jallajall Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden 1 minute ago, WiiBoy said: Så etter alle rundene i retten rundt valget i 2020 så er det nå ingen som er i tvil om hvem som vant? Da er vi alle, inkludert DT, enige om at DT juger så det renner av han hver gang han påstår at han egentlig vant i 2020. At valget i 2020 var rigget. Etc? Enig? Enig. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden 1 hour ago, jallajall said: Det er så virkelighetsfjernt. Det er som å hevde han bare kan utsede en EO som sier at kongressen alltid skal stemme i hans favør, rett etter han har utstedet en EO som oppløser hele det føderale rettsapparatet. Stort sett alt han har gjort hittil har vært virkelighetsfjernt. Og du må gi de (Mr. Trump og Mrs. Musk) litt tid til å få gjort alt de skal. Selv om de er effektive får de ikke gjort alt på én gang. Rom ble ikke bygd på en dag. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Delvis skrev (26 minutter siden): Hvis det også stemmer at Trump bestilte prostituerte til å pisse oppi Obamas seng, så er det greit om det også kommer fram. Interessant påstand/rykte. Det må jeg søke på og lese mer om. Jeg blir ikke overrasket om Trump har noen perverse fantasier og hendelser bak seg. Det kan også hende Putin har noe pressmiddel på han, at Epstein hadde hatt noe på han hvis han fortsatt levde, og at kona Melania vet mer enn vi andre vet og at det er årsaken til de ryktede (og kroppsspråklig tydelige) ekteskapsproblemene. Trump jobber nok beinhardt med å holde ting tett, for hvis han blir avslørt for perverse handlinger så betyr det over og ut for støtten fra konservative religiøse miljøer. 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Simen1 skrev (4 minutter siden): Det kan også hende Putin har noe pressmiddel på han, at Epstein hadde hatt noe på han hvis han fortsatt levde, og at kona Melania vet mer enn vi andre vet og at det er årsaken til de ryktede (og kroppsspråklig tydelige) ekteskapsproblemene. han vil jo bare blånekte for alt uansett og fremstille seg som offer. det har funket hittil. sannheten er vel at Putin ikke trenger noe pressmiddel, Trump er rett og slett en beundrer av despoter i ymse land, vet vi. 1 Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Simen1 skrev (4 minutter siden): Interessant påstand/rykte. Det må jeg søke på og lese mer om. Jeg blir ikke overrasket om Trump har noen perverse fantasier og hendelser bak seg. Det kan også hende Putin har noe pressmiddel på han, at Epstein hadde hatt noe på han hvis han fortsatt levde, og at kona Melania vet mer enn vi andre vet og at det er årsaken til de ryktede (og kroppsspråklig tydelige) ekteskapsproblemene. Trump jobber nok beinhardt med å holde ting tett, for hvis han blir avslørt for perverse handlinger så betyr det over og ut for støtten fra konservative religiøse miljøer. Senga til Obama er relativt uinteressant, men det forundrer meg ikke om det er sant.. 😉 Såvidt jeg husker var det mye snakk om ekteskapsproblemer allerede for noen år siden, lurer på om det var i forbindelse med det Trump foretok seg jan. 6. Da ønsket ikke Melania å bo under samme tak som ham. At hun orker fyren er meg en gåte, men konsekvensene av en skilsmisse ville vel bli for store for familien. Nå som Trump har lovtolkningen i sin hule hånd er det også slutt på rettssaker rundt perversitet fra forulempede kvinner (og alle andre, for den saks skyld). Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Jeg fant ikke sitatet fra tråden, så jeg tar det på nytt: New York Post: NY rep wants Trump’s birthday to be new federal holiday: ‘Founder of America’s Golden Age’ Jeg venter bare på at MAGA-representantene foreslår å bygge om frihetsgudinnen til en Trump-statue, som en slags offergave og gudedyrkelse av Trump. 2 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Delvis skrev (48 minutter siden): Hvis det også stemmer at Trump bestilte prostituerte til å pisse oppi Obamas seng, så er det greit om det også kommer fram. hvordan skule disse ta forbi livvaktene fra Secret Service og inn på soverommet, uten å bli oppdaget? Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden 29 minutes ago, sedsberg said: Rom ble ikke bygd på en dag. Interessant formulering ettersom Rom var en slags oligarki, noe DT prøver å endre USA til. Men det kommer til å ta litt tid å fjerne demokratiet ja.. 27 minutes ago, Simen1 said: Trump jobber nok beinhardt med å holde ting tett, for hvis han blir avslørt for perverse handlinger så betyr det over og ut for støtten fra konservative religiøse miljøer. Prostituerte, tenåringer, golden showers, etc. ville alt bare bli feid under teppet.. Den eneste seksuelle handlingen/preferansen som ville felle DT er om det kom frem video av homoseksualitet. Da hadde han vært ferdig. 1 1 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden (endret) Rune_says skrev (56 minutter siden): Noe vi lærer på skolen er kildekritikk. Ikke være så naive at vi sluker alt rått. I tidligere tider var kongens skald/dikter den som laget forgylte historier om hans mot og visdom, etc… Så alt må leses med tanke på det. New York Post er en tabloid eiet av Rupert Murdoch som også eier Fox News og som i mange år har spydd ut falske nyheter og konspirasjonsteorier. Vi må regne med at de er talerør for Trump og Russland. Fox News er klassifisert som underholningsbedrift, for å unngå søksmål for daglig spredning av «fake news» Washington Post er en tabloid eid av Jeff Bezos også en som sponser Trump for å få milliarder i skattelette tilbake. New York Times er seriøs avis og gjør mye gravejournalistikk som Republikanerne misliker Paramount / CBS er relativt nøytrale og for tiden saksøkt av Trump for editering «60 minutes» gjorde av intervju med Kamala Harris som gjorde at hun fremstod bedre og dermed minket sjansene til Trump. Trump krever $10 milliarder i erstatning ! Han kommer nok til å komme med søksmål mot alle medier han ikke liker. Så bruk din kritiske sans og google bittelitt… Disse tabloidene, og Fake News mediene leverer vel en del sant/fakta, selv om mye er fake news og misinformasjon. Journalistisk integritet er vel ikke noe som eksisterer i disse mediene. Hvis disse journalistene virkelig tror på det de skriver så må de være ganske korka i hodet. Problemet er at de fleste i USA som ser på/leser disse ikke bryr seg om å faktasjekke alt som blir sagt. Dermed sluker de fleste som følger disse mediene alt rapportert som fakta og hvis noe annet kommer fra andre medier eller folk på gata, så er det ikke sant. Folk er vel blitt vant med at medier er sannhetens talerør, men slik er det ikke lenger (om det noensinne har vært slikt). Jeg så et intervju en stund tilbake av noen amerikanere som ble konfrontrert med sannheten og de sa at dette ikke var noe de ble fortalt om i de mediene de fulgte (Fox News). Endret 19 timer siden av DJViking 1 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden WiiBoy skrev (12 minutter siden): Den eneste seksuelle handlingen/preferansen som ville felle DT er om det kom frem video av homoseksualitet. Da hadde han vært ferdig. men ville noen trodd det de så? ville du trodd en video der Trump har seg med en mann? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Trump er musikalsk i dag kan man ikke uten videre tro noe som helst, det er litt av problemet. Selv om det var en gay-video med Trump, og selv om den var 100% ekte, vil menigheten hans fortsatt tro det er løgn. 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Simen1 skrev (1 time siden): Interessant påstand/rykte. Det må jeg søke på og lese mer om. Jeg blir ikke overrasket om Trump har noen perverse fantasier og hendelser bak seg. Det kan også hende Putin har noe pressmiddel på han, at Epstein hadde hatt noe på han hvis han fortsatt levde, og at kona Melania vet mer enn vi andre vet og at det er årsaken til de ryktede (og kroppsspråklig tydelige) ekteskapsproblemene. Trump jobber nok beinhardt med å holde ting tett, for hvis han blir avslørt for perverse handlinger så betyr det over og ut for støtten fra konservative religiøse miljøer. Tja, han hadde sex med elskerinnen mens kona var gravid med ungen hans Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Tussi skrev (2 minutter siden): Tja, han hadde sex med elskerinnen mens kona var gravid med ungen hans Dette er vell langt i fra det værste han og mange andre har gjort. Utroskap er vanlig i dag, iallefall i "slike" jobber der en reiser mye, har mye sosialt i arbeidet, er under mye stress, har høy status/får tilbud osv. Prøver ikke å si at alle "slike" gjør dette, men utroskap er langt mer normalt enn det som kommer frem i media. I mine 12+ reise år har jeg sett mye rart. Og jeg har absolutt mine svinn på skogen jeg også.. Prøver heller ikke å sammenligne mitt arbeid med å være president bare så det er sagt 😛 Bare generelt for folk som reiser mye, er på sosiale greier osv. Lenke til kommentar
Samms Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden 1 hour ago, WiiBoy said: Interessant formulering ettersom Rom var en slags oligarki, noe DT prøver å endre USA til. Men det kommer til å ta litt tid å fjerne demokratiet ja.. Trump prøver å endre USA til eit oligarki? Oligarkiet har vært på på veg fram i USA i meir enn 20 år. Strengt tatt er vel rikmannsstyre ein del av USA si historie. Det har blitt advart mot oligarki i USA lenge, det har blitt avfeid heilt til ingen lenger kan nekte for det med Trump som president. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden 13 minutes ago, Salvesen. said: Dette er vell langt i fra det værste han og mange andre har gjort. Utroskap er vanlig i dag, iallefall i "slike" jobber der en reiser mye, har mye sosialt i arbeidet, er under mye stress, har høy status/får tilbud osv. Prøver ikke å si at alle "slike" gjør dette, men utroskap er langt mer normalt enn det som kommer frem i media. I mine 12+ reise år har jeg sett mye rart. Og jeg har absolutt mine svinn på skogen jeg også.. Prøver heller ikke å sammenligne mitt arbeid med å være president bare så det er sagt 😛 Bare generelt for folk som reiser mye, er på sosiale greier osv. Det er vanlig blant folk i spennet fra lite til ingen moral, som er altfor mange. Ingen med sitt kompass i orden gjør slikt, hvilket sier mye om mange. Det er det kjipeste man kan gjøre mot noen som ikke er forbudt ved lov, og etter mitt syn er det kun et lite antall faktiske lovbrudd som er verre fra et moralsk ståsted. Jeg mener man bør forvente mer fra folk som styrer. 1 1 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Dellers skrev (5 minutter siden): Det er vanlig blant folk i spennet fra lite til ingen moral, som er altfor mange. Ingen med sitt kompass i orden gjør slikt, hvilket sier mye om mange. Det er det kjipeste man kan gjøre mot noen som ikke er forbudt ved lov, og etter mitt syn er det kun et lite antall faktiske lovbrudd som er verre fra et moralsk ståsted. Jeg mener man bør forvente mer fra folk som styrer. Ja det kan en gjerne si, men det er fortsatt relativt normalt.. Og om en graver finner en garantert grums hos mange folk i slike stillinger. Ofte er det dog vanskelig å verifisere.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) Two new polls from CNN/SSRS and The Washington Post/Ipsos show the GOP president’s approval rating underwater (47-52 in the CNN poll, 45-53 in the Post), a shift from polling earlier this year that found voters roughly divided on him, with some surveys even showing a positive approval rating. One reason for the erosion of support: a slight majority of respondents in both surveys said Trump has overstepped his presidential power in his attempts to reshape the federal government driven by tech billionaire Elon Musk. (…) 62 percent of respondents — including 47 percent of Republicans — said the president has not done enough to try to reduce the prices of everyday goods. (…) Just 34 percent of respondents in the Post poll approved of Musk’s role in the federal government, while 54 percent of respondents in the CNN poll said it was bad for Trump to have given the SpaceX CEO a prominent role in his administration. (…) And tariffs, perhaps Trump’s signature economic issue so far, aren’t seen as a solution: 69 percent of respondents in the Post poll said tariffs on Canada, Mexico and China would make products in the U.S. more expensive. https://www.politico.com/news/2025/02/20/cnn-washington-post-polls-trump-approval-00205169 Endret 17 timer siden av Snikpellik 2 3 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) @Snikpellik Ingenting spørsmål om Putin, Russland, NATO og Ukraina? Jeg vet amerikanerne er ganske selvsentrerte, men det virker jo ganske absurd fra vår side av atlanteren å ikke en gang ta opp det vi føler er elefanten i rommet. Edit: Jeg savner også spørsmål om hans nylige autokratiske sjakktrekk for å heve seg over loven og maktsystemet. Endret 17 timer siden av Simen1 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Simen1 skrev (7 minutter siden): @Snikpellik Ingenting spørsmål om Putin, Russland, NATO og Ukraina? Det kommer nok noen polls om dette også. 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Salvesen. skrev (48 minutter siden): Dette er vell langt i fra det værste han og mange andre har gjort. Utroskap er vanlig i dag, iallefall i "slike" jobber der en reiser mye, har mye sosialt i arbeidet, er under mye stress, har høy status/får tilbud osv. Prøver ikke å si at alle "slike" gjør dette, men utroskap er langt mer normalt enn det som kommer frem i media. I mine 12+ reise år har jeg sett mye rart. Og jeg har absolutt mine svinn på skogen jeg også.. Prøver heller ikke å sammenligne mitt arbeid med å være president bare så det er sagt 😛 Bare generelt for folk som reiser mye, er på sosiale greier osv. Nå var det spørsmålet om hva han kunne gjøre for å støte religiøse konservative jeg i utgangspunktet svarte på. Jeg er ikke en av dem som ser på utenomekteskapelig sex som den største synd i verden,.Men det er er rart ja, at en slik mann omfavnes ukritisk av religiøse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå