Ballalaika Skrevet mandag kl 16:21 Del Skrevet mandag kl 16:21 Markiii skrev (8 minutter siden): Hvorfor lyver dere alltid? Det der gidder jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet mandag kl 16:22 Del Skrevet mandag kl 16:22 Ballalaika skrev (Akkurat nå): Det der gidder jeg ikke. Nei, det skjønner jeg. For når du påstår at bevegelsen Musk gjorde er det samme som når kongefamilien vinker på 17. mai så avslørte du bare deg selv enda en gang. 5 3 Lenke til kommentar
disarer42 Skrevet torsdag kl 22:22 Del Skrevet torsdag kl 22:22 Bellamy salute Ungene sier troskapsløftet til Nazi-flagget 😆 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet i går, 15:29 Del Skrevet i går, 15:29 disarer42 skrev (17 timer siden): Bellamy salute Ungene sier troskapsløftet til Nazi-flagget 😆 Dette er typisk løgnaktighet som vi ser så mye av fra MAGA. Din egen link: "It was officially replaced by the hand-over-heart salute when Congress amended the Flag Code on December 22, 1942." Bevegelsen må altså ses i den riktige kontekst. "Bellamy salute" var lenge før nazistene begynte med armbevegelsene sine, og ble så endret nettopp på grunn av nazistene. Men etter din logikk må jo de som brukte solkorset før hakekorset ble tatt i bruk være nazister. Skjerpings. 4 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Jake Broe har et innslag om Elon Musk sin hevn mot byrået som avsluttet apartheid i hjemlandet hans. USAID. Fra 25:00 til 35:40 Alle som fortsatt noen som tror på den latterlige bortforklaringen "tilfeldig håndveiving", kan rekke opp og frem sin strake høyre arm. 3 1 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden (endret) Så i verste fall oppdager korrupte(enda ikke etablert) Musk korrupsjon fra den andre siden(allerede etablert). Det høres ikke akkurat katastrofalt ut. Og ingen tenker vel at dette er svart hvitt uansett. Og å gå igjennom hva et land faktisk bruker penger på burde være uproblematisk og noe som burde vært en selvfølge. Vi kan også kalle det sløsing viss man skal protestere på korrupsjon. Men jeg stiller store ??? når mengden og antallet er så svære. Endret 4 timer siden av Everket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Skrevet av Gavekort,
4 reaksjoner
Gå til innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå