Spillredaksjonen Skrevet i går, 06:08 Del Skrevet i går, 06:08 Days Gone-utvikleren lover å fortsatt skape «dritkule greier» Kommer etter Sony-kansellering. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Petter H Skrevet i går, 07:54 Del Skrevet i går, 07:54 Tips til Sony: La Bend lage Days Gone 2 Lenke til kommentar
LampeLars94 Skrevet i går, 11:11 Del Skrevet i går, 11:11 Days Gone var greit. Men bare greit. 1 Lenke til kommentar
Bananababb Skrevet i går, 18:16 Del Skrevet i går, 18:16 Days gone var bra. Kjempebra. En oppfølger kunne blitt helt king kong. Krysser fingra! Lenke til kommentar
Timberman80 Skrevet i går, 18:28 Del Skrevet i går, 18:28 Bananababb skrev: Days gone var bra. Kjempebra. En oppfølger kunne blitt helt king kong. Krysser fingra! Days Gone var helt konge!! Kjøpte meg det på Steam også. Kanskje Bend kunne lage oppfølgeren til PC / Steam markedet istedet, siden Sony ikke vil 🤔 hadde kjøpt det på dagen 😁👍 1 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Timberman80 skrev: Bananababb skrev: Days gone var bra. Kjempebra. En oppfølger kunne blitt helt king kong. Krysser fingra! Days Gone var helt konge!! Kjøpte meg det på Steam også. Kanskje Bend kunne lage oppfølgeren til PC / Steam markedet istedet, siden Sony ikke vil 🤔 hadde kjøpt det på dagen 😁👍 Sony eier studioet, så de har nok ikke noe valg der. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Spillet i seg selv var greit nok bortsett fra en ting; når karakteren(e) er MC-bande-søppel er det total turnoff. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Days gone kan være så bra det vil nå, i ettertid, men det var ikke særlig populært når det først kom ut. Så da har de nok ikke klart å overbevise Sony. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden (endret) Problemet var vel at release-versjonen var litt rushet, men de har vist med oppdateringer at de kan lage veldig bra greier. Jeg kom sent til dette spillet og fikk derfor spilt det når det i praksis var helt patchet opp og på sitt beste. Spillet er godt gjennomarbeidet og verdt å spille igjennom, spesielt når det er på tilbud til 140-150 kr, og det er også portet til PC. Teknisk sett er det Unreal 4 motor som er modifisert for å støtte horder med zombier. Bend studio lager kvalitet, men synes ikke helt de har fått den statusen de fortjener. Dette skyldes nok en god del at Days Gone ble sluppet for tidlig og ble litt slaktet på grunn av det, men de reddet det godt inn, men da var det for sent. Endret 4 timer siden av vidor 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Days gone var spillet jeg ville like, som så fett ut, men leverte bare sånn halvveis. Mye av grunnen kan være at jeg spilte state of decay først, og selv om det var buggy som f så digga jeg de spilla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå