Spillredaksjonen Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Kingdom Come: Deliverance II får tre historieutvidelser i 2025 Avslørte planene for etter lansering. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Jeg har kjempelyst til å like disse spillene, men jeg vet ikke om jeg orker realismen. Det første tok knekken på meg fort, selv om jeg digga historien og egentlig alt annet enn combat. Og jeg sier ikke at den var dritt heller, bare at jeg ikke klarte å legge nok i spillet før jeg ble distrahert av andre spill som var lettere å komme inn i. Jeg syntes de fleste spill har en kneik som man må komme over, og den bør ikke være for bratt når vi har en million alternativer i dag. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden tankbug skrev (9 minutter siden): Jeg har kjempelyst til å like disse spillene, men jeg vet ikke om jeg orker realismen. Det første tok knekken på meg fort, selv om jeg digga historien og egentlig alt annet enn combat. Og jeg sier ikke at den var dritt heller, bare at jeg ikke klarte å legge nok i spillet før jeg ble distrahert av andre spill som var lettere å komme inn i. Jeg syntes de fleste spill har en kneik som man må komme over, og den bør ikke være for bratt når vi har en million alternativer i dag. Litt samme her, fullførte aldri eneren. Vet ikke om problemet egentlig var realismen men kanskje heller at combat var "janky" og vanskelig, det loves jo at det har blitt bedre så vi se. Lenke til kommentar
Grimbeorn Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden MrL skrev: tankbug skrev (9 minutter siden): Jeg har kjempelyst til å like disse spillene, men jeg vet ikke om jeg orker realismen. Det første tok knekken på meg fort, selv om jeg digga historien og egentlig alt annet enn combat. Og jeg sier ikke at den var dritt heller, bare at jeg ikke klarte å legge nok i spillet før jeg ble distrahert av andre spill som var lettere å komme inn i. Jeg syntes de fleste spill har en kneik som man må komme over, og den bør ikke være for bratt når vi har en million alternativer i dag. Litt samme her, fullførte aldri eneren. Vet ikke om problemet egentlig var realismen men kanskje heller at combat var "janky" og vanskelig, det loves jo at det har blitt bedre så vi se. Jeg trengte et par forsøk på å komme i gang, men etter å ha fått kamptrening av kaptein Bernard så satt slossingen. Endte opp med å bli et av mine absolutt favoritt-spill. Mye bedre enn mange spill som er enklere å komme inn i, de blir fort for grunne og lite interessante i lengden. Når du har millioner av alternativer er kanskje det som gir deg litt motstand mer interessant enn det lett-fordøyelige? Mye jank og mekanismer som egentlig ikke burde fungere eller være gøy, men det var kanskje det som gjorde at føltes tilfredsstillende å mestre det. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Jeg synes ikke kampsystemet i det første spillet var realistisk. Det var mest tungvint og tregt. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Grimbeorn skrev (11 minutter siden): Jeg trengte et par forsøk på å komme i gang, men etter å ha fått kamptrening av kaptein Bernard så satt slossingen. Endte opp med å bli et av mine absolutt favoritt-spill. Mye bedre enn mange spill som er enklere å komme inn i, de blir fort for grunne og lite interessante i lengden. Når du har millioner av alternativer er kanskje det som gir deg litt motstand mer interessant enn det lett-fordøyelige? Mye jank og mekanismer som egentlig ikke burde fungere eller være gøy, men det var kanskje det som gjorde at føltes tilfredsstillende å mestre det. Jeg selv må nok ha en balanse med motstand med muligens noe favør i overlegenhet, Elder Scroll / Fallout / Assasin Creed serien treffer meg godt der. Men prinsippet bak kampsystemet er her er veldig innovativt. Får håpe 2ern treffer meg bedre, mulig jeg skal prøve med xbox kontroller istedenfor - så også noen på youtube som testet som mener mus er noe kronglete. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Kampsystemet jo noe noe tungvint, for å prøve få til noen realistiske angrep, men ja det var treigt, og man kunne lett få en skil som mer eller mindre gjorde at man one shottet aboslutt alle fiender med en warhammer, trykk på en knapp og en dunk i skallen og de døde uansett hva slags rusting de hadde, skillen var så OP at andre gang jeg spilte gjennom valgte jeg med vilje og ikke lære/bruke den skillene og det gjorde kampene mye lengre og mer underholdene. Men også interesant at de brukte så mye tid på å lage et tungvint kampsystem, mens i VR funker dette helt automatisk, ikke noe tungvindt med dette, ikke rare knappe komboer sammen med bruk av mus, bare grip våpenet ditt og gjør de du føler for. Lenke til kommentar
LampeLars94 Skrevet 23 minutter siden Del Skrevet 23 minutter siden Elska det første spillet. Håper det er mer progresjon i det andre, mtp. levels, loot, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå