Tussi Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden JK22 skrev (41 minutter siden): Det er tegn på omfattende misnøye i republikanerpartiets mange fløyer for tiden, da bare MAGA tars inn i varmen samtidig som trusler, pressmidler og munnhugg benyttes uten noe skamfølelse. McConnell skal ha blitt mektig oppbrakt over at Hegseth kunne komme gjennom og det foreligger opplysninger om at flere senatorer kan ha blitt presset med hjelp av dødstrusler/trusler. Det uttrykkes frykt for at det vil lede til en utmarsj fra GOP i fremtiden. Hvilken burde ha hendt for lenge siden. Republikanerne har gått fra å være et parti jeg i stor grad har støttet til å bli rabiate tullinger 3 Lenke til kommentar
iblazeqt Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden (endret) Trump skriver på Truth Social at Colombias president Gustavo Petros avvisning av flyene setter USAs nasjonale sikkerhet i fare. Men Petro har tatt til motmæle. – Vi er ingens koloni, skriver han på X. Samtidig sier han at han håper at de to mennene en dag kan ta seg et glass whiskey sammen og løse disse problemene. – Men det skjer nok neppe for du ser på meg som en mindreverdig rase. Det er jeg ikke, og det er heller ingen colombianere, skriver Petro til Trump. Og i samme slengen lover han å innføre tariffer på 50 prosent for alle varer fra USA. Petro svarer på kritikken ved å si at Colombia vil ta imot deporterte migranter på sivile fly, men at USA ikke kan behandle colombianske migranter som kriminelle. – Vi er det motsatte av nazister, skriver Petro videre https://www.vg.no/nyheter/i/gwKmLq/trump-trussel-til-colombia-50-prosent-toll Endret 18 timer siden av iblazeqt 5 Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Tussi skrev (47 minutter siden): Republikanerne har gått fra å være et parti jeg i stor grad har støttet til å bli rabiate tullinger Næmen Tussi, er dette noe du har oppdaget først nå ? Her i tråden har GOP's retning vært fulgt og diskutert ihvertfall siden MAGA overtok rundt forrige valg, og det har aldri vært særlig tvil om hvor det bar. Og Trump/MAGA har til og med overgått mange av de mørke spådommene, spør du meg... 4 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden SilverShaded skrev (2 minutter siden): Næmen Tussi, er dette noe du har oppdaget først nå ? Her i tråden har GOP's retning vært fulgt og diskutert ihvertfall siden MAGA overtok rundt forrige valg, og det har aldri vært særlig tvil om hvor det bar. Og Trump/MAGA har til og med overgått mange av de mørke spådommene, spør du meg... Jeg har merket det en stund, men de siste dagene har overrasket også meg. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden 10 minutes ago, iblazeqt said: Og i samme slengen lover han å innføre tariffer på 50 prosent for alle varer fra USA. Og så lurer folk på hvorfor Brics vokser. Det blir interessant når enda større deler av Sør Amerika ser seg mer tjent med å samarbeide med Kina enn med USA. 2 Lenke til kommentar
iblazeqt Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Reg2000 skrev (Akkurat nå): Og så lurer folk på hvorfor Brics vokser. Det blir interessant når enda større deler av Sør Amerika ser seg mer tjent med å samarbeide med Kina enn med USA. Virker som Trump og dermed Amerika gjør seg generelt upopulær blant de fleste… til og med allierte. Syke tider. 5 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden 7 minutes ago, Tussi said: Jeg har merket det en stund, men de siste dagene har overrasket også meg. Det overrasker ikke de som har fulgt med. Denne utviklingen har pågått i mange tiår nå. 5 2 Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Tussi skrev (5 minutter siden): Jeg har merket det en stund, men de siste dagene har overrasket også meg. Som jeg har sagt før, jeg lurer på hvor langt GOP som helhet er villige til å støtte DT's ekstreme politikk. Man skulle tro det fins en smertegrense...ihvertfall går det an å håpe. Noen små tegn er det på at enkelte er en smule misfornøyd. 1 Lenke til kommentar
iblazeqt Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/113896394915126793 you can’t make this shit up. Lagt ut bildet selv for 2timer siden. 2 Lenke til kommentar
obygda Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden SilverShaded skrev (1 minutt siden): Som jeg har sagt før, jeg lurer på hvor langt GOP som helhet er villige til å støtte DT's ekstreme politikk. Man skulle tro det fins en smertegrense...ihvertfall går det an å håpe. Noen små tegn er det på at enkelte er en smule misfornøyd. Blir bare verre og verre. .Om det finnes fornuft igjen så setter de foten ned...Men Trump vil nok stritte imot . 2 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden SilverShaded skrev (2 minutter siden): Som jeg har sagt før, jeg lurer på hvor langt GOP som helhet er villige til å støtte DT's ekstreme politikk. Man skulle tro det fins en smertegrense...ihvertfall går det an å håpe. Noen små tegn er det på at enkelte er en smule misfornøyd. De støtter ham så lenge han er populær og de straffes når de går imot ham 2 Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden obygda skrev (1 minutt siden): Blir bare verre og verre. .Om det finnes fornuft igjen så setter de foten ned...Men Trump vil nok stritte imot . Selvsagt vil han det. Han prøver å samle all makt i sine hender, så han kan gjøre akkurat som han vil. 2 Lenke til kommentar
obygda Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden SilverShaded skrev (Akkurat nå): Selvsagt vil han det. Han prøver å samle all makt i sine hender, så han kan gjøre akkurat som han vil. Vi kan jo fort bli vitne til at vi får en president i USA som rett og slett sparkes ut som uegnet..er vel noen kriterier der som må følges,men helt utenkelig er det vel ikke om han turer frem videre 2 Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden obygda skrev (Akkurat nå): Vi kan jo fort bli vitne til at vi får en president i USA som rett og slett sparkes ut som uegnet..er vel noen kriterier der som må følges,men helt utenkelig er det vel ikke om han turer frem videre Fort blir det ikke, nei. Det ville kreve et opprør, ikke bare i GOP, men i folket. Nærmest en borgerkrig, faktisk. Tviler sterkt på at noe sånt skjer, med mindre den øvre echelon i GOP (alle yes-mennene) skulle vende seg mot ham for selv å overta. 2 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden At Trump blir sparket? Skjer ikke Lenke til kommentar
rabler Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden 1 hour ago, SilverShaded said: Som jeg har sagt før, jeg lurer på hvor langt GOP som helhet er villige til å støtte DT's ekstreme politikk. Man skulle tro det fins en smertegrense...ihvertfall går det an å håpe. Noen små tegn er det på at enkelte er en smule misfornøyd. Det er nok mange som er misfornøyd med hvordan partiet har utviklet seg de siste årene, men de har ikke makt til å gjøre noe med det. Republikaneren har blitt The Cult of Trump. 4 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Tussi skrev (8 timer siden): Jeg har merket det en stund, men de siste dagene har overrasket også meg. Hvis du er overrasket over de siste dagene så kan jeg dessverre meddele at det kommer til å bli mye verre. 8 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Med tanke på alt faenskapet Trump setter i stand, hva er sjansen for at han får ei kule? 1 Lenke til kommentar
obygda Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden sedsberg skrev (3 minutter siden): Med tanke på alt faenskapet Trump setter i stand, hva er sjansen for at han får ei kule? Den er stigende. Men han tror jo at han er beskyttet og utpekt av Gud. 1 Lenke til kommentar
Rhabagatz Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden (endret) 8 hours ago, flamethower1234 said: At Trump blir sparket? Skjer ikke Jo, hvis han går for langt, kan republikanerne i kongressen få nok. Da blir det riksrettssak. Spørsmålet er egentlig hva som skal til. Han oppfører seg som en mafioso, og folk er redde for han. Men når disse begynner å snakke sammen, kan hele korthuset hans, som bygger på frykt, falle sammen. Endret 10 timer siden av Rhabagatz 2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå