WigNut Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Dette har de valgt selv. Velger de å ligge høyere på pris uten noen annen form for "gulerot" så handler selvsagt kunder andre plasser. Handlet fast hos komplett før men handler ingenting der lenger. Er innom å titter og ser jeg noe som jeg vil ha så er det ett kjapt google søk så finner jeg det billigere en annen plass som f.eks proshop. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Var bare et spørsmål om tid. Trist med tanke på de ansatte. Får håpe de ser at de må gjøre noen grep, annet enn nedskjæringer, for å snu skuta så ikke enda flere plutselig står uten jobb. Lenke til kommentar
Smouchie Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden PaladinNO skrev: Husker ikke sist jeg handlet på Komplett. De er nå dyrere enn omtrent alle andre nettbutikker jeg handler hos, tilbudet / vareutvalget er mye dårligere enn nærmeste konkurrent (som for meg er Proshop), og jeg mistet mye av lysten til å kjøpe hos dem av prinsipp når de gjorde "Prismatch" omtrent helt meningsløst (de pleide å matche mot ALLE nettbutikker). Så hvis de nå klager på dårlige tider så vil jeg si de kun har seg selv å takke. EDIT: Skrivefeil. Har brukt Proshop kun 1 gang og aldri mer, helt elendige når det kommer til retur hvor man må betale for returseddel uansett om produktet er defekt ved ankomst. Bruker derimot Maxgaming en del til mindre saker som Mus o.l Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Velger bare komplett hvis de er billigst eller kan matche på pris, ser ut som det går samme veien som med xxl, nesten ingen gode tilbud lenger men masse "abefalte" varer til dårlig pris. #RIPBOZO Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Smouchie skrev (5 timer siden): PaladinNO skrev (17 timer siden): Husker ikke sist jeg handlet på Komplett. De er nå dyrere enn omtrent alle andre nettbutikker jeg handler hos, tilbudet / vareutvalget er mye dårligere enn nærmeste konkurrent (som for meg er Proshop), og jeg mistet mye av lysten til å kjøpe hos dem av prinsipp når de gjorde "Prismatch" omtrent helt meningsløst (de pleide å matche mot ALLE nettbutikker). Så hvis de nå klager på dårlige tider så vil jeg si de kun har seg selv å takke. EDIT: Skrivefeil. Ekspander Har brukt Proshop kun 1 gang og aldri mer, helt elendige når det kommer til retur hvor man må betale for returseddel uansett om produktet er defekt ved ankomst. Bruker derimot Maxgaming en del til mindre saker som Mus o.l Når var dette? Har heldigvis ikke vært nødt til å sende mye i retur til Proshop, men sist jeg gjorde det måtte jeg bare spørre om å få en returetikett etter at jeg hadde opprettet sak. Der har jo sånn sett Komplett vært greie og bare sender ut automatisk etter godkjenning. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 5 hours ago, Smouchie said: 17 hours ago, PaladinNO said: Husker ikke sist jeg handlet på Komplett. De er nå dyrere enn omtrent alle andre nettbutikker jeg handler hos, tilbudet / vareutvalget er mye dårligere enn nærmeste konkurrent (som for meg er Proshop), og jeg mistet mye av lysten til å kjøpe hos dem av prinsipp når de gjorde "Prismatch" omtrent helt meningsløst (de pleide å matche mot ALLE nettbutikker). Så hvis de nå klager på dårlige tider så vil jeg si de kun har seg selv å takke. EDIT: Skrivefeil. Expand Har brukt Proshop kun 1 gang og aldri mer, helt elendige når det kommer til retur hvor man må betale for returseddel uansett om produktet er defekt ved ankomst. Bruker derimot Maxgaming en del til mindre saker som Mus o.l Snålt. Jeg fikk to defekte HK på rad fra Proshop men måtte ikke betale et øre. Behandlinga gikk også veldig raskt. Ene HK var defekt fra fabrikk. Andre var et returnert HK med bøyde pinner. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Har kun sendt tilbake produkt 1 gang, og det var hos Proshop fordi jeg hadde bestilt feil vare. Siden det var en retur og min feil, så betalte jeg frakt. Mener å huske at det var flere valg, så om en velger retur, så blir det du som må betale, men er det reklamasjon så skal du ikke betale frakten. Lenke til kommentar
K2D Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Dassen skrev: Kjipt å høre at folk mister jobben, men Komplett virker å være i en nedadgående spiral med en ledelse som ikke er i stand til å snu skipet. Utvalget har blitt dårligere. Prisene høyere. Tilbudene dårligere. Sist jeg bestilte fra komplett.no brukte varen som var på laget 6 dager fra Sandefjord til Tønsberg. De gangene jeg har hatt retursaker har servicen vært elendig og løsningene de har tvunget gjennom har vært dyrere for dem og mer besværlig for meg. Samtidig har konkurrentene blitt bedre og varsler de skal satse inn mot komponentmarkedet. Korona-bobla. Mange som har fått whiplash..! Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Komplett er som en ørken i flere varekategorier. Det har vært slik ei god stund. Lignende oppførsel til hva andre butikker har hatt ei tid før de har meldt oppbud. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Benyttet tidligere alltid Komplett, men den tiden er forbi. Men merker at jeg savner effektiviteten på utsendelse når jeg sitter her å venter på en forsendelse fra Power bestilt onsdag med en enkelt vare som er på lager og jeg fremdeles ser "ordren klargjøres". Makan til somling.. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 38 minutter siden Del Skrevet 38 minutter siden handlet mye hos komplett dehar noe av det jeg vil beskrive som norges beste kundeservice ok priser og jeg finner titt og ofte noe bra på komplett club sine tilbud. ønsker de som rammes masse lykke til med jakten på nye jobber! 1 Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 37 minutter siden Del Skrevet 37 minutter siden ps5 skrev: Benyttet tidligere alltid Komplett, men den tiden er forbi. Men merker at jeg savner effektiviteten på utsendelse når jeg sitter her å venter på en forsendelse fra Power bestilt onsdag med en enkelt vare som er på lager og jeg fremdeles ser "ordren klargjøres". Makan til somling.. ingen slår de på kundeservice! 1 Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 35 minutter siden Del Skrevet 35 minutter siden K2D skrev: Dassen skrev: Kjipt å høre at folk mister jobben, men Komplett virker å være i en nedadgående spiral med en ledelse som ikke er i stand til å snu skipet. Utvalget har blitt dårligere. Prisene høyere. Tilbudene dårligere. Sist jeg bestilte fra komplett.no brukte varen som var på laget 6 dager fra Sandefjord til Tønsberg. De gangene jeg har hatt retursaker har servicen vært elendig og løsningene de har tvunget gjennom har vært dyrere for dem og mer besværlig for meg. Samtidig har konkurrentene blitt bedre og varsler de skal satse inn mot komponentmarkedet. Korona-bobla. Mange som har fått whiplash..! jepp uvettig oppskalering som nå treffer hardt og brutalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå