ParadiseCity Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Atib Azzad skrev (1 time siden): Bare til opplysning, er ikke NDTV noen god kilde, det var tidligere en Rupert Murdoch-eid kanal, og eies nå av en milliardærvenn av Narendra Modi, og representerer vel at det ikke lenger er særlig stor pressefrihet i India. Trump har lagt ut den videoen på sin egen IG konto 2 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden (endret) Ja.... https://www.nrk.no/ytring/ki-og-kampen-om-sannheten__-1.17314734 Endret 4 timer siden av Apathy 3 Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Apathy skrev (2 minutter siden): Hvordan nikkedukkene til Trump klarer å nikke med hodet så langt opp i ræ!a til Trump er vel en av vår tids største mysterier... Vel...de dro ut avstemningen så lenge de kunne i HoR i går kveld, og det foregikk intens aktivitet. Jeg mistenker at det kan ha vært noen trusler med i bildet her for å få "avvikerne" til å stemme FOR, fordi GOP visste at enkelte av deres egne var imot. En GOP-representant endret sin stemme fra Nay til Aye mot slutten av avstemningen. 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden 14 minutes ago, ParadiseCity said: Trump har lagt ut den videoen på sin egen IG konto Det er greit nok, derav formuleringen bare til opplysning, jeg kommenterte ikke på innholdet, bare kilden. Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden SilverShaded skrev (8 minutter siden): Vel...de dro ut avstemningen så lenge de kunne i HoR i går kveld, og det foregikk intens aktivitet. Jeg mistenker at det kan ha vært noen trusler med i bildet her for å få "avvikerne" til å stemme FOR, fordi GOP visste at enkelte av deres egne var imot. En GOP-representant endret sin stemme fra Nay til Aye mot slutten av avstemningen. Det er to svært moderate republikanere, tviler på de ville stemt for uten forsikringer om helse og sosial ihvertfall Lenke til kommentar
jallajall Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden 4 hours ago, Rune_says said: Lette litt for å finne antall døde (Fatal accidents) og det fant jeg på linken under. Ser ut som en generelt nedadående trend år for år, så fasiten får vi først etter 2025 (hvis ikke Trump kutter i finansieringen til NSC) Antall ulykker er nedadgående. Flygeledere og stillinger som har med sikkerthet å gjøre rammes hellere ikke av kutt. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 3 minutes ago, Tussi said: Det er to svært moderate republikanere, tviler på de ville stemt for uten forsikringer om helse og sosial ihvertfall Det finnes ikke snev av rester av ryggrad i GOP. Forsikringer fra Trump er skrevet på hans brukte dasspapir og har omtrent like mye verdi og levetid som en av hans fjerter 1 Lenke til kommentar
Steve Cook Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden freedomseeker skrev (16 timer siden): Mens man her på berget gir bort tilgangen til havbunnsmineraler til utenlandske selskaper som ikke engang betaler bedriftsskatt til Norge da eierne er bosatt i utlandet. I Norge betaler alle selskaper, også utenlandske selskaper, selskapsskatt. Hva med å prøve å sette seg inn i fakta, i stedet for å fremstå som en uintelligent og imbesil fattigmanns versjon av løgnhalsen agent Orange? 3 Lenke til kommentar
freedomseeker Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Steve Cook skrev (28 minutter siden): I Norge betaler alle selskaper, også utenlandske selskaper, selskapsskatt. Hva med å prøve å sette seg inn i fakta, i stedet for å fremstå som en uintelligent og imbesil fattigmanns versjon av løgnhalsen agent Orange? Hvorfor tror du at de benytter seg av så avanserte eiendomstrukturer, er det for å betale mest mulig skat til norge? Du er rett å slett naiv. Bare fortsett å ødelegg norge dere. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden 2 hours ago, jallajall said: Flygeledere og stillinger som har med sikkerthet å gjøre rammes hellere ikke av kutt. Så fremt de svarer på en masseutsendt e-post i tide da selvfølgelig. DT sa jo at om du ikke svarer så har du sparken.. kan ikke husket at han sa "..unntatt for flygeledere og stillinger som har med sikkerhet å gjøre." på slutten, men mulig jeg ikke hørte godt nok etter.. 1 Lenke til kommentar
Steve Cook Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) freedomseeker skrev (42 minutter siden): Hvorfor tror du at de benytter seg av så avanserte eiendomstrukturer, er det for å betale mest mulig skat til norge? Du er rett å slett naiv. Bare fortsett å ødelegg norge dere. Hvorfor ikke bare innrømme at du lyver og/eller er uvitende, i stedet for å ytterligere bekrefte at du er en slags first price-versjon av agent Orange? Edit: Og hvorfor er dere "nårrge fårr norrmenn"-skrotinger så jævlig dårlige i norsk rettskriving? Hvis du er så glad i landet, lær deg for faen i det minste språket! Endret 1 time siden av Steve Cook 2 1 Lenke til kommentar
Trontron Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden 2 hours ago, Apathy said: Hvordan nikkedukkene til Trump klarer å nikke med hodet så langt opp i ræ!a til Trump er vel en av vår tids største mysterier... Hahaa! Dette har alle presidenter gjort siste 20 årene, men da Biden gjorde det jublet du sikkert 🤣 Kun Trumpern prøver faktisk å gjøre noe med underskuddet. Tragikomisk at det måtte noen som Trump og Musk til for å fikse noe så mange før de kunne gjort... 1 Lenke til kommentar
freedomseeker Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Steve Cook skrev (8 minutter siden): Hvorfor ikke bare innrømme at du lyver og/eller er uvitende, i stedet for å ytterligere bekrefte at du er en slags first price-versjon av agent Orange? Edit: Og hvorfor er dere "nårrge fårr norrmenn"-skrotinger så jævlig dårlige i norsk rettskriving? Hvis du er så glad i landet, lær deg for faen i det minste språket! Din jævla drittsekk, bare vent. De mineralene kommer ikke til å bidra positivt til norsk økonomi, alt av overskuddet kommer til å havne på internasjonale selskaper basert i England, Sveits eller Australia. Og du kan spare det for personangrepene, du er en forbanna løgner. Eneste dere kommer med er løgn, løgn og atter løgn Norge for nordmenn? Det er min rett å være skeptisk og bekymret over norsk innvandringspolitikk og hvordan det påvirker meg og norsk økonomi. Jeg vil ha meg frabedt slik frekke og smålige beskyldninger. . 3 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) Hva er dette for en dustediskusjon? Hvis jeg vil se / høre aper kaste dritt rundt seg så går jeg i Dyreparken, når jeg er her forventer jeg å få oppdatering om hva som skjer i USA. Endret 1 time siden av The Very End 3 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 20 minutter siden Del Skrevet 20 minutter siden Delvis skrev (5 timer siden): Vet ikke om Gaza videoen som trump har delt har vært nevnt før. Han er glad i damer da, tydeligvis. Lenke til kommentar
Samms Skrevet 8 minutter siden Del Skrevet 8 minutter siden 11 minutes ago, frohmage said: Han er glad i damer da, tydeligvis. Med skjegg. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 6 minutter siden Del Skrevet 6 minutter siden And so it begins..... Sitat Første dødsfall i mesling-utbrudd En person har mistet livet i det som er det største mesling-utbruddet i den amerikanske delstaten Texas på over 30 år, skriver avisen Texas Tribune. Utbruddet startet i slutten av januar og har spredd seg til ni fylker i delstaten. 124 tilfeller av meslinger er registrert i Texas til nå. Ni er også registrert i delstaten New Mexico. https://www.nrk.no/nyheter/forste-dodsfall-i-mesling-utbrudd--1.17317430 Vaksiner er fæle greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå