NorsknRev Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) Jeg bare sluttet. Det har vært to tre slitsomme dager, men nå er jeg ferdig med dritten. Men hva gjør jeg med snusboksene som kona kjøper til meg? Endret 3 timer siden av NorsknRev 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Så snusen er ikke din kjælige venn i medgang og motgang altså? Det er den for meg Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden NorsknRev skrev (7 minutter siden): Jeg bare sluttet. Det har vært to slitsomme dager, men nå er jeg ferdig med dritten. Men hva gjør jeg med snusboksene som kona kjøper til meg? Ber hun slutte å kjøpe snus til deg? 1 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden flamethower1234 skrev (4 minutter siden): Ber hun slutte å kjøpe snus til deg? Nope. Hun vil at jeg skal snuse, fordi hun tror at det roer meg ned. Jeg er naturlig apatisk, med tilløp til autisme, så jeg trenger ikke noe beroligende. 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) Kan jeg komme med et lite tips for å fortsette å være snusfri? Ta den summen du vanligvis ville ha brukt på snus og sett inn på en egen konto. Litt viktig å sette et fasttrekk av summen av en boks flere ganger i uka, enn en kjempesum på lønningsdato - da virker det ikke så voldsomt, i tillegg til at saldoen øker jevnlig. Det fungerte ihvertfall veldig godt for meg da jeg slutta å røyke. Alt som står på den kontoen er øremerka hobby eller noe annet jeg ønsker meg av luksus-ting. Føles utrolig digg å kjøpe dyre hobby-ting for "ikke-brukt-på-røyk-penger" Endret 5 timer siden av Wheeljack 2 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden NorsknRev skrev (12 minutter siden): Nope. Hun vil at jeg skal snuse, fordi hun tror at det roer meg ned. Jeg er naturlig apatisk, med tilløp til autisme, så jeg trenger ikke noe beroligende. Det er ikke noe «hun vil» Skal du la hun styre deg? 1 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 3 timer siden Forfatter Del Skrevet 3 timer siden tsetsefluen skrev (1 time siden): Så snusen er ikke din kjælige venn i medgang og motgang altså? Det er den for meg Det er farlig å kjøpe seg venner. Dyrt er det også. 1 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 9 minutter siden Del Skrevet 9 minutter siden NorsknRev skrev (5 timer siden): Jeg bare sluttet. Det har vært to tre slitsomme dager, men nå er jeg ferdig med dritten. Men hva gjør jeg med snusboksene som kona kjøper til meg? To, tre dager? Det er naa det gjelder, for naa begynner de virkelige abstinensene aa komme. Naa maa du vaere sterk og kona di, maa se paa det, som en overgang. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 1 minutt siden Forfatter Del Skrevet 1 minutt siden Tror det skal gå, kommer med oppdatering i kveld eller morgen tidlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå