Gå til innhold

Formel 1 - 2025

Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?  

16 stemmer

1. 1. Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?

• Alpine
      0
    • Aston Martin
      1
    • Ferrari
      3
    • Haas
      0
    • Stake Sauber
      0
    • McLaren
      5
    • Mercedes-AMG
      0
    • Racing Bulls
      0
    • Red Bull Racing
      5
    • Williams Racing
      2
  2. 2. Kommer Mohammed bin Sulayems FIA styre til å bli sittende ut sesongen?

• Ja
      5
    • Nei
      11

Anbefalte innlegg

• Hårek klistret denne emne
Videoannonse
Annonse

Lest litt om at FIA kommer med enda flere idiotiske regler. Strenge straffer for banning og mye annen oppførsel som burde være helt innenfor. Det vil også stoppe førere fra å komme med meninger, stå opp for LGBT eller hva annet. For en gjeng med fittetryner som styrer den sporten her. Fy faen. MBS spesielt kan kjøre en kaktus opp i ræva.

Spesielt hyklersk med tanke på alt det andre de gjør. Reklamerer for alkohol, gambling, prioriterer løp i land som bryter menneskerettighetene. 

Endret av Comma Chameleon
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tipper nok det blir mye drama mellom GPDA og FIA i starten på sesongen, om ikke før starten, dette bærer jo preg av at det har blitt personlig for bin Sulayem og at dette er et siste desperat forsøk på å prøve å hente inn igjen kontrollen. Man kan jo håpe at dette er starten på at korthuset hans kollapser og at vi kan få en ny og bedre FIA ledelse. 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hei og hopp og ny tråd og ny sesong om noen uker! Masse nye førere, flere som hoppa over i andre biler. Blir en spennende sesong tror jeg. Og hvis McLaren-gutta er like fyrt opp som i '24 har vi mye action å se frem til.

Hvordan blir det for Russell å være førstefører, hvordan blir det for Leclerc å være andrefører, kommer Hamilton til å slite så Leclerc blir #1 uansett, who knows! Mere spennende nå enn på mange år tror jeg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Sovna skrev (52 minutter siden):

Å gud så spennende og iøyenfallende med baner som ligger midt i en sandhaug..

https://www.topgear.com/car-news/formula-one/plans-new-saudi-f1-track-revealed-a-108-metre-tall-ramp

image.png.c7cce67e6a4a24456090b5afba87f255.png

Nå er jeg den første til å innrømme at det virker totalt urealistisk og et ganske vilt konsept, men om disse oljesjeikene skal bruke pengene til NOE så vil jeg heller at de går all out framfor de triste greiene vi har fått hittil (utseendemessig).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...