Apathy Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden 13 minutes ago, Tussi said: Det er ikke vanlige demonstrasjoner vi snakket om,.Men aksjoner hvor jøder og israelere ikke var trygge på campus MAGA demonstrasjoner går jo helt snilt for seg... /s 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Apathy skrev (Akkurat nå): MAGA demonstrasjoner går jo helt snilt for seg... /s Det har ikke jeg sagt, jeg bare påpekte en annen ting. Og jeg er ikke MAGA-fan heller Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden 4 minutes ago, Tussi said: Det har ikke jeg sagt, jeg bare påpekte en annen ting. Og jeg er ikke MAGA-fan heller Jupp jeg vet. Men var ikke egentlig rettet mot deg selv om jeg quotet deg. Var mer en generalisert observasjon relatert til det du påpeker (som jeg også er enig i). I den sammenhengen tar begge disse to eksemplene feil mtp at selv om noen gjør urett så gir det deg ingen rett til å gjøre urett tilbake. 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Quote President Donald Trump vowed to bring down the price of eggs on the first day of his second term — now he reposted an article asking the public to “shut up about egg prices.” Oooog..... hvem får skylden tro? Quote More recently, in his speech to Congress last week, Trump said: “Joe Biden especially let the price of eggs get out of control. The egg prices out of control. And we are working hard to get it back down.” Jappsann! Joe Biden, selvsagt. 😛 https://www.yahoo.com/news/trump-promised-bring-down-egg-223030498.html 5 Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden sedsberg skrev (17 minutter siden): Oooog..... hvem får skylden tro? Jappsann! Joe Biden, selvsagt. 😛 https://www.yahoo.com/news/trump-promised-bring-down-egg-223030498.html Det er klart eggprisene går opp, av flere grunner. En stor grunn er fugleinfluensaen, som har ført til at godt over 100 millioner eggleggere har blitt avlivet. Mindre tilgang + mer utgifter = høyere pris. Trump har ikke hatt særlig suksess med å få folka fra USDA tilbake på jobb etter at han sa dem opp. Og hva sier Kennedy ? Jo, han vil ikke ha vaksinasjon av fuglene, siden de kan bli til "mutant-fabrikker". Kennedy advarer mot vaksinasjon av fugler 2 2 Lenke til kommentar
obygda Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden SilverShaded skrev (2 minutter siden): Det er klart eggprisene går opp, av flere grunner. En stor grunn er fugleinfluensaen, som har ført til at godt over 100 millioner eggleggere har blitt avlivet. Mindre tilgang + mer utgifter = høyere pris. Trump har ikke hatt særlig suksess med å få folka fra USDA tilbake på jobb etter at han sa dem opp. Og hva sier Kennedy ? Jo, han vil ikke ha vaksinasjon av fuglene, siden de kan bli til "mutant-fabrikker". Kennedy advarer mot vaksinasjon av fugler Lar man gale mennesker styre så får man gale løsninger. 5 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden SilverShaded skrev (2 minutter siden): Det er klart eggprisene går opp, av flere grunner. En stor grunn er fugleinfluensaen, som har ført til at godt over 100 millioner eggleggere har blitt avlivet. Mindre tilgang + mer utgifter = høyere pris. Trump har ikke hatt særlig suksess med å få folka fra USDA tilbake på jobb etter at han sa dem opp. Og hva sier Kennedy ? Jo, han vil ikke ha vaksinasjon av fuglene, siden de kan bli til "mutant-fabrikker". Kennedy advarer mot vaksinasjon av fugler Velkommen til en ny era av virusinfeksjoner og mutanter. Den største risikoen for mutanter er ikke vaksine, men f eks fugler som smittes av to virus samtidig Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Apathy skrev (Akkurat nå): Er ikke det smarteste å angripe den man mottar bassale behov fra.... Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Og der innførte Trump 50% till mot Canada. Jaja lykke til med det Chump. You need Canada. Canada does not need you .. 3 1 Lenke til kommentar
obygda Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Apathy skrev (4 minutter siden): Og der innførte Trump 50% till mot Canada. Jaja lykke til med det Chump. You need Canada. Canada does not need you .. Trump er en dust..det som skjer nå vil jo bare dra ned markedene ennå mer..alle taper..og amerikanske innbyggere får regningen 3 1 Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Tussi skrev (2 timer siden): Det er ikke vanlige demonstrasjoner vi snakket om,.Men aksjoner hvor jøder og israelere ikke var trygge på campus Nja, de var fredelige inntil politiet begynte å arrestere, bruke elektrosjokk og tåregass... etter det jeg har lest... men kan jo være feil. Det som er helt klart er at pro-Palestina vinkles som antisemittisk av Trump administrasjonen for nettopp å bruke politiet. 1 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Rune_says skrev (Akkurat nå): Nja, de var fredelige inntil politiet begynte å arrestere, bruke elektrosjokk og tåregass... etter det jeg har lest... men kan jo være feil. Det som er helt klart er at pro-Palestina vinkles som antisemittisk av Trump administrasjonen for nettopp å bruke politiet. Ikke det jeg har hørt, hørte at jødiske personer ble utestengt fra universitetene fordi de ikke kunne garantere sikkerheten deres. Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Apathy skrev (8 minutter siden): Og der innførte Trump 50% till mot Canada. Jaja lykke til med det Chump. You need Canada. Canada does not need you .. https://www.vg.no/nyheter/i/KMRnze/trump-vil-oeke-tollen-mot-canada Ja, da øker vel strømprisen med 25% til? Lenke til kommentar
iblazeqt Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Har falt litt av. Hva er det nissen ønsker å oppnå med handelskrigen? Mindre fetanyl som slipper over grensa fra Canada og over til USA? Whatever it takes? Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Tussi skrev (2 minutter siden): Ikke det jeg har hørt, hørte at jødiske personer ble utestengt fra universitetene fordi de ikke kunne garantere sikkerheten deres. Jødene har så enormt mye definisjonsmakt der borte; at enhver negativ holdning eller fredelig protest mot Israel raskt blir betegnet som voldelig og antisemittisk. Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden iblazeqt skrev (2 minutter siden): Har falt litt av. Hva er det nissen ønsker å oppnå med handelskrigen? Mindre fetanyl som slipper over grensa fra Canada og over til USA? Whatever it takes? Man må nesten spørre Trumpistene for å forklare hva som foregår inni det forvirrede, oransje hodet, men de få som støttet ham her inne virker å flyktet fra tråden. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Rune_says Skrevet 16 timer siden Populært innlegg Del Skrevet 16 timer siden Elon er jammen ganske uspiselig om dagen... Senator Mark Kelly besøkte Ukraina, er rundt på sykehus og annet og får høre historier om hvordan Putin bevisst går etter sykehus. Poster på sosiale media at USA burde støtte Ukraina. Elon Musk presterer å skrive "Traitor" og Kelly svarer Sitat “Traitor? Elon, if you don’t understand that defending freedom is a basic tenet of what makes America great and keeps us safe, maybe you should leave it to those of us who do,” https://www.nbcnews.com/politics/congress/elon-musk-calls-mark-kelly-traitor-support-ukraine-rcna195738 7 1 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Dudeliduu skrev (4 minutter siden): Jødene har så enormt mye definisjonsmakt der borte; at enhver negativ holdning eller fredelig protest mot Israel raskt blir betegnet som voldelig og antisemittisk. Jada..... selvsagt..... og så kan man hate jøder som pesten for man har fritt utløp bare man sier "Jødene har så enormt mye definisjonsmakt der borte; at enhver negativ holdning eller fredelig protest mot Israel raskt blir betegnet som voldelig og antisemittisk." 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Trump sier han vil erklære nasjonal strømkrise i USA Donald Trump sier han snart vil erklære nasjonal strømkrise, melder Reuters. Ontario skrudde i går opp prisen på strøm til USA med 25 prosent. Ontario leverer strøm til Minnesota, New York og Michigan. Tiltaket er et svar på handelskrigen som USAs president Donald Trump har innledet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå