bzzlink Skrevet i går, 08:27 Del Skrevet i går, 08:27 (endret) 1 hour ago, NorsknRev said: Dette skal gå bra. Viljestyrke, kalles det. Jeg setter to skudd om dagen, frem til boksen er tom eller jeg har gitt den bort. Dette er ordene til noen som er avhengig. Man må slutte helt. Når jeg slutta å røyke, så tok det laaaaang tid før jeg sluttet å tenke på røyk. Jeg tok armhevinger hver gang jeg fikk lyst på en røyk. Ble en greie på kontoret, folk lo, og noen slang seg på, så vi kom i bedre form alle mann. Endret i går, 08:27 av bzzlink 2 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet i går, 08:32 Forfatter Del Skrevet i går, 08:32 Stakkars min gode kollega. Han synes nok at det er flaut at jeg gir ham all snusen kona mi kjøper. Hvis/når kona mi finner det ut, blir det et helvete. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet i går, 12:05 Del Skrevet i går, 12:05 ...garantert at hu får snusen i ditt snusbedrag...du bør ha ei god historie om snus-snoken som stjeler snusbokser på jobben... Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet i går, 15:00 Del Skrevet i går, 15:00 NorsknRev skrev (8 timer siden): Dette skal gå bra. Viljestyrke, kalles det. Jeg setter to skudd om dagen, frem til boksen er tom eller jeg har gitt den bort. Hovmod staar for fall, kan du ogsaa kalle det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå