Gjest 32992...a1c Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Hei. Har et spørsmål om bilforsikring og bonus. Bilforsikringen har alltid stått på meg siden samboer verken har bil eller førerkort (ikke planer om å få det heller). Men etter at jeg og samboer kjøpte ny bil, som vi eier 50/50, byttet vi forsikringsselskap til KLP ettersom hun er medlem og vi fikk en god pris der. Men dersom vi i fremtiden skulle mot formodning gå fra hverandre og jeg må skaffe ny bilforsikring, vil jeg da miste bonusen (75% 4. år) siden forsikringen har stått på hennes navn? Har forsøkt å Google, men finner ingen konkret svar. Anonymous poster hash: 32992...a1c Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Fant dette: "Nå til dags gir forsikringsselskapene også startbonus til deg som skal tegne ny bilforsikring. Startbonusen kan variere mellom 20 og 60 prosent og innebærer at du ikke må starte helt fra 0 prosent når du tegner bilforsikring." 1 Lenke til kommentar
Loko Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Det er vanlig at samboere/ektefeller kan bytte bonus seg imellom. Også normalt at man får samme bonus ved brudd. Verste tilfelle hvis man har 75% x år at man rykker ned til 75%1 år ved utvidelse av motorpark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå