Gjest 0eb7f...351 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Har et område der en parkert bil ble påkjørt i et snevert tidsrom på cirka 2 timer, da det ikke var skader da jeg dro, og skade da jeg var der senere. Skaden er åpenbart forårsaket av en lastebil sitt underkjøringshinder. Det er et område med fri tilgang, men det er kun en mottaker av varer her som får lastebil innom nøyaktig samme tidspunkt hver eneste dag. Jeg har vært i dialog med foretaket som har sendt meg informasjon, men forsikringen krever nå at de erkjenner ansvar skriftlig, og jeg får ikke svar helt enda. Hva er det man juridisk sett kan gjøre i et slikt tilfelle, dersom jeg mot formodning ikke får mer svar? Det er nå kameraovervåkning på stedet etter hendelsen, så jeg kan dokumentere at samme lastebil kommer til akkurat samme tidspunkt og kjører og leverer samme sted noen få meter unna den skadde bilen, hver eneste dag. Samtidig som mottaker også bekreftet det kun er de som har vært her dette tidsrommet. Men igjen så blir det jo ord mot ord, til tross for at det er 1% sannsynlighet for at en fremmed lastebil tilfeldigvis har kjørt feil og inn hit. Anonymous poster hash: 0eb7f...351 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Hvis en skadevolder ikke vil erkjenne ansvar må man i siste instans ta ut søksmål for å få domstolene til å konstatere ansvar. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden 2 hours ago, Guest 0eb7f...351 said: Men igjen så blir det jo ord mot ord, til tross for at det er 1% sannsynlighet for at en fremmed lastebil tilfeldigvis har kjørt feil og inn hit. Anonymous poster hash: 0eb7f...351 Det er jo også en sannsynlighet for at du har fått denne skaden et annet sted. Du vet at denne lastebilen kommer hver dag, og at det ikke er kamera der, så da kan du late som det er da skaden oppstod. Jeg vet at du 100% sikkert vet at det ikke er tilfellet, men forsikringsselskapet og det andre selskapet kan jo ikke vite om du er ærlig eller en svindler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå