Gjest 6dfeb...101 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Har gått to turer, den tredje skulle være på en bar med litt mat. Vi ga begge uttrykk for at vi så frem til dette. I dag kansellerte han. Måtte prioritere jobb i kveld. Kom ikke opp med ny dag. Innafor å sende en hyggelig oppmuntrende melding. eller hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 6dfeb...101 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Jeg hadde sittet på gjerdet og ventet på en eventuell oppfølging. Ikke for å ødelegge for din del, men jeg selv hadde ikke vært så veldig optimistisk. Du kunne kanskje sende en hyggelig melding for å se hvor det bærer. 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Gjest 6dfeb...101 skrev (31 minutter siden): I dag kansellerte han. Måtte prioritere jobb i kveld. Er det et hint eller ikke? Overtenke eller ikke? Det kommer helt an på din egen intuisjon, men skal man bruke følelser som kompass i en slik situasjon som dette; ja. Hva er hans egentlige intensjoner er spørsmål som trenger svar Gjest 6dfeb...101 skrev (34 minutter siden): Innafor å sende en hyggelig oppmuntrende melding. eller hva gjør jeg? Ja, selvsagt er det det. Eller som sagt, er du i det minste tvil, følg rådet til om å: ilpostino skrev (32 minutter siden): sittet på gjerdet og ventet på en eventuell oppfølging. Lykke til. Kom gjerne tilbake til forumet å fortell hvordan det gikk. 1 Lenke til kommentar
Gjest 6dfeb...101 Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Sendte melding nå. Var ikke helt match. Var nå ærlig. Anonymous poster hash: 6dfeb...101 Lenke til kommentar
Gjest 6dfeb...101 Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Hadde en mistanke når han kansellerte Anonymous poster hash: 6dfeb...101 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Gjest 6dfeb...101 skrev (1 time siden): Har gått to turer, den tredje skulle være på en bar med litt mat. Vi ga begge uttrykk for at vi så frem til dette. I dag kansellerte han. Måtte prioritere jobb i kveld. Kom ikke opp med ny dag. Innafor å sende en hyggelig oppmuntrende melding. eller hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 6dfeb...101 Hva du gjør? Gi vedkommende en sjanse til og hvis det samme skjer så har du svaret. Eller du kutter kontakten nå. Valget er ditt. Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Gjest 6dfeb...101 skrev (28 minutter siden): Har gått to turer, den tredje skulle være på en bar med litt mat. Vi ga begge uttrykk for at vi så frem til dette. I dag kansellerte han. Måtte prioritere jobb i kveld. Kom ikke opp med ny dag. Innafor å sende en hyggelig oppmuntrende melding. eller hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 6dfeb...101 Jeg synes det er innafor. Men send i så fall noe lettbeint(morsomt), så du ikke virker pågående, eller enda verre desperat.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå