Gå til innhold

Trump 2025

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
obygda skrev (1 minutt siden):

Det eneste Trump vil ha er skryt - han er som en hund som elsker å bli fortalt hvor flink han er.....

Du hører jo Vance som sitter der som en religiøs sekt leder og ber Zelenskyj respektere Trump og takke ham. Trump sitt USA er hjernedødt

Helt rett.

Trumps helt urealistiske drøm om å få fredspris eller en egen riviera på Gaza fikk seg nok et kraftig knekk.
Lurer på om han nå sitter på kontoret og sutrer over at han ikke fikk det som han ville…

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Vokteren skrev (1 minutt siden):

Helt rett.
Donald er nå avslørt en gang for alle som en liten dritt med altfor stort selvbilde.
Som tror han kan kuppe forhandlinger med breiale fantasier og bølleopptreden.

Merkelig at EUs ledere ikke har klart å sette Trump på plass på tilsvarende måte
Nå blir det spennende å se hvordan Trump reagerer på et så ydmykende nederlag.
Kronisk snurt blir vel bare fornavnet. Det fremtidige forhandlingsklimaet har han virkelig klart å sabotere en gang for alle….

Kommer Putin til å lekke alt det pinlige han har lagret om Trump mon tro ?

Ser mange hyller Vance og Trump på ymse youtube videoer også. Merkelig hvordan MAGA folket tenker....

• Liker 7
Lenke til kommentar
obygda skrev (15 minutter siden):

Ser mange hyller Vance og Trump på ymse youtube videoer også. Merkelig hvordan MAGA folket tenker....

Det som er skummelt nå er hvis Trump mister hodet fullstendig og at ingen feiginger på hjemmebane tør å si fra.
Historien viser mange eksempler på at kaos er en velegnet arena for å gjøre fatale feilvurderinger.

Endret av Vokteren
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Just now, TheKims said:

Hva må til før han kan avskaffes som president? Kongressen er vel i hans hule hand, så det må vel borgerkrig til?

Det hjelper ingenting om Vance tar over.
Det er kongressen som må vise ryggrad å vingeklippe han. Det er feighet i kongressen som gjør at han får holde på som han vil.

• Liker 5
Lenke til kommentar
36 minutes ago, Hansien said:

Ganske så tydelig at det bare var en leder tilstede under dette møtet..

Og bare en voksen. 

Faktisk var den også lederen.

Resten var en gjeng skremte unger som hadde fått beskjed om å se tilbedende på presten.

Helt usannsynlig flau seanse, å se hvor langt usa kunne synke med sin totalt frakoblede yppersteprest.

• Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
SAS1984 skrev (5 minutter siden):

All ære til Zelensky for å stå opp mot de to klovnene som angrep han i planlagt angrep foran kamera -- 2 v 1-- På Engelsk, et språk som ikke er Zelensky's første eller andre (Russisk og Ukrainsk) -- Hvor han heroisk holdt stand mot russisk propaganda formidlet gjennom det største talerommet i verden -- Det Hvite Hus. Signalene dette sender gjennom hele verden, hvor vestlige land nå ikke har noe annet valg enn å doble ned bak støtten til Ukraina-- Som slåss heroisk den største og blodigste landkrigen på Europeisk jord siden andre verdens krig mot Russland --Monsteret som holdt "oss" våken om natten og er selve grunnsteinen for hvorfor NATO fremdeles eksisterer -- Helt alene, med kun gammelt overskudds dritt vesten har sendt.

Det er en skam for USA.

Tydelig at Putin og Trump har skapt et luftslott uten bakkekontakt og uten realisme.

Godt at fornuften fikk satt bajasene på plass.

• Liker 8
Lenke til kommentar
ChopperRead skrev (50 minutter siden):

Tenk at noen som er så kokt styrer verdens mest mektige land? Det sier for det første veldig mye om en stor del av amerikanere. 

At han sier han ikke velge side mellom Putin, Hitler 2.0, Russland mot Ukraina er bare sykt, det er grunn alene til å ikke få lede noe annet enn en juicebar, i beste fall. 

Noe så flaut og patetisk har jeg ikke sett, nesten verre enn Putin. Han vil at Ukraina bare skal gi opp og gi Russland det de vil ha fordi han har pikken til Putin så langt nedi halsen at han må opereres snart. 

At en president for USA kan være så dypt og overveldende manipulert og kuet av en tyrann som Putin er flaut for hele den vestlige verden. 

Hvis jeg en gang hadde måtte støttet statskupp så er det i det søppellandet den oransje psykopaten styrer. Er det mulig å være så inni faen idiot, spyr. 

Jeg er langt fra noe venstreorientert i politikk generelt, men det her tar faen meg kaka. Flaut for hele USA. Til info. 

Jeg er helt enig med deg og jeg er også godt til høyre. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...