Gå til innhold

Formel 1 - 2025

Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?  

48 stemmer

1. 1. Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?

• Alpine
      0
    • Aston Martin
      2
    • Ferrari
      11
    • Haas
      1
    • Stake Sauber
      0
    • McLaren
      18
    • Mercedes-AMG
      3
    • Racing Bulls
      0
    • Red Bull Racing
      7
    • Williams Racing
      6
  2. 2. Kommer Mohammed bin Sulayems FIA styre til å bli sittende ut sesongen?

• Ja
      22
    • Nei
      26
  3. 3. Hvilket "best of the rest" team holder du med

• Alpine
      0
    • Aston Martin
      0
    • Haas
      1
    • Racing Bulls
      0
    • Williams Racing
      5
    • Stake Sauber
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lawson er usmakelig og burde ikke fått plassen til å begynne med. Trodde ikke at noen kunne være mer umoden enn Tsunoda, men her er vi, ironisk nok. Håper sistnevnte vokser på dette og kler på seg bilen i morgen. Er nok mange nervøse i Red Bull om dagen. Med en elendig sesongstart er jo Red Bull i en liten krise nå.

Lenke til kommentar

I forhold til Max sin standard og ambisjoner så er ikkje årets sesongstart godkjent ein gang. Andre, tredje og så fjerde er ikkje han fornøgd med. Så bilen er ikkje god nok, og ingen andre enn Max klarer å ta poeng i det heile teke.

Eg trur ikkje Red Bull henger med i teten no når Newey er vekke. Eg trur ikkje Max blir verdensmester i år, og Red Bull ender lavere i lagmesterskapet enn i fjor.

Når holdninga til Helmut er dette, så trur eg ikkje dei vil forbedre seg. Han vil ikkje innrømme at bilen er problemet.

Sitat

Marko didn't necessarily find that to be a valid excuse: "Yeah, but in the end a very fast car is always difficult to drive."

https://www.autosport.com/f1/news/marko-on-lawsons-struggles-a-fast-car-is-always-difficult-to-drive/10706085/

Lenke til kommentar

Liker egentlig Lawson jeg, men så er jo jeg fan av Formel 1 førere som ikke bare er PR maskiner som sier og gjør alt "riktig", som jo og er litt hvorfor jeg har likt Tsunoda fra dag 1 når han bannet og herjet på radioen.

Er kjempeglad for at Tsunoda får seg en fortjent sjanse for å vise hva han får til i Red Bull og håper så inderlig at han klarer seg bedre enn Lawson, selv om forutsetningene hans ikke er like gode da han har 0 pre season testing i bilen. 

Lenke til kommentar

Valtteri Bottas , 35, vil hoppe inn i noe nytt på torsdag: han skal teste McLarens F1-bil på racerbanen i Barcelona. Den regjerende produsentenes verdensmester har ikke kommentert saken i egne kanaler.

Bottas tester McLarens 2023 MCL60-bil. Testen organiseres slik at Bottas kan bli kjent med teamet og hvordan bilen fungerer, i tilfelle han skulle trenge den hos McLaren i løpet av sesongen.

Bottas vil være til stede på alle 24 F1-løp denne sesongen. Som reservesjåfør til Mercedes utfører han samme rolle for fabrikkteamets kundeteam McLaren og Williams.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
nebrewfoz skrev (45 minutter siden):

Hvor mange scripts må man tillate for å få dette på noe annet språk enn finsk?
(Mine få promiller med finsk blod hjelper meg ikke stort her.)

Hehe! :)

Var samme feil på den Finske siden også, skal se om jeg finner noe mer ut av saken. URL var delt i 2 deler.

Nå da? https://adamcooperonf1.substack.com/p/bottas-gets-first-f1-test-run-for

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Det er jo ingen tvil om at Yuki hadde fortjent dette RB-setet fra start av, men jeg syns det er helt feil og på grensen til latterlig å gjøre den swappen her nå etter TO løpshelger, spesielt når du ser hvor middels den bilen er i år også. Lawson beviste forrige sesong at han kan levere varene i dette selskapet, og vi vet også at denne Red Bull-bilen er nesten helt umulig å kjøre med mindre du heter Max Verstappen.

Tror ikke andrefører-problemet til RB automatisk løser seg nå, og jeg tror fort det kan bli jevnt mellom Yuki og Lawson. Den VCARB-bilen ser solid ut, og jeg blir ikke overrasket om Lawson kommer inn der og putter bilen sin foran Yuki både i kval og løp. Blir spennende å se videre uansett.

Lenke til kommentar
Jarmo skrev (55 minutter siden):

Det går flere rykter om at Sainz kjører med bil fra forrige sesong, bare litt med modifikasjoner. Og at han vil få en ny bil snart.

Alt grunnet cost cap for årets race.

Det stemmer ikke, Williams har 3 chassis basert på årets spec, så de er mer forberedt nå enn i fjor :) 

Lenke til kommentar

Red Bull har to helger uten Adrian Newey og bilen er dritt. Nå løper de rundt som hodeløse høns i panikk fordi de trenger en fører til av Max' kaliber. Problemet er at det finnes ikke. Det er en drittbil, i bestefall i stand til å få podiums i hendene på tidenes raskeste sjåfør. Yuki virka i intervjuer overbevist om at Red Bullen er raskere enn Racing Bull, men det gjenstår å se. 

Red Bull er laget unge føreres drømmer kommer for å bli knust. Se på Albon i Williams - fyren er åpenbart ingen sinke. Gasly har også hatt sine øyeblikk i Alpine. Det er ingen tvil om at Red Bull er twitchy som faen, og at den er bygget etter Max' sine preferanser. Synes Albon forklarte det godt da han sa at å kjøre i Red Bull-bilen var som å spille Counter Strike med maks sensitivitet.

Lenke til kommentar
Dassen skrev (51 minutter siden):

på Albon i Williams - fyren er åpenbart ingen sinke.

Ryktene skal ha det til at han takket nei til en kontrakt med red Bull i løpet av vinteren. Men jeg lurer veldig på hva som skjedde i forhandlingene med red Bull og Sainz. Han kjørte i toro rosso med Max, kan det ha noen betydning? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...