Gå til innhold

Trump 2025

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joeal88 skrev (2 minutter siden):

Haha. Blant det dummeste som jeg noensinne har hørt/lest i hele mitt liv.

Ukraina hadde vært som en ødelagt parketingsplass hvis det ikke var for støtten fra USA.

Det er nok ikke usannsynlig, men det hindrer ikke at innlegget du kommenterer er korrekt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
ChopperRead skrev (1 time siden):

Tenk at noen som er så kokt styrer verdens mest mektige land? Det sier for det første veldig mye om en stor del av amerikanere. 

At han sier han ikke velge side mellom Putin, Hitler 2.0, Russland mot Ukraina er bare sykt, det er grunn alene til å ikke få lede noe annet enn en juicebar, i beste fall. 

Noe så flaut og patetisk har jeg ikke sett, nesten verre enn Putin. Han vil at Ukraina bare skal gi opp og gi Russland det de vil ha fordi han har pikken til Putin så langt nedi halsen at han må opereres snart. 

At en president for USA kan være så dypt og overveldende manipulert og kuet av en tyrann som Putin er flaut for hele den vestlige verden. 

Hvis jeg en gang hadde måtte støttet statskupp så er det i det søppellandet den oransje psykopaten styrer. Er det mulig å være så inni faen idiot, spyr. 

Jeg er langt fra noe venstreorientert i politikk generelt, men det her tar faen meg kaka. Flaut for hele USA. Til info. 

Hehe, du får virkelig satt ord på det. 

Men jeg er helt enig. Har ikke sett maken. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

La meg si det slik. I den virkelige verden ville det vært på sin plass at Trump og USA takket Ukraina.

Takket dem for at de har på tross av brutte løfter, forsøk på personlige gevinster på andres blodige bekostning mm. LISTEN FOR HVA USA SKYLDER UKRAINA ER LANG. På tross av mannen den eneste lederen i det møtet nå sitter overfor. En mann som har vært Putin`s papegøye i en årrekke nå. Som helt siden han ble valgt ut av det hvite hus sist gang har gjort ALT HAN KAN FOR Å HJELPE PUTIN. Ingen av problemene USA står i nå er Biden sin feil. Jeg minner om "DO NOTHING CONGRESS" som har gjort alt de kunne ila Bidens periode for å jobbe mot at problemer skulle løses. Inkludert å kaste vekk Bidens tid på å gi ett inntrykk av at de var villig til å komme ham i møte. Og når de fikk ALT DE BA OM i en grensedeal, så klarte de å kaste den vekk også da ypperstepresten ba dem om deg, da det ville blitt vanskelig for han å komme tilbake til det white hus om de folkevalgte faktisk gjorde jobben sin. Men, GOP er på rett vei mtp å vise at systemet ikke fungerer, og så lenge amerikanere ikke evner å se at det er pga deres konstante jobbe imot ALT når "motpart" har kontrollen.

Drittunger med atomvåpen...

Hvordan ville det hele sett ut om GOP ikke boikottet ALLE våpenleveranser, tillatelse av bruk av våpen. etc.

GOP er Russia INC.

Og ja, i den virkelige verden så er det faktisk slik at dersom du fremmer Russisk propaganda og du går god for den så blir du faktisk ansett i historiebøkene som Russia INC.

Har Trump signert papirene som ville gitt oversikt over hans donasjoner?

Inkluderer det Crypto?

Ett lite hendelsesforløp: Russland blir stengt ute av internasjonal handel. Russland begynner å handle i crypto, og noen dager etter at Putin snakker pent om crypto så starter Trump ett crypto selskap....

Follow the money. Its not rocket science (Nei, Musk er ingen rocket scientist. Han er en oligark. Har "alltid" vært det.).

Og videre så er det rimelig åpenbart at det Trump og Putin driver med nå er å forsøke å kollapse så mye som mulig da de i samarbeid har samlet store verdier bak seg, som de vil forsøke å kjøpe verden med. Så lenge verden fortsetter å spille sjakk så vil de spille checkers. Og med mindre verden innfører sjakkregler (stenger markedene sine eller gjør det umulig for oligarkene å kjøpe opp "konkursboet" som gjenstår som følge av at verden har lånt seg til opp-etter øra (inkludert befolkning i en-del land).

Flere ting bør skje nå.

1. Gjeld (spesielt statsobligasjoner) må ikke bli inngått av små land (som Norge). Trump har allerede snakket om at han vil nekte å betale statsgjelden.

2. Investeringer i USA må stoppe heeeelt opp. Og aller helst bør vesten ellers selge seg helt ut av markedet (og satse i egne markeder med tilhørende langsiktig vekst grunnet oppbygging av eget marked hvor de (som representanter av befolkningen) også kan styre lovverk og regler).

3. Regler for fond, investeringsløsninger ol. Både hvordan landene investerer i utlandet og hva de tillater av kjøp fra individer, firma og statlig (i andre land) bør gås gjennom.

4. Pengene som hentes ut av markeder som har vist seg å være en trussel mot menneskeheten (USA og Russland) bør stå klart til at en overbyr oligarkene.

Gjennom tidene har de rikeste alltid klart seg bra. De kjøper opp ting på billigsalg når det er ett "hakk i platen" i den globale økonomien.

En liten prediction : Trump konfiskerer oljefondet ila 2025. Han blir avsatt men lever resten av sitt liv i luksus. De som har enablet han i dette pengekuppet (verdensøkonomien skal kollapses slik at oligarker kan kjøpe opp alt) vil ikke holdes ansvarlige.

• Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Zelenskij gjorde sitt beste for å forklare Trump at diplomati og avtaler med Putin ikke fungerer, for Putin bare bryter dem når det passer ham. Og dette har pågått siden 2014...der var Trump helt blank. Han har ingen forståelse for at Ukraina må ha sikkerhetsgarantier før de inngår nye avtaler, han har null forståelse for hvordan russisk imperialisme og politikk fungerer i forholdet mellom Europa og Putin. I stedet vil han at Zelenskij skal legge seg flat, ydmyk og takknemlig for at USA kjører over Ukraina og bestemmer landets fremtid over hodet på dem. Trump skriker om manglende respekt og utviser en total mangel på sådan...han forstår ikke at respekt må gå begge veier.

• Liker 4
Lenke til kommentar
iMarius skrev (1 time siden):

Trump ER tilbakestående! En større søppelskalle har ikke verden sett på lang tid.

Det er et poeng. Er mannen ved sine fulle fem? Han fremstår mer og mer gal rett og slett. Man tror jo ikke det man ser....

Men her var jo Vance med på det også. Så dette er politikken til den nye amerikanske administrasjonen.....Gud hjelpe oss alle.

Får besøk av en president i et krigsherjet land. Som har blitt overfalt av Russland og Putin. Og Trump mobber han for åpent kamera.....

Må beundre Zelenskyj sin selvbeherskelse. At han ikke slo han midt i det oransje trynet.

• Liker 8
Lenke til kommentar
16 minutes ago, Zork said:

Frenetiske forsøk på brannslukking fra de mest høylydte trump-supporterene nå ser jeg - man skjønner desperasjonen når lindsey graham trekkes frem som om hans mening betyr noe for oppegående mennesker...

I den grad det er behov for noen flere bills eller støttepakker i senatet til hjelp for Ukraina, så er han ikke akkuratt helt uten betydning..

Lenke til kommentar
Apathy skrev (10 minutter siden):

En liten prediction : Trump konfiskerer oljefondet ila 2025. Han blir avsatt men lever resten av sitt liv i luksus. De som har enablet han i dette pengekuppet (verdensøkonomien skal kollapses slik at oligarker kan kjøpe opp alt) vil ikke holdes ansvarlige.

Jeg vil tilføyde litt; massevis av giljotiner vil dukke opp som paddesopp i USA om ikke så lenge.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
DukeNukem3d skrev (5 minutter siden):

Tips: prat om at delstater California og New York vil løsrive seg fra USA kommer om ikke lenge.

Og det vet liksom du????

Har selv familie i California, og det har vært den mest vanskjøtte delstaten i Amerika i nærmere 30 år nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...