Gå til innhold

Formel 1 - 2025

Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?  

37 stemmer

1. 1. Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?

• Alpine
      0
    • Aston Martin
      2
    • Ferrari
      10
    • Haas
      1
    • Stake Sauber
      0
    • McLaren
      11
    • Mercedes-AMG
      3
    • Racing Bulls
      0
    • Red Bull Racing
      6
    • Williams Racing
      4
  2. 2. Kommer Mohammed bin Sulayems FIA styre til å bli sittende ut sesongen?

• Ja
      18
    • Nei
      19

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ludvig86 skrev (2 timer siden):

Sparer €3 på årsabb. kontra månedlig? Er vel bare 8mnd. med løp (Mars-Nov) ? 

Nå i februar har man jo testingen så avhengig av dato på siste løp vil det jo potensielt være 9 mnd. Pluss at man har vintermånedene der man kan se gamle Grand Prix om igjen fra arkivet i mange tiår tilbake.

Men selv om prisen hadde vært det samme så hadde jeg fortsatt tatt årsabonnement bare fordi det er en mindre regning hver måned, så det at man får noen ekstra måneder ekstra er bare bonus.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror Mohammed der krysser av på alle punktene som identifiserer en autoritær diktator. Ikke overraskende gitt bakgrunnen hans, men dette er en trykkoker som kommer til å detonere. Egoene til førere, teamledere og eiere er ikke mindre ivrige på å tone ned alle kravene hans.

Fortsetter det slik så boikotter jeg dritten inntil han finner igjen det 21 århundret.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det begynner å bli såpass ille at jeg selv kunne vurdert en boikott hvis det ikke blir bedring. Fyren er faktisk helt for jævlig. Og selv om noe av det på utsiden kan se ut som milde greier, altså banning og det å ha smykker, så er det jo en prinsippsak som i tillegg viser hvor ekstremt mye av kulturen hans som blir pushet. Og så har man mer viktige ting som det å kunne snakke åpent om urett, som f.eks. Hamilton, Vettel og noen andre gjør.

Kjøre bil i land som bryter med menneskerettigheter? Nuull stress. Banning? Straight to jail.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
OddZen skrev (1 time siden):

Spennende tall! Har det vært mye tydelige tegn til sandbagging hos de andre teamsa? 

Umulig å vite noe mer, topplagene har nok ikke presset absolutt alt ut av bilene sine men/og Williams har vel ikke vært bedre på testing.(siste 5-6-7 år)

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Umulig å si men min tanke er at det ikke er så veldig mye direkte sandbagging. Tipper de bare tester så mye som de kan for å få data. Viser ikke mer enn de , så klart, men det ser ut til å bli en tett sesong så her trenger de all dataen de klarer å få tak i. Noen har pushet litt hardere og fått inn noen quali laps mens andre har droppet det og fokusert på andre områder.

Er alltid gøy når ting føles litt usikkert ut da. Hadde vært gøy om det lå noe i det og ikke kun var litt fleksing fra Williams.

Lenke til kommentar

De pusher ikke for best mulig tider nå, testing er jo nettopp det, testing. Prøver ut all verdens med setups og sensorer på bilen for å få mest mulig data til sesongen starter. De har jo ikke mulighet til å kjøre rundt på baner off-season ellers.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...