Gå til innhold

Formel 1 - 2025

Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?  

48 stemmer

1. 1. Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?

• Alpine
      0
    • Aston Martin
      2
    • Ferrari
      11
    • Haas
      1
    • Stake Sauber
      0
    • McLaren
      18
    • Mercedes-AMG
      3
    • Racing Bulls
      0
    • Red Bull Racing
      7
    • Williams Racing
      6
  2. 2. Kommer Mohammed bin Sulayems FIA styre til å bli sittende ut sesongen?

• Ja
      22
    • Nei
      26
  3. 3. Hvilket "best of the rest" team holder du med

• Alpine
      0
    • Aston Martin
      0
    • Haas
      1
    • Racing Bulls
      0
    • Williams Racing
      5
    • Stake Sauber
      0

Anbefalte innlegg

Eksepsjonelt irriterende at F1TV spoiler resultatet av sprint qually i det sekundet du gikk inn på appen i dag... Også en del tekniske problemer med leder "tavla" i dag, men kommentatorene hadde heldigvis god kontroll.  Spent på spring qually i morgen :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har vært fan av Tsunoda siden han debuterte i sporten, så jeg er litt usikker på om jeg håper han blir forfremmet til Red Bull eller ikke. Det er helt tydelig at bilen er ekstremt krevende å mestre, og det kan utgjøre en stor risiko for karrieren hans dersom han ikke klarer å temme den. På den annen side virker det lite sannsynlig at han får et sete neste år uten å ta denne sjansen. Red Bull gjorde tross alt alt i sin makt for å begrense Yukis muligheter når andre team viste interesse for han i 2024 🫠

Et annet hysterisk scenario, som jeg selvfølgelig vet aldri kommer til å skje, hadde vært å flytte Max over til Racing Bull for ett eller to løp, bare for å se om det er Max som faktisk er en crazy person som klarer å hente pallplasseringer i en ubrukelig bil, eller om det bare er alle lagkameratene hans som ikke klarer å utnytte bilens potensial :p 

Lenke til kommentar
17 hours ago, Evil-Duck said:

Jeg har vært fan av Tsunoda siden han debuterte i sporten, så jeg er litt usikker på om jeg håper han blir forfremmet til Red Bull eller ikke. Det er helt tydelig at bilen er ekstremt krevende å mestre, og det kan utgjøre en stor risiko for karrieren hans dersom han ikke klarer å temme den. På den annen side virker det lite sannsynlig at han får et sete neste år uten å ta denne sjansen. Red Bull gjorde tross alt alt i sin makt for å begrense Yukis muligheter når andre team viste interesse for han i 2024 🫠

Et annet hysterisk scenario, som jeg selvfølgelig vet aldri kommer til å skje, hadde vært å flytte Max over til Racing Bull for ett eller to løp, bare for å se om det er Max som faktisk er en crazy person som klarer å hente pallplasseringer i en ubrukelig bil, eller om det bare er alle lagkameratene hans som ikke klarer å utnytte bilens potensial :p 

Racing Bulls-bilen virker å være ganske bra, de har gjort det bra i quali, bare det at Racing Bulls' pitwall har greid å out-Ferrarie Ferrari med dårlige strategi-calls så langt.

Mistenker at Max i Racing Bulls hadde gjort det ganske bra, kanskje litt dårligere enn Red Bull siden bilen ikke er like ekstrem, men ikke en håpløs bil i år. Jeg tror egentlig at det hadde vært bedre for alle involverte å ikke optimalisere Red Bull bilen så hardt for Max. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...