Apathy Skrevet fredag kl 10:20 Del Skrevet fredag kl 10:20 (endret) Mhm. Så er bare spørsmålet hvem styrer "the Gun"? Og for min del; kan han eie våpen i sitt eget land nå? Og hvis ikke; hvordan i all verden kan han styre USAs våpen utad? Hvor er logikken i at en person som ikke har lov til å eie våpen innad i ett land som lar altså nærsagt hvem som helst eie våpen er valgt til å være øverstkommanderende for Amerika`s militære styrker; har immunitet for alt han påstår er offisielle akter; mens de som gjennomfører hans ordre er ikke immun og må velge mellom å nekte å adlyde en ulovlig ordre iht sin ed til the constitution og å bli skutt av MAGA for å nekte å gjennomføre ordren fra sin øverstkommanderende. Nuts. Edit: Make America Go Away indeed. Endret fredag kl 10:21 av Apathy 5 2 Lenke til kommentar
paatur Skrevet fredag kl 10:39 Del Skrevet fredag kl 10:39 (endret) On 3/27/2025 at 10:49 AM, ForTheImperium said: Her er en liste av ting som har tilknytning til Maga bevegelsen som bør forbys i Norge og Europa: -Fox News -Joe Rogan -Musk -Republikanerne som støtter Trump og Maga -Høyrevridde mediafolk som Shapiro -Daily Wire -Artister som støtter Trump Prakt eksempel på hvorfor høyresiden er på fremgang i mange land. Isteden for sensurere og spre like mye hat som høyresiden. Så må venstre siden gå i seg selv og se hva dem har gjort feil de siste årene, hvorfor folk går mere og mere mot høyre og ekstremisme. Venstre siden må gå i seg selv og se hva som er feil med sin egen politikk isteden for og skylde på alle andre. Demokratene må forme en ny politikk som ikke bare får velgrene tilbake fra Trump og får de som ikke stemmer interesert Endret fredag kl 10:48 av paatur 3 Lenke til kommentar
Neptun1 Skrevet fredag kl 10:46 Del Skrevet fredag kl 10:46 Markiii skrev (På 26.3.2025 den 20.12): USA er det eneste NATO-medlemmet som har påkalt artikkel 5, og fått støtte fra andre NATO-medlemmer. USA bør betale disse tilbake. USA tjener forøvrig grovt på NATO. NATO-land har kjøpt ufattelig mye militært utstyr, våpen, osv. fra amerikanske produsenter. Så gratispassasjeren her er faktisk USA. Eller, ikke engang gratispassasjeren. USA er passasjeren som krever at sjåføren skal betale. Trumps krav at NATO-medlemmer øker forsvarsbudsjettet er i realiteten et krav om å kjøpe mer fra amerikanske forsvarsprodusenter. Eller var, til det viste seg at USA er en fiende som man må gjøre seg militært uavhengig av så raskt som mulig. Dette bør du opplyse offentligheten om siden du mener det er USA - som på mange måter reddet Europa i 2 verdenskriger og vært våre beskyttere mot et aggressivt Russland i hele etterkrigstiden - som er den som skylder oss fordi vi har kjøpt amerikansk millitærmateriell - og som ikke minst den som nå er vår fiende. Slikt hører jeg vanligvis fra folk og medier som er temmelig venstreradikale. Folk som så lenge jeg kan huske har vært fiendtlige mot Vesten og da spesielt USA. Melde seg ut av NATO og nekte millitærtjeneste har også vært en gjenganger. Videre protestere voldsomt mot intervenering i "fjerne land" som ikke var Nato-medlemmer f.eks da Irak angrep forsvarsløse Kuwait. Da ville venstresiden i Norge at Irak skulle få gjøre uten noen inngripen fra f.eks. Nato. USA den store stygge ulven - Kina og Russland de snille. Nå som krigen foregår i vår egen bakgård så passer det å stille krav om at USA må gripe inn i et land som ikke er et Natoland. Så egentlig har de store forventinger til at USA stiller opp! Snakk om å snu kappa etter vinden! Sier ikke at du er der, men retorikken er skremmende lik hos de fleste i denne tråden der det er aktivitet 24/7 med farlig USA-hat. Å snu ryggen til USA er meget farlig og kortsiktig til tross for Trump. Det kommer en tid etter Trump - da gjelder det å ha spilt kortene riktig. Europa vil bruke meget lang tid på å ruste opp, det må vi bare erkjenne og store land i sør som er Nato-parasitter i dag (samt netto mottagere i EU) er liten grunn til å tro vil endre på dette. Med en aggressiv Nabo som Russland må ALLE gjennomføre førstegangstjeneste og vi må benytte minst 5% av statsbudsjettet til opprusting. De kan ta av pengene som betingelsesløst sendes til diktatorer i verden. Nå må vi holde hodet kaldt og gjøre de riktige tingene. Det er ikke holde hodet kaldt "dere" tar til orde for i denne tråden - det er kortsynt og farlig retorikk. 3 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet fredag kl 10:50 Del Skrevet fredag kl 10:50 9 minutes ago, paatur said: Prakt eksempel på hvorfor høyresiden er på fremgang i mange land. Isteden for sensurere og spre like mye hat som høyresiden. Så må venstre siden gå i seg selv og se hva dem har gjort feil de siste årene, hvorfor folk går mere og mere mot høyre og ekstremisme. Venstre siden må gå i seg selv og se hva som er feil med sin egen politikk isteden for og skylde på alle andre. Demokratene må forme en ny politikk som ikke bare får velgrene tilbake fra Trump og får de som ikke stemmer interesert Eh både ja og nei. Antar at høyresiden nå fører mange tilbake til venstresiden helt på egenhånd. 6 Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet fredag kl 10:57 Del Skrevet fredag kl 10:57 VifteKopp skrev (14 timer siden): Vi er lei av å bli ignorert. Vi er lei av å bli kalt rasister. Vi er lei av å bli stemplet som tullinger som er ofre for skremselspropaganda... OK, jeg skal ikke spørre om hvor mye du faktisk blir kalt rasist, men angående delen med skremselspropaganda, så jeg at du tidligere skrev: "Når folk sier: "hei, jeg synes unge gutter blir snakket ned og har få måter å uttrykke maskuliniteten sin på", så kaller du dem ikke for ignorante sexister." Er det virkelig det som skjer? Blir folk virkelig kalt ignorante sexister fordi de simpelthen synes unge menn har få måter å uttrykke maskuliniteten sin på? Blir de direkte kalt sexister, eller blir de fortalt at selve setningene er sexistiske? Og blir det isåfall begrunnet? Og hva menes nøyaktig med å uttrykke maskulinitet? Snakker vi om å drikke øl og se fotball? Snakker vi trening, kampsport eller friluftsliv? Snakker vi om skjegg og tatoveringer? Snakker vi musikk og andre kunstformer? Og det stemmer at unge gutter og menn blir snakket ned på. Men det er i hovedsak mer i form av at de blir kalt "cucks, soyboys, beta males, pingler", osv. Jeg tror ikke det er "woke og feminister" som står bak de glosene. Kvinner, ja, blant annet, men ikke nødvendigvis woke og feministiske sådan. Såklart, det kommer nå og da en artikkel eller nettpost med tekst liknende "Mannsjåvinister, altså". Men kvinner har også måttet tåle mye "hva hadde hun på seg den kvelden" opp gjennom årene. Og jeg vet ikke om en kvinne som bestemte seg for å bli høyreekstrem for å spotte en person som sa noe tilsvarende setningen. Hvorfor kan ikke vi menn ha den samme standaren når en overivrig feminist sier "menn, altså"? Du skrev også at venstresiden trenger sin versjon av Joe Rogan. Vel, i tillegg til at noen allerede postet en Kyle Kulinski tidligere, så har du også Sam Seder, Adam Mockler, Luke Beasley, osv... Du har også noen som kalles "Breadtube", som beskriver en gruppe innholdsskapere (menn, såvel som kvinner) som startet som en motvekt til det som da ble kalt anti-SJW, nå antiwoke-bølgen. Men greia er desverre at, og dette høres klisje ut, algoritmen pusher folk som Joe Rogan på fremsiden, mens de andre blir holdt sjult. Det skyldes både at big tech ikke vil at andre enn folk tilsvarende Joe Rogan skal dominere medielandskapet, men også at de som kritiserer folk tilsvarende Joe Rogan, gjør en elendig jobb med å løfte opp andre, mer positive rollemodeller. Kanskje det burde vært en Norgeskampanje med å løfte frem og namedroppe breadtubers. Litt sånn som den kampanjen som skriver "Stem FRP" overalt. Men dette er også kun amerikanske podcasters og innholdsskapere. Norge kunne trengt sitt eget breadtube. Faen, hvert land kunne trengt sitt eget breadtube. VifteKopp skrev (14 timer siden): Jeg er gammel nok til å huske at Carl I. Hagen ble kastet tomater på når han talte offentlig fordi han mente innvandrere burde lære seg norsk. OK, det er et eksempel Et annet eksempel for meg personlig er da Eskil Pedersen politianmeldte Tybring Gjedde. Da fikk jeg også det mindset'et at innvandring ble hysjet ned. Og Eskil ble for meg i en liten periode, selve hovedavataret for ondsinnet politisk korrekthet. Og jeg husker jeg gikk rundt med frådende raseri bare ved å tenke på fyren. Dette var en tid der jeg gasset i meg Pat Condell-videoer og sympatiserte med diverse Defense Leagues som hadde nylig dukket opp i mediebildet. Så skjedde 22 juli, og jeg tenkte "faen, nå kommer innvandring til å bli enda mer hysjet ned". Men det ble faktisk ikke hysjet ned. Og både Carl Ivar og Gjedde var fremdeles med i gamet. Jeg husker også at noen måneder etter 22 juli, var det avisoverskrifter på avisoverskrifter om mørkhudete voldtektsmenn i Slottsparken. Merkelig nok forandret det ikke mitt inntrykk av at innvandringsdebatten ble hysjet ned. Men det var likevel med på å verdiggjøre og legitimere mitt syn på innvandring. Noen år senere var det også mye avisoverskrifter om en ransbølge i Oslo. Jeg husker spesielt en sak der et par hadde hatt innbrudd mens de sov, og de ble bundet fast av tyvene. Når de ble intervjuet i ettertid, sa de noe som gjorde meg noe så alldeles rasende. "Vi fortjener å bli ranet, når vi behandler flyktninger på den måten". Jeg husker dette veldig godt, fordi bare få dager senere, ble en liten gruppe mennesker knivstukket og drept av en asylsøker på en buss. Og jeg innrømmer at jeg, og noen andre jeg omgikk med, følte og uttrykte aldri så liten skadefryd over dette i forbindelse med de som tidligere hadde sagt at vi fortjener å bli ranet. Hva hadde de å si dette, liksom? Dette var nok da jeg var på mitt mest høyrevridde, spesielt i forbindelse med innvandring. Så kom flyktningsbølgen av Rumenere, og god daaaaaaaaamn, det var absolutt hysteri. Både blandt media og befolkning. Jeg husker jeg tenkte litt over at de fikk mye mer tyn og pes enn muslimer. Og dette var uten konnotasjoner til terrorangrep og religiøs motivert vold, som muslimer ofte blir forbundet med. Det var noe som skurret litt. Men jeg ble ikke helt avradikalisert. Ikke på langt nær. For så kom IS og terrorangrepene i Europa. Og da var'e på'n igjen. Men det jeg begynte å legge merke til noen år senere, var at disse "epidemiene" av folk som ble kalt rasister og sexister, osv, ble betydelig mye mindre når jeg begynte å lete etter eksempler på sådan utenfor den faste sirkel av nettkulturkrigere. For hver person som faktisk ble kalt en rasist (begrunnelse var oftest inkludert), var det millioner av folk som sa "jeg kan ikke si ditt og datt uten å bli kalt rasist" uten å forklare hvem, hva, når og hvordan. Da var det noe som ikke stemte. VifteKopp skrev (14 timer siden): Jeg er også gammel nok til å huske at media konsekvent skydde å omtale innvandringens åpenbare baksider (spesielt i Sverige), og hvis de mot formodning nevnte det, skulle det aldri forklares kulturelt, bare sosio-økonomisk (noe jeg alltid synes var et merkelig selvmotsigende argument, for burde man ikke løse fattigdomsproblemet blant flyktninger før man tok i mot enda flere og sendte dem ut i fattigdom og kriminalitet også?). Årsakene til flyktningsstrømmer, krig, sult, katastrofer, tar null hensyn til hvorvidt en nasjon klarer å løse fattigdomsproblemer til flyktninger som allerede er her. Og så har vi det nåværende nivået av senstadiumskapitalisme, som tar null hensyn til fattigdomsproblemer til mennesker generellt. 3 1 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet fredag kl 15:38 Del Skrevet fredag kl 15:38 paatur skrev (4 timer siden): Prakt eksempel på hvorfor høyresiden er på fremgang i mange land. Isteden for sensurere og spre like mye hat som høyresiden. Så må venstre siden gå i seg selv og se hva dem har gjort feil de siste årene, hvorfor folk går mere og mere mot høyre og ekstremisme. Venstre siden må gå i seg selv og se hva som er feil med sin egen politikk isteden for og skylde på alle andre. Demokratene må forme en ny politikk som ikke bare får velgrene tilbake fra Trump og får de som ikke stemmer interesert Politiske venstre sensurere jo ikke. Og hva konkret mener du at de har gjort feil i hvilken periode i USA og hvordan så kongressen ut da? 6 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet fredag kl 16:23 Del Skrevet fredag kl 16:23 Boing_80 skrev (På 26.3.2025 den 21.52): Det har det absolutt. Jeg er mot Israel og det faenskapet de nå holder på med. Hamas jobber for palestinernes rett til å eksistere. Populært blir slike kalt for terrorister når de står opp mot overmakten. Tror ikke vi har noe mer å diskutere. Nei, og det har ingenting med det du skriver her å gjøre heller. Poenget er at Palestina aldri var noen selvstendig stat. De var alltid underlagt andre. Selvstendigheten kom først da Israel erklærte uavhengighet. Hamas jobber for å slakte ned jøder og ta over alt av land i Palestina. De er terrorister fordi de angriper sivile, som f.eks. 7. oktober. At du støtter Hamas er direkte forkastelig. 4 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet fredag kl 16:25 Del Skrevet fredag kl 16:25 Mannen med ljåen skrev (På 26.3.2025 den 22.10): Han har konservativ holdning til menn i jentegarderoben og sier han er imot kriminell innvandring. Han lover å bore etter olje og skape arbeidsplasser. Han lover toll på importerte biler, så amerikansk bilindustri kan blomstre. Ja, det er en populært politikk i USA. Det fikk stor oppmerksomhet i valgkampen. Du kan være enig eller uenig, du kan tro det eller mistro det, men det er populært i USA. Demokratene kunne tråkket varsomt i identitetspolitikk og gjort en bedre jobb med økonomien, så hadde de ikke mistet makta. "Holdning" er ikke "gjennomført politikk". Løfter er ikke "gjennomført politikk". Trump lovet også "ingen flere kriger", og noen av det første han gjorde var å begynne med krigføring. Trump lovet også å få kontroll på underskuddet, før han undertegnet politikk som vil øke underskuddet kraftig de neste årene. 1 1 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet fredag kl 16:29 Del Skrevet fredag kl 16:29 Imaginacíon skrev (På 27.3.2025 den 10.44): Trump er ikke konservativ. Han er revolusjonær. Fint lite av konservatisme igjen i republikanerne. Reaksjonær. 2 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet fredag kl 16:30 Del Skrevet fredag kl 16:30 Tussi skrev (På 27.3.2025 den 10.54): Israelsk etterretning har hindret flere terrorangrep i europa ...som har vært et resultat av vår støtte til USA og Israel, kanskje? Hvis Netanyahu elsker Trump og Putin så høyt, så tenker jeg Europa kan trekke seg stille unna, og gjøre for eksempel en egen avtale med Huthiene. Fri passasje for europeiske skip, og vi dropper støtte til Israel (og USA). 1 Lenke til kommentar
ForTheImperium Skrevet fredag kl 16:32 Del Skrevet fredag kl 16:32 (endret) USA er roten til IS, Taliban, Al Qaida og prestestyret i Iran. -USA innblandet seg indirekte i opprøret mot sjahens som førte til den islamske revolusjonen. -USA ga våpen og logistikk til ''opprøret'' mot kommunist styret Afghanistan som var ganske moderat den gangen enn nå....Resultatet er at vi fikk Taliban og Al Qaida. -USA laget falske beviser at Saddam Hussein hadde WMD og at han støttet Al Qaida. Det motsatte av sannheten. Resultatet: Al Qaida i Irak og til slutt ISIS som fortsatt plager oss. -USA fikk europeiske rævedilter til å ødelegge Libya. Gaddafi var ingen engel, men han hadde i det minste kontroll over visse ekstreme grupper. Resultat: flere kloner av Al Qaida grener over hele Nord-Afrika.. Og nå vil USA bli alliert med Russland og Nord-Korea. USA er roten til all galskapen vi ser nå. Endret fredag kl 16:50 av ForTheImperium 4 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet fredag kl 16:41 Del Skrevet fredag kl 16:41 Satan666 skrev (På 27.3.2025 den 13.41): EU er vel verdens mest antidemokratiske organisasjon. Hva er poenget med å komme med slike åpenbart falske påstander? Da kan du jo like gjerne si at USA er antidemokratisk. Ser jo at kontoen din er ganske ny, så vi vet kanskje hva som skjer her da. 1 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet fredag kl 16:44 Del Skrevet fredag kl 16:44 linux-fan skrev (9 timer siden): https://www.nettavisen.no/nyheter/trump-beordrer-fjerning-av-antiamerikansk-ideologi-fra-museer/s/5-95-2358529 Donald Trump signerte torsdag en presidentordre om å fjerne «upassende» og «antiamerikansk ideologi» fra USAs nasjonalmuseer. Vi ser nazismen feste grepet i sanntid. 4 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet fredag kl 16:45 Del Skrevet fredag kl 16:45 Neptun1 skrev (5 timer siden): Dette bør du opplyse offentligheten om siden du mener det er USA - som på mange måter reddet Europa i 2 verdenskriger og vært våre beskyttere mot et aggressivt Russland i hele etterkrigstiden - som er den som skylder oss fordi vi har kjøpt amerikansk millitærmateriell - og som ikke minst den som nå er vår fiende. Slikt hører jeg vanligvis fra folk og medier som er temmelig venstreradikale. Folk som så lenge jeg kan huske har vært fiendtlige mot Vesten og da spesielt USA. Melde seg ut av NATO og nekte millitærtjeneste har også vært en gjenganger. Videre protestere voldsomt mot intervenering i "fjerne land" som ikke var Nato-medlemmer f.eks da Irak angrep forsvarsløse Kuwait. Da ville venstresiden i Norge at Irak skulle få gjøre uten noen inngripen fra f.eks. Nato. USA den store stygge ulven - Kina og Russland de snille. Nå som krigen foregår i vår egen bakgård så passer det å stille krav om at USA må gripe inn i et land som ikke er et Natoland. Så egentlig har de store forventinger til at USA stiller opp! Snakk om å snu kappa etter vinden! Sier ikke at du er der, men retorikken er skremmende lik hos de fleste i denne tråden der det er aktivitet 24/7 med farlig USA-hat. Å snu ryggen til USA er meget farlig og kortsiktig til tross for Trump. Det kommer en tid etter Trump - da gjelder det å ha spilt kortene riktig. Europa vil bruke meget lang tid på å ruste opp, det må vi bare erkjenne og store land i sør som er Nato-parasitter i dag (samt netto mottagere i EU) er liten grunn til å tro vil endre på dette. Med en aggressiv Nabo som Russland må ALLE gjennomføre førstegangstjeneste og vi må benytte minst 5% av statsbudsjettet til opprusting. De kan ta av pengene som betingelsesløst sendes til diktatorer i verden. Nå må vi holde hodet kaldt og gjøre de riktige tingene. Det er ikke holde hodet kaldt "dere" tar til orde for i denne tråden - det er kortsynt og farlig retorikk. USA har vært beskyttende, men det har ikke kostet dem mye. Deres blotte tilstedeværelse har vært beskyttende. Men samtidig har de tjent grovt på det. Det har vært en enorm fordel for USA å ha NATO og å være "beskytteren". Både status og rene inntekter og industri. Poenget er at å kalle andre "gratispassasjerer" er løgn. De betaler store summer til amerikanske forsvarsprodusenter, og de har gitt USA stor makt og innflytelse. Hadde ikke du gulpet opp "gratispassasjerer" så hadde jeg ikke trengt å påpeke dette. 3 1 Lenke til kommentar
Steve Cook Skrevet fredag kl 16:52 Del Skrevet fredag kl 16:52 Du har misforstått. Det var jødene som okkuperte Palestina, og deretter mishandlet og drepte palestinere og husdyrene deres, samt brant hjem og avlinger for å fortrenge den palestinske befolkningen, og dermed skaffe seg nytt lebensraum. Ironi: når et folk som har overlevd forsøk på folkemord bruker det som en unnskyldning for å begå folkemord. 4 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet fredag kl 17:03 Del Skrevet fredag kl 17:03 (endret) Red Frostraven skrev (1 time siden): Politiske venstre sensurere jo ikke. Hadde venstresiden ikke sensurert, holdt tilbake eller manipulert informasjon så hadde de kanskje - som hele høyresiden - fått med seg at de hadde en uegnet president litt før ett par måneder før valget. Det kostet dem valget. Endret fredag kl 17:05 av MrL Lenke til kommentar
Markiii Skrevet fredag kl 17:12 Del Skrevet fredag kl 17:12 Steve Cook skrev (17 minutter siden): Du har misforstått. Det var jødene som okkuperte Palestina, og deretter mishandlet og drepte palestinere og husdyrene deres, samt brant hjem og avlinger for å fortrenge den palestinske befolkningen, og dermed skaffe seg nytt lebensraum. Det stemmer ikke. Jødene er den opprinnelige urbefolkningen i Palestina. Palestina var uansett et ganske folketomt område med mye ørken. Men jødene gjorde ørkenen fruktbar og økte velstanden og livskvaliteten der, noe som også tiltrakk seg arabere. Araberne ønsket å bosette seg der jødene var fordi jødene skapte velstand og fruktbar mark. I utgangspunktet var det mer enn nok plass til alle, men på 1920-tallet begynte araberne å tenke at de ville ha alt selv og at jødene ikke skulle få bo der. Dette startet voldsspiralen som har pågått siden. Grunnleggelsen av Israel skjedde imidlertid ved at de erklærte uavhengighet på fredelig vis, og de sa at de ønsket fred med sine naboer. Naboene ønsket ikke fred, og angrep den nye staten. Så det du skriver her er altså bare vås. 3 Lenke til kommentar
paatur Skrevet fredag kl 17:22 Del Skrevet fredag kl 17:22 1 hour ago, Red Frostraven said: Politiske venstre sensurere jo ikke. Og hva konkret mener du at de har gjort feil i hvilken periode i USA og hvordan så kongressen ut da? Kanskje ikke Politikere, men media og mange i befolkningen på venstresiden ønsker sensur, det ser man bare noen sider tilbake i posten her, hvor det er en lang liste over folk som bør boikottes og sensureres. Demokratene/venstre siden må komme med løsninger og politikk tiltrekker seg stort antall velgere og ikke et veldig få tall med siden politikk de siste årene. Veldig mange stemte på Trump I protest mot demokratenes politikk de siste årene. Disse kan vinnes tilbake Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet fredag kl 17:51 Del Skrevet fredag kl 17:51 (endret) – Dessverre har danske ledere brukt flere tiår på å behandle det grønlandske folket dårlig, behandle dem som annenrangs borgere og latt infrastrukturen på øya forfalle. Forvent at visepresidenten også understreker disse punktene, sier en høytstående tjenestemann i Det hvite hus til CNN. https://www.nettavisen.no/nyheter/holder-pusten-for-usa-besok-pa-gronland-vance-vil-kritisere-danmark/s/5-95-2358641 Populært kalt for prosessen forut for casus belli. Det er dette amerikanerne har gjort i flere årtier, men da ble krigene utkjempet i alle andre land enn europeiske. Propagandaen var den samme. Noen er slemme. Vi snille amerikanere vil hjelpe dere. Amerikanerne kommer og ødelegger alt. Plasserer en marionett regjering mens IMF krever at privatmarkedet blir forsterket. Amerikanerne forlater landet etter å ha røvet til seg ressurser og inngått avtaler som ikke kommer de innfødte til gode. Amerika sutrer og vil gjøre landet "Great" igjen. Endret fredag kl 17:58 av Boing_80 3 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå