump vil selge ut Ukraina, hvilken skjer akkurat nå. Jeg spådde at hvis ukrainerne ikke klarer å gjenvinne det tapte før vinteren 2022-23, vil de aldri lykte. Og; jeg har ofte rett om disse som jeg misliker, ved å påpeke at de aldri må ikke få makt. Ikke glem at jeg er en av de første som gjennomskuet Biden og oppdaget hans uhorvelige arroganse. Likedan Klovn-Boris` useriøsitet som nå har slått ham ned for telling for godt. For han trodde på Trump helt til han så mannens ansiktet for første gang under direkte TV fra det ovale rommet. 5 3 Lenke til kommentar
Mbappe09 Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Skjelvgråt skrev (19 minutter siden): Er en fascinerende spåkule du har på ulike ting. Og så har du egentlig ikke hatt noe særlig rett i noe heller. Han har hatt rett i svært mange ting. Du må følge med. 1 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden (endret) JK22 skrev (11 minutter siden): Jeg forutså den russiske invasjonen av Ukraina. Jeg mente det vil komme et større palestinsk angrep pga. Netanyahus politikk, det var 7. oktober. Jeg hevder Trump vil selge ut Ukraina, hvilken skjer akkurat nå. Jeg spådde at hvis ukrainerne ikke klarer å gjenvinne det tapte før vinteren 2022-23, vil de aldri lykte. Og; jeg har ofte rett om disse som jeg misliker, ved å påpeke at de aldri må ikke få makt. Ikke glem at jeg er en av de første som gjennomskuet Biden og oppdaget hans uhorvelige arroganse. Likedan Klovn-Boris` useriøsitet som nå har slått ham ned for telling for godt. For han trodde på Trump helt til han så mannens ansiktet for første gang under direkte TV fra det ovale rommet. Litt for mye selvopphøyelse her? Har dine forutanelser endret verden til det bedre? Endret 15 timer siden av Boing_80 1 Lenke til kommentar
JK22 Skrevet 15 timer siden Forfatter Del Skrevet 15 timer siden Boing_80 skrev (1 minutt siden): Litt for mye selvopphøyelse her? Har dine forutanelser endret verden til det bedre? Nei. 3 2 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Snikpellik skrev (23 minutter siden): Jeg og kompisgjengen har i mange år nå planlagt å reise på VM i 2026 og se minst én kamp i hvert land, men vi har nå valgt å droppe hele greia. Risikoen for at Trump, kulturkrigen hans og politisk innblanding skal ødelegge mesterskapet er rett og slett bare altfor stor til at vi kan ta sjansen på å investere så mye tid og penger på å reise. Er veldig spent på hvordan Trump kommer til å bruke (misbruke) VM og hvordan det vil gå utover Mexico og Canada. Jeg tror han ignorerer VM fordi: 1. Soccer ( the English invented the word BTW) is not an American sport 2. The USA is not a world power ( except on the women’s side) 3. the competition is not held solely on american soil Jeg bekymrer meg litt mer at det blir noe europeere som protesterer mot Trump og ødelegger det hele 1 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden jjkoggan skrev (5 minutter siden): Jeg tror han ignorerer VM fordi: 1. Soccer ( the English invented the word BTW) is not an American sport 2. The USA is not a world power ( except on the women’s side) 3. the competition is not held solely on american soil Jeg bekymrer meg litt mer at det blir noe europeere som protesterer mot Trump og ødelegger det hele Det er godt mulig han kommer til å ignorere VM fullstendig, men det er i mine øyne like mulig at han bruker den massive internasjonale oppmerksomheten fotball-VM genererer til egen vinning, eller til politiske stunt. Og da kan det potensielt, i ytterste konsekvens ødelegge hele greia. Jeg tror også det er mer sannsynlig at amerikanere protesterer under mesterskapet enn at turister gjør det. 2 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden JK22 skrev (39 minutter siden): Jeg forutså noe om Paven og slikt? sånn som Nostradamus. 2 Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden JK22 skrev (1 time siden): Herregud... Det foregår krigsforberedelser mot Mexico! Hvor stammer denne informasjonen fra ? Finner ingenting om dette... 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden SilverShaded skrev (6 minutter siden): Hvor stammer denne informasjonen fra ? Finner ingenting om dette... https://www.nbcnews.com/politics/politics-news/pentagon-send-2000-additional-active-duty-troops-us-mexico-border-rcna194364 Det er en del medier som rapporterer samme sak. 2 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden :utakt skrev (1 minutt siden): https://www.nbcnews.com/politics/politics-news/pentagon-send-2000-additional-active-duty-troops-us-mexico-border-rcna194364 Det er en del medier som rapporterer samme sak. Men dette er for å forsterke grensen, ikke krige mot noen i Mexico 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Tussi skrev (1 minutt siden): Men dette er for å forsterke grensen, ikke krige mot noen i Mexico slik har jeg forstått det og, men kanskje vi er for naive? -at der egentlig er dekkoperasjon for snarlig invasjon. *små grønne menn" osv. Man vet aldri i disse tider. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Snikpellik skrev (23 minutter siden): Det er godt mulig han kommer til å ignorere VM fullstendig, men det er i mine øyne like mulig at han bruker den massive internasjonale oppmerksomheten fotball-VM genererer til egen vinning, eller til politiske stunt. Og da kan det potensielt, i ytterste konsekvens ødelegge hele greia. Jeg tror også det er mer sannsynlig at amerikanere protesterer under mesterskapet enn at turister gjør det. Amerikanere har ikke noe å protestere imot, det finnes ikke hatet mot europeiske land som eksisterer mot Trump og USA. Ordet antieuropeanism eksisterer ikke som antiamerikanisme Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Tussi skrev (2 minutter siden): Men dette er for å forsterke grensen, ikke krige mot noen i Mexico Akkurat....jeg har også sett det der, men ingenting som tyder på at de har tenkt å gå inn i Mexico med et angrep. Men, dette kan jo i virkeligheten være lagt opp til en fingert mexicansk overtredelse som styrkene så kan "forsvare seg mot" ? Noe i retning av hva nazistene gjorde ved den polske grensen for å ha en "legitim" grunn til å angripe Polen... Lenke til kommentar
obygda Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden ForTheImperium skrev (3 timer siden): Selv om jeg ikke kan fordra Trump og Maga zombiene hans, så tror jeg han vil hjelpe Europa hvis vi blir angripet. Ikke gjennom ''boots on the ground'' som de repeterer så ofte i USA, men via droner og flyvåpen. Tull. USA vil gi Europa til Putin. 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Trump postet nettopp et slags hyllest-essay om seg selv på Truth Social. 3 Lenke til kommentar
iblazeqt Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Snikpellik skrev (Akkurat nå): Trump postet nettopp et slags hyllest-essay om seg selv på Truth Social. Har Trump ansatt en kommunikasjonssjef som publiserer content for han, eller skriver han om seg selv i tredjeperson? 6 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden iblazeqt skrev (3 minutter siden): Har Trump ansatt en kommunikasjonssjef som publiserer content for han, eller skriver han om seg selv i tredjeperson? virker sånn. Trump sjøl er vel sengeliggende for øyeblikket, etter å ha blitt utmanøvrert av Europa. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden wampster skrev (1 time siden): * Du mener Amerikagulfen ikkesant? 😂🤣 Nei, han mener Karengulfen. 4 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden TV2 - Flom av Zelenskyj-løgner i USA etter Trumps utspill Desinformasjon rettet mot Ukraina og Volodymyr Zelenskyj øker etter at Donald Trump har rakket ned på sin ukrainske motpart og kommet med flere falske påstander. https://www.tv2.no/nyheter/utenriks/flom-av-zelenskyj-logner-i-usa-etter-trumps-utspill/17506713/ 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå