Gå til innhold

Days Gone-utvikleren lover å fortsatt skape «dritkule greier»

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bananababb skrev:
Days gone var bra. Kjempebra. En oppfølger kunne blitt helt king kong. Krysser fingra!
Days Gone var helt konge!! Kjøpte meg det på Steam også. Kanskje Bend kunne lage oppfølgeren til PC / Steam markedet istedet, siden Sony ikke vil 🤔 hadde kjøpt det på dagen 😁👍
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Timberman80 skrev:
Bananababb skrev:
Days gone var bra. Kjempebra. En oppfølger kunne blitt helt king kong. Krysser fingra!
Days Gone var helt konge!! Kjøpte meg det på Steam også. Kanskje Bend kunne lage oppfølgeren til PC / Steam markedet istedet, siden Sony ikke vil 🤔 hadde kjøpt det på dagen 😁👍
Sony eier studioet, så de har nok ikke noe valg der.
Lenke til kommentar

Problemet var vel at release-versjonen var litt rushet, men de har vist med oppdateringer at de kan lage veldig bra greier.

Jeg kom sent til dette spillet og fikk derfor spilt det når det i praksis var helt patchet opp og på sitt beste.

Spillet er godt gjennomarbeidet og verdt å spille igjennom, spesielt når det er på tilbud til 140-150 kr, og det er også portet til PC. Teknisk sett er det Unreal 4 motor som er modifisert for å støtte horder med zombier.

Bend studio lager kvalitet, men synes ikke helt de har fått den statusen de fortjener. Dette skyldes nok en god del at Days Gone ble sluppet for tidlig og ble litt slaktet på grunn av det, men de reddet det godt inn, men da var det for sent.

Endret av vidor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...