Sjørøver Skrevet tirsdag kl 20:41 Del Skrevet tirsdag kl 20:41 Simen1 skrev (På 21.1.2025 den 18.15): I utlysingsteksten står det ofte navnet på en kontaktperson. Det kan du ofte bruke til å spore opp en epostadresse som du kan sende søknaden til etter prinsippet om tilgivelse i stedet for tillatelse og take it or leave it. Du kan til og med nevne at nettsøknadsprosessen var unødvendig vanskelig. Det kan være grei tilbakemelding som inspirerer til bytte av rekrutteringsbyrå / nettsøknadssystem. Det står somregel spesifikt at de ingen søknader som blir sendt på epost vil bli behandlet pga GDPR. Forstår godt at de vil ha det slik, det var 800 søkere sist jeg søkte på en stilling. Når er jeg forsåvidt på jobbjakt igjen og ser ikke frem til prossesen. Lenke til kommentar
William_S Skrevet onsdag kl 11:55 Del Skrevet onsdag kl 11:55 (endret) Webcruiter og Jobbnorge pleier å være nogenlunde ryddige. Er det lagt inn der en gang trenger man ikke å legge inn på nytt igjen iallefall. Veldig mange statlig og kommunale virksomheter bruker en av disse to. Endret onsdag kl 11:55 av William_S Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet onsdag kl 14:29 Del Skrevet onsdag kl 14:29 Jeg har hatt samme frustrasjonen, men innsett at problemet skyldes at jeg sitter på mobiltelefon. På datamaskin er dette mye lettere. Og de fleste steder bruker Webcruiter eller JobbNorge, så en slipper å fylle inn samme informasjon flere steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå