Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør en når daten kansellere

Gjest 6dfeb...101

Anbefalte innlegg

Gjest 6dfeb...101

Har gått to turer, den tredje skulle være på en bar med litt mat. Vi ga begge uttrykk for at vi så frem til dette. I dag kansellerte han. Måtte prioritere jobb i kveld. Kom ikke opp med ny dag. Innafor å sende en hyggelig oppmuntrende melding. eller hva gjør jeg? 

Anonymous poster hash: 6dfeb...101

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 6dfeb...101 skrev (31 minutter siden):

I dag kansellerte han. Måtte prioritere jobb i kveld.

Er det et hint eller ikke? Overtenke eller ikke? Det kommer helt an på din egen intuisjon, men skal man bruke følelser som kompass i en slik situasjon som dette; ja. Hva er hans egentlige intensjoner er spørsmål som trenger svar

Gjest 6dfeb...101 skrev (34 minutter siden):

Innafor å sende en hyggelig oppmuntrende melding. eller hva gjør jeg? 

Ja, selvsagt er det det. Eller som sagt, er du i det minste tvil, følg rådet til om å:

ilpostino skrev (32 minutter siden):

sittet på gjerdet og ventet på en eventuell oppfølging.

Lykke til.

Kom gjerne tilbake til forumet å fortell hvordan det gikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 6dfeb...101 skrev (1 time siden):

Har gått to turer, den tredje skulle være på en bar med litt mat. Vi ga begge uttrykk for at vi så frem til dette. I dag kansellerte han. Måtte prioritere jobb i kveld. Kom ikke opp med ny dag. Innafor å sende en hyggelig oppmuntrende melding. eller hva gjør jeg? 

Hva du gjør? Gi vedkommende en sjanse til og hvis det samme skjer så har du svaret. Eller du kutter kontakten nå. Valget er ditt.

Lenke til kommentar
Gjest 6dfeb...101 skrev (28 minutter siden):

Jeg synes det er innafor. Men send i så fall noe lettbeint(morsomt), så du ikke virker pågående, eller enda verre desperat..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...