NorsknRev Skrevet 10 timer siden Forfatter Del Skrevet 10 timer siden Ord for natten: Jeg er trøtt, sulten og har colaabstinens. Tre dager med bare sukkerfri cola har tatt på, ikke mangelen på snus. Snusboksen i kjøleskapet frister ikke. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Er ikke sulten men ordner meg en Grandiosa. Typisk avhengighet Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 39 minutter siden Del Skrevet 39 minutter siden Karltorbj skrev (13 timer siden): Om det er fysiske, eller psykiske abstinenser, saa er de veldig heftige. Den som kommer etter de tre foerste dagene, er mye verre. Hvert et sekund av den tiden du er vaaken, er tankene dine relatert til snus slutt. Snakk for deg selv. Jeg bare bestemte meg en morgen. Etter mange år med snusing fra jeg våknet til jeg slukket nattbordlampen bare bråbestemte jeg meg. Jeg tømte fryseren for snus og ga bort på jobb og har ikke sett meg tilbake siden. Dette er nå to år siden. 1 Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 33 minutter siden Del Skrevet 33 minutter siden Det man kaller å være snusfornuftig👍 1 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 17 minutter siden Del Skrevet 17 minutter siden Det mest fornuftige er å aldri byrje med røyking eller snus, samt sjeldan eller aldri drikke alkoholhaldig drikke. Då har ein mykje pengar som ein kan bruke på anna moro. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå