Gå til innhold

Formel 1 - 2025

Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?  

25 stemmer

1. 1. Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?

• Alpine
      0
    • Aston Martin
      1
    • Ferrari
      7
    • Haas
      1
    • Stake Sauber
      0
    • McLaren
      7
    • Mercedes-AMG
      1
    • Racing Bulls
      0
    • Red Bull Racing
      5
    • Williams Racing
      3
  2. 2. Kommer Mohammed bin Sulayems FIA styre til å bli sittende ut sesongen?

• Ja
      10
    • Nei
      15

Anbefalte innlegg

Bytex skrev (10 timer siden):

Høres ikke VELDIG safe ut å sende de sledene opp en 100 meter lang bakkesving heheh..

Kjempe idé.. Super Mario F1 kart. Vært herlig å se Hamilton skikkelig svimmel og med grønt ansikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bytex skrev (På 1.2.2025 den 22.32):

https://www.dagbladet.no/sport/sjokk-i-usa-sykt/82557257

Dennis klinte til i første Indy NXT testen idag. Kanskje han endelig har funnet rette bilklassen..F2 funka ikke for han.

Positivt for Hauger :thumbup:

Men det er i realiteten bare de som ikke er gode nok for F1 som satser på en fremtid innen IndyCar i dag.

IndyCar hadde vært utdødd for lenge siden hvis det ikke var for Indy 500.

Lenke til kommentar

Litt snodig at det alltid er samme navnet mange år på rad nesten uansett hvilken era man ser på. Også bytter de til et annet navn som vinner noen år på rad.

Men nå er det bare litt over en måned til sesongen starter, folkens! Kan Max klare en femte eller blir det McLaren eller Ferrari sin tur igjen? Sainz kommer nok til å dytte opp i toppen med Williamsen sin også.

https://www.formula1.com/en/racing/2025

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Gleder meg som faen! Potensialet for en vanvittig bra sesong er der når ting er så tett.

I mitt hode er det 3-5 sjåfører som kan være med å kjempe om WDC, siden jeg tipper vi fortsetter litt med sånn det var på slutten av siste sesongen. Altså Max, Lando, Charles. Lando har et lite overtak over Piastri tror jeg. Charles tror jeg har en fordel over Lewis siden det er nytt team for Lewis. Både Oscar og Lewis kan være med å kjempe i toppen de også, hvis Oscar skjerper seg litt og Lewis kjapt føler seg komfortabel i Ferrarien.

Ferrari har visst gjort en del endringer på bilen så enten er de med og kjemper om både WDC og WCC, ellers så bommer de og sesongen blir en write-off mens de satser mot regelendringene i 2026. 

Kjedelig om man tar helt feil og en av de cruiser inn til seier de 10 første løpene, men jeg er gira!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...