Populært innlegg sjamanen Skrevet onsdag kl 18:25 Populært innlegg Del Skrevet onsdag kl 18:25 Tåkefyrste skrev (1 minutt siden): Haha, og der kommer de stereotypiske hersketeknikkene ja. Venter bare på å bli kalt rasist og nazist også nå. Hvilken hersketeknikk? Det var du som slang ut "venstresiden" som en annen sint kjellerkriger. Det er du som ikke har noe konstruktivt å bidra med overhodet. Det er du som ikke forstår at det Trump driver med er mye mer enn "politikk". Jeg kaller deg ingenting, men du avkledde deg selv det øyeblikket du ytret "venstresiden". Da vet jeg at med en gang at du har mistet all evne til en nyansert debatt. Og tro meg, jeg har mine kjepphester hva gjelder "venstresiden" hvis du hadde lest et par av innleggene mine. Dette du driver med her er patetisk, og hvis det er noen som venter så er det jeg som venter på at det kommer noe pizzagate eller sandy hook tirader her. 14 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg sjamanen Skrevet onsdag kl 18:27 Populært innlegg Del Skrevet onsdag kl 18:27 Tåkefyrste skrev (5 minutter siden): Gjesp. Har dere ikke bedre argumenter? Dette, min venn, derimot, er en hersketeknikk. Gå opp på rommet ditt. (Det er også en hersketeknikk forresten) 10 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Snikpellik Skrevet onsdag kl 18:28 Populært innlegg Del Skrevet onsdag kl 18:28 Trumps forrige visepresident: 10 1 13 Lenke til kommentar
Paxville Skrevet onsdag kl 18:29 Del Skrevet onsdag kl 18:29 Tåkefyrste skrev (8 minutter siden): Haha, og der kommer de stereotypiske hersketeknikkene ja. Venter bare på å bli kalt rasist og nazist også nå. Gjesp. Har dere ikke bedre argumenter? Dere tåler virkelig ikke at folk har andre meninger enn dere. Livet dreier seg om å repetere det man ser i dagbladet. Nå er det krise for raddisene 😁 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet onsdag kl 18:29 Del Skrevet onsdag kl 18:29 1 minute ago, Zork said: Vi har et ord for de som blindt heier på fiender av vårt land også. Det er mulig du netttopp våknet opp men trump har nå altså stilt seg på putins side og står mot Ukraina, og dermed også oss og resten av Europa. Begrenset hvor vondt det gjør å bli kalt "ekstremist" av noen som støtter putins (og nå trumps) kamp mot oss. Jeg heier så alldeles ikke på Russland. Da har du ikke lest noe jeg skriver. Pussig hvor dere hevder å stå mot misinformasjon og løgn, men benytter hver eneste sjanse dere har til å lyve. Trump har ikke stilt seg på Putins side, han har bare hatt noen tåpelige utsagn om Ukraina. Han forhandler fortsatt om fred, som er det viktigste. Talk is cheap som man sier. Noe europeiske politikere har gjort i 3 år nå uten å fått til en jævla ting. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Simen1 Skrevet onsdag kl 18:33 Populært innlegg Del Skrevet onsdag kl 18:33 Tåkefyrste skrev (20 minutter siden): Snikpellik skrev (22 minutter siden): Støtter du fremdeles Trump? Ja 100%. Det du lirer av deg her er totalt nedsnødd. Jeg fatter ikke at det er mulig. 18 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg VifteKopp Skrevet onsdag kl 18:34 Populært innlegg Del Skrevet onsdag kl 18:34 Tåkefyrste skrev (3 minutter siden): Trump har ikke stilt seg på Putins side, han har bare hatt noen tåpelige utsagn om Ukraina. Han forhandler fortsatt om fred, som er det viktigste. Trump repeterer alle pro-russiske talepunkter, inkludert å kalle Zelensky en diktator. Det er å stille seg på Putins side. Og når du da stiller deg på Trumps side, stiller du deg også på Putins side. Noe å reflektere over. 16 3 Lenke til kommentar
sjamanen Skrevet onsdag kl 18:34 Del Skrevet onsdag kl 18:34 Tåkefyrste skrev (4 minutter siden): Trump har ikke stilt seg på Putins side, han har bare hatt noen tåpelige utsagn om Ukraina. Han forhandler fortsatt om fred, som er det viktigste. Hvor god er du på mønstergjenkjenning? Hvor mange tåpelige utsagn, som tilfeldigvis er nøyaktig det samme som russerne har sagt i årevis, skal til, for at det ikke er tåpelige utsagn lengre? Prøv å svar konstruktivt på dette og ikke ta det som en fornærmelse. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg leticia Skrevet onsdag kl 18:36 Populært innlegg Del Skrevet onsdag kl 18:36 Tåkefyrste skrev (4 minutter siden): Trump har ikke stilt seg på Putins side, han har bare hatt noen tåpelige utsagn om Ukraina. Han forhandler fortsatt om fred, som er det viktigste. Man burde forstå at disse "tåpelige utsagnene" faktisk er å stille seg bak Putin. Høres egentlig ut som 2 diktatorer som sammen har lyst til å dele Ukraina mellom seg. Fred? Hvem er det som egentlig tror at Russland er ute etter fred? 16 3 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg RRhoads Skrevet onsdag kl 18:41 Populært innlegg Del Skrevet onsdag kl 18:41 leticia skrev (3 minutter siden): Høres egentlig ut som 2 diktatorer som sammen har lyst til å dele Ukraina mellom seg. Jeg tror det er akkurat slik det er. 7 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg DukeRichelieu Skrevet onsdag kl 18:46 Populært innlegg Del Skrevet onsdag kl 18:46 Tåkefyrste skrev (29 minutter siden): Ja 100%. Jeg mener han tar feil om at Ukraina startet krigen og at Presidenten er en diktator. Men det endrer ingenting. Han er fortsatt den presidenten USA og verden trenger. Det som er viktig er å få slutt på krigen. Hva har europeiske leder gjort for å få slutt på den? Absolutt ingenting. Det får du spørre venstresiden om, det er de som har drevet med dette de siste 20 årene. Det han sier om Ukraina blekner i forhold til den hatkampanjen mediene har hatt mot han bare den siste uken, for ikke å snakke om 8 år. Er dette virkelig den presidenten USA og verden trenger? Du skal fortsatt få lov til å mene det, men svar meg gjerne på dette: Hvorfor er du så kritisk til mainstream media og alle andre politikere i Vesten, men totalt ukritisk til Trump uansett hva han gjør? Fred i Ukraina ville vært fantastisk, men på hvilke premisser? Det Trump ønsker å gjøre er jo å gi bort Ukraina til Russland. Husk. Du kan fortsatt snu og endre mening. Vi har sett andre som gjør det samme. Det står respekt av å si at man har tatt feil. 7 1 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet onsdag kl 18:46 Del Skrevet onsdag kl 18:46 freedomseeker skrev (1 time siden): Støtt Trump i få slutt på krigen, eller reis ned og kjemp. Dere har bare disse to alternativene. Ja det er det alle er så uenige i, Trump vil ha slutt på krigen mens vi ønsker at den skal fortsette. Blir rasende av tanken om at Russland skal trekke seg ut av Ukraina og avslutte krigen de startet. Det finnes ingen alternativer for å få slutt på krigen enn den Trump/Putin foreslår. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg DukeRichelieu Skrevet onsdag kl 18:47 Populært innlegg Del Skrevet onsdag kl 18:47 Den tweeten over er noe av det drøyeste jeg har lest. Nesten så man ikke tror det er mulig. USAs president tar altså Russlands side og går til verbalt angrep mot landet som ble invadert. FY FAEN. Dette er sterk kost. Jeg var forberedt på mye, men ikke at det skulle være så eksplisitt. 16 2 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet onsdag kl 18:48 Del Skrevet onsdag kl 18:48 Sitat Det er sterkt og opprørende å høre president Donald Trump anklage Ukraina for å ha startet krigen. Det er sjokkerende at han kaller president Volodymyr Zelenskyj for diktator. Det verste er at det ikke burde ha kommet som en overraskelse. Trump har alltid vært full av lovord for Vladimir Putin. Opp gjennom årene har han beskrevet Putin som svært sterk og veldig smart, endog genial. Nå har han tatt Putins parti. Helhjertet og uten forbehold. https://www.vg.no/nyheter/i/Jbwwm7/trump-tar-putins-parti 3 2 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet onsdag kl 18:48 Del Skrevet onsdag kl 18:48 freedomseeker skrev (1 time siden): Støtt Trump i få slutt på krigen, eller reis ned og kjemp. Dere har bare disse to alternativene. Jeg har et tredje. Jobbe i Norge og donere litt penger til den ukrainske hæren. Strengt tatt gjør jeg nok mer nytte for meg ved å gjøre det. 8 Lenke til kommentar
leticia Skrevet onsdag kl 18:49 Del Skrevet onsdag kl 18:49 RRhoads skrev (6 minutter siden): Jeg tror det er akkurat slik det er. Ja... Særlig hvis man ser det i sammenheng med alle andre utsagn om Grønland, Canada, og Gaza... 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet onsdag kl 19:02 Del Skrevet onsdag kl 19:02 Tåkefyrste skrev (48 minutter siden): Han tar ikke livet av en eneste person. Ro deg ned. Hva har han gjort annet enn politikk? Sagt meningene sine? Fysj for en skam, enn å si hva man mener. Vurderer du politikere på at de "sier sine meninger"? Du forstår at deres handlinger har langt større betydning? Hitler tok vel heller ikke livet av et eneste menneske, og han delte vel strengt tatt bare sine meninger? 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Snikpellik Skrevet onsdag kl 19:05 Populært innlegg Del Skrevet onsdag kl 19:05 Selv New York Post, den konservative avisa som støtter Trump, fordømmer Trumps løgner om Zelensky og Ukraina, og forsøkene på å kolonisere landet. 6 6 Lenke til kommentar
freedomseeker Skrevet onsdag kl 19:11 Del Skrevet onsdag kl 19:11 Rart hvordan norske medier renvasket azov og tilsvarende bataljoner/grupperinger på dagen etter den russiske invasjonen. Og det er heller ingen som setter spørsmålstegn ved at Ukraina på lik linje med Russland, om ikke mer bruker nazistiske og norrønske(på lik linje med tyskland) symboler i sin patriotisme og propaganda. Og alle ser for seg at man kan seire over Russland, og det uten å sende egne borgere i krigen. Men bare fortsett å lev i drømmeverden. Det som kommer til å skje er at 1. Det blir en fredsavtale der ukraina mister donbas med tilhørende regioner til russland 2. Krigen fortsetter slik som nå, en evigvarende krig uten reelle vinnere. Bare mange døde. 3. Man eskalerer krigen med et usikkert utfall, hvor man sender egne soldater. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet onsdag kl 19:18 Del Skrevet onsdag kl 19:18 5 minutes ago, freedomseeker said: Rart hvordan norske medier renvasket azov og tilsvarende bataljoner/grupperinger på dagen etter den russiske invasjonen. Og det er heller ingen som setter spørsmålstegn ved at Ukraina på lik linje med Russland, om ikke mer bruker nazistiske og norrønske(på lik linje med tyskland) symboler i sin patriotisme og propaganda. Og alle ser for seg at man kan seire over Russland, og det uten å sende egne borgere i krigen. Men bare fortsett å lev i drømmeverden. Det som kommer til å skje er at 1. Det blir en fredsavtale der ukraina mister donbas med tilhørende regioner til russland 2. Krigen fortsetter slik som nå, en evigvarende krig uten reelle vinnere. Bare mange døde. 3. Man eskalerer krigen med et usikkert utfall, hvor man sender egne soldater. Tenker man må være realistisk. Det er ikke oss som skriver her som er i Ukraina og dør på slagmarken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå