Gå til innhold

Bake billån inn i huslånet ?

Gjest 92648...14a

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest 92648...14a skrev (2 timer siden):

Over til det å lyve for en bank.
Jeg ser det bokstavelig talt daglig at kundene mine gjør det, de har gjort det de siste 20 årene og kommer til å gjøre det de neste 20 vil anta med grei margin, og det har de tjent godt på.

Som med andre ulovlegheiter så lønner det seg heilt fram til ein blir tatt.

Det å føre kredittgivaren din bak lyset innebærer ganske høg risiko for liten gevinst. Om banken ikkje lenger vil ha deg som kunde og i tillegg advarar alle andre bankar om å ha deg som kunde så vil du ha store problem både som privatperson og bedrift.

Det kan også være straffbart å gi banken uriktige opplysningar, alt etter omstendigheitene.

Lenke til kommentar
The Avatar skrev (5 timer siden):

Det å føre kredittgivaren din bak lyset innebærer ganske høg risiko for liten gevinst. Om banken ikkje lenger vil ha deg som kunde og i tillegg advarar alle andre bankar om å ha deg som kunde så vil du ha store problem både som privatperson og bedrift.

Prinsipielt ja. Men det å heller bruke penger på nedbetaling av annen dyr gjeld over f.eks. oppussing er da en mild sak vil jeg anta. Tvert i mot, uten at jeg har noe innsideinfo, så ville jeg tenkt det er både med fornuftig av låntaker og lavere risiko for banken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...