Spillredaksjonen Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Sniktitt: Assassin's Creed Shadows Assassin's Creed tar endelig turen til Japan, og gjør slik serien alltid har gjort. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Hvis de fortsatt bruker slanger som feller/jump scares er det no go for meg. Siden Origins har det vært en plage, men kunne akseptere det der pga cobra sin betydning i Egypt. Etter det har der bare vært en stor skivebom. Spesielt i Valhalla, vi snakker England, som har noen orm ja, men slanger over alt. Urk. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Da er det vel kroken på døra da. 1 Lenke til kommentar
Matteren Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Gleder meg fremdeles som en unge! 1 1 Lenke til kommentar
seda Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Det skal spilles – men først etter et par måneder når det kommer på 70 % salg i PlayStation Store 2 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar For meg virker det som disse spillene blir produsert på rullebånd og gjør lite nytt. Ser i dag at Ubisoft legger ned studio med 185 ansatte, så kanskje på tide å finne på noe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå