Gå til innhold

Den neste Sonic-filmen har fått premieredato

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er en vanskelig balanse her. Filmen er jo helt åpenbart laget for barn, men skal samtidig være til oss som vokste opp med Sonic.

Tror ikke man skal ta kritiker responsen så tungt (noe de åpenbart ikke gjør med tanke på inntjeningen).

Lenke til kommentar
zawyer9k skrev (3 timer siden):

Er en vanskelig balanse her. Filmen er jo helt åpenbart laget for barn, men skal samtidig være til oss som vokste opp med Sonic.

Tror ikke man skal ta kritiker responsen så tungt (noe de åpenbart ikke gjør med tanke på inntjeningen).

Hæ? Har du i det hele tatt sett siste filmen? Det er hands down den beste «barne» filmen jeg har sett i nyere tid! 🥳🍷👌 Ja til og med foran Super Mario.

Lenke til kommentar
svenka skrev (3 timer siden):

Hæ? Har du i det hele tatt sett siste filmen? Det er hands down den beste «barne» filmen jeg har sett i nyere tid! 🥳🍷👌 Ja til og med foran Super Mario.

Tror du misforsto meg. Jeg har ikke sett siste filmen enda, men har likt de to første veldig godt så tror også jeg vil like denne. Jeg bare poengterer at filmkritikere ikke bør tas for seriøst på slike filmer, da de uansett ikke er målgruppen. Så poenget mitt var bare at jeg syns de bare skal fortsette å lage Sonic filmer så lenge de tjener penger og folk liker de. 😊

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...