Gå til innhold

Formel 1 - 2025

Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?  

41 stemmer

1. 1. Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?

• Alpine
      0
    • Aston Martin
      2
    • Ferrari
      10
    • Haas
      1
    • Stake Sauber
      0
    • McLaren
      13
    • Mercedes-AMG
      3
    • Racing Bulls
      0
    • Red Bull Racing
      7
    • Williams Racing
      5
  2. 2. Kommer Mohammed bin Sulayems FIA styre til å bli sittende ut sesongen?

• Ja
      19
    • Nei
      22

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ratleto skrev (20 minutter siden):

Vel, da får dere glede dere til neste sesong av DTS, da, siden Buxton har gått over til å kommentere Indycar. 🙂 

Det fikk jeg med meg, men trodde et øyeblikk at det gjaldt årets sesong. Han sier så mye idiotisk at jeg får helt mark, representerer det kjipeste med DTS. 

Lenke til kommentar

Kikka litt på F1 med tanke på 2025 sesongen.

Ferrari og McLaren skiller seg ut med 2 gode førere. Eit av desse tema vinner mesterskapet.

Satser på at Piastri tek steget opp forbi Norris denne sesongen. Leclerc og Hamilton synast like gode og litt vanskelig å meine noko om, men forventer at di er der oppe i mange løp viss bilen holder.

Mercedes og RBR har 1 god i kvart team der Verstappen synast hakket kvassare enn Russel. 

Satser på at Verstappen eller Piastri vinner mesterskapet og at tredjeplassen går til Leclerc eller Hamilton.

Norris og Russel innfrir ikkje forventningane(betre plassering enn 2024).

Antonelli og Lawson får begge muligheten til å være der oppe blant di 10 beste viss di takler presset. Kan og overraske i nokre løp.

Kick Sauber og Aston Martin kjemper om sisteplassen sjølv om både Alonso og Hulkenberg kan dra ei kanin eller 2 ut av buksa i nokre få løp. Bortoleto og Stroll har neppe biler til ein tur innom øvre halvdel. Aston Martin kan dog overraske ut over sesongen. 

Alpine, Haas, Williams og RB vil slåss om plassane mellom di 4 sterkaste tema og di 2 svakaste. Kanskje kan Sainz, Gasly, Ocon eller Tsunoda blande seg inn blant di 8 beste innimellom. 

Av Albon, Doohan, Bearman og Hadjar blir nok sistnevnte som drar på seg mest underholdning av feil årsaker. Dog har 3 av desse mulighet til å vokse inn i F1. Albon bør ikkje vekse meir.

Nokre forsvinner ut av F1 enten i løpet av sesongen eller etter sesongslutt. Alonso eller Albon + eit par rookies kanskje. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Ratleto skrev (9 timer siden):

Javel? Utbroder gjerne. 🙂 

Droppet hun som hadde kjørt indycar før. Will sier mindre dumt og blir droppet til neste år. Det er jo fortsatt ikke veldig bra, men det er bedre enn forrige sesong. Får litt mer innblikk i hvordan Carlos forhandlet med de forskjellige lagene. Russel virker faktisk ut som en OK type i serien. Men ser ingenting til andreføreren i Williams.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Maabren skrev (35 minutter siden):

Kikka litt på F1 med tanke på 2025 sesongen.

Ferrari og McLaren skiller seg ut med 2 gode førere. Eit av desse tema vinner mesterskapet.

Satser på at Piastri tek steget opp forbi Norris denne sesongen. Leclerc og Hamilton synast like gode og litt vanskelig å meine noko om, men forventer at di er der oppe i mange løp viss bilen holder.

Satser på at Verstappen eller Piastri vinner mesterskapet og at tredjeplassen går til Leclerc eller Hamilton.

Norris og Russel innfrir ikkje forventningane(betre plassering enn 2024). 

Har sett dette etpar steder nå, synes det er en skikkelig merkelig vurdering.

Norris er ikke mesterskapsmateriale, men teammate som ble gruset på poeng, pace, feil, kvalifisering, podiums, passing - han er favoritt? Forskjellen i poeng minket noe 2023 til 2024, men dominansen økte spesielt når det kommer til kvalifisering, hente ut det bilen har. 

Tror mange så seg litt blind på Verstappen vs Norris dramaet altså. Du er ikke alene om å mene dette, jeg bare synes det er veldig rart basert på resultater og pace.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Håper Piastri tar ett stort seg opp slik at en får en "borgerkrig" som i Rosberg vs Hamliton dagene, Piastri virker til å ha ett litt kaldere hode enn Norris, men så har vi ikke sett Piastri under like stort press heller, så kan jo Mclarens "papaya rules" bli satt noe på prøve ved ett slikt scenario :p 

Ellers er jeg kanskje mest spent på hvordan Hamilton måler seg opp mot Leclerc og om Williams har tatt ett like stort steg opp som testing kunne hinte om eller ikke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det hadde vært kult, men det er ikke få brikker som skal på plass for at det skjer. Bortsett fra RB er det ingen team som har en større differanse i stallen sin. Oscar mangler pace, i løp og kval. Ikke synes jeg han presterte mye bedre enn Lando under press heller.

Årets sesong blir veldig spennende. Heier på en Sainz redemption.

Endret av DrAlban3000
  • Liker 2
Lenke til kommentar
17 hours ago, DrAlban3000 said:

Har sett dette etpar steder nå, synes det er en skikkelig merkelig vurdering.

Norris er ikke mesterskapsmateriale, men teammate som ble gruset på poeng, pace, feil, kvalifisering, podiums, passing - han er favoritt? Forskjellen i poeng minket noe 2023 til 2024, men dominansen økte spesielt når det kommer til kvalifisering, hente ut det bilen har. 

Tror mange så seg litt blind på Verstappen vs Norris dramaet altså. Du er ikke alene om å mene dette, jeg bare synes det er veldig rart basert på resultater og pace.

Ok, vurderinga mi er basert på di 2 siste sesongane + desse 3 pre-dagane i slutten av februar 2025. Har ikkje sjekka ut kva andre meiner. Kan godt være eg er heilt ute på viddene. :)

Lenke til kommentar
13 hours ago, Evil-Duck said:

Håper Piastri tar ett stort seg opp slik at en får en "borgerkrig" som i Rosberg vs Hamliton dagene, Piastri virker til å ha ett litt kaldere hode enn Norris, men så har vi ikke sett Piastri under like stort press heller, så kan jo Mclarens "papaya rules" bli satt noe på prøve ved ett slikt scenario :p 

Ellers er jeg kanskje mest spent på hvordan Hamilton måler seg opp mot Leclerc og om Williams har tatt ett like stort steg opp som testing kunne hinte om eller ikke. 

Sainz tek nok alt ut av Williams-bilen, men greier ikkje å sjå for meg at det er nok til å blande seg inn blant di 6 første, med mindre Verstappen og Norris forsetter der di slapp og ryker ut i nokre løp. 

Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (På 8.3.2025 den 22.14):

Droppet hun som hadde kjørt indycar før. Will sier mindre dumt og blir droppet til neste år. Det er jo fortsatt ikke veldig bra, men det er bedre enn forrige sesong. Får litt mer innblikk i hvordan Carlos forhandlet med de forskjellige lagene. Russel virker faktisk ut som en OK type i serien. Men ser ingenting til andreføreren i Williams.

Har ikke sett hele sesongen ennå, men er på god vei. Føler at det er litt ryddigere og mer tematisk i årets sesong.
Liker også at det er litt mer bak kulissene i årets sesong og møter flere av dem på privaten - Humret litt da Christian Horner spør Netflix i episode 2 eller 3 om han er bad guy i sesong 7 også? Netflix spør når har de skissert ham som bad guy? "I sesong 1-6 he he". Synes den var fin.

Lenke til kommentar

Jeg innså nettopp at de ikke tok med at Russel ble disket fra SPA i DTS, bare at han hadde lært av sine feil og nå vant han. Colapinto og Sargent ble knapt vist. Jeg synes også en del av historiene manglet mye viktige detaljer. Jeg vil ikke anbefale det til noen, men det er mye bedre kommentatorer enn tidligere år. Litt kjedelig uten kloven Gunther.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...