Spillredaksjonen Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Days Gone-utvikleren lover å fortsatt skape «dritkule greier» Kommer etter Sony-kansellering. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Petter H Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Tips til Sony: La Bend lage Days Gone 2 Lenke til kommentar
LampeLars94 Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Days Gone var greit. Men bare greit. 1 Lenke til kommentar
Bananababb Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Days gone var bra. Kjempebra. En oppfølger kunne blitt helt king kong. Krysser fingra! Lenke til kommentar
Timberman80 Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Bananababb skrev: Days gone var bra. Kjempebra. En oppfølger kunne blitt helt king kong. Krysser fingra! Days Gone var helt konge!! Kjøpte meg det på Steam også. Kanskje Bend kunne lage oppfølgeren til PC / Steam markedet istedet, siden Sony ikke vil 🤔 hadde kjøpt det på dagen 😁👍 1 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Timberman80 skrev: Bananababb skrev: Days gone var bra. Kjempebra. En oppfølger kunne blitt helt king kong. Krysser fingra! Days Gone var helt konge!! Kjøpte meg det på Steam også. Kanskje Bend kunne lage oppfølgeren til PC / Steam markedet istedet, siden Sony ikke vil 🤔 hadde kjøpt det på dagen 😁👍 Sony eier studioet, så de har nok ikke noe valg der. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Spillet i seg selv var greit nok bortsett fra en ting; når karakteren(e) er MC-bande-søppel er det total turnoff. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Days gone kan være så bra det vil nå, i ettertid, men det var ikke særlig populært når det først kom ut. Så da har de nok ikke klart å overbevise Sony. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar (endret) Problemet var vel at release-versjonen var litt rushet, men de har vist med oppdateringer at de kan lage veldig bra greier. Jeg kom sent til dette spillet og fikk derfor spilt det når det i praksis var helt patchet opp og på sitt beste. Spillet er godt gjennomarbeidet og verdt å spille igjennom, spesielt når det er på tilbud til 140-150 kr, og det er også portet til PC. Teknisk sett er det Unreal 4 motor som er modifisert for å støtte horder med zombier. Bend studio lager kvalitet, men synes ikke helt de har fått den statusen de fortjener. Dette skyldes nok en god del at Days Gone ble sluppet for tidlig og ble litt slaktet på grunn av det, men de reddet det godt inn, men da var det for sent. Endret 22. januar av vidor 2 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Days gone var spillet jeg ville like, som så fett ut, men leverte bare sånn halvveis. Mye av grunnen kan være at jeg spilte state of decay først, og selv om det var buggy som f så digga jeg de spilla. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar 6 hours ago, Gringorilla said: Sony eier studioet, så de har nok ikke noe valg der. "Alle" ønsker å nå et større marked, så om man kan porte et spill med en standardisert motor som UE4 over til PC så er dette en billig måte å nå ut til et større marked. Et gammelt spill blir på en måte "nytt" igjen når en gjør slike ting. Er en flinke å finpusse så selger det gjerne også bra siden de originale problemene er patchet opp. Lenke til kommentar
Peter Johansen Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar (endret) Husker Deathloop kom ut litt senere, hadde masse bugs, dårlig AI, og begrenset gameplay. Spillet fikk allikevel en masse 9/10 og tom. 10/10 scores. Samtidig ble Days Gone kritisert kraftig for bugs av de samme anmelderne. Hmm, jeg lurer på hvorfor, mon tro.. Det faktum at Sony trodde Concord skulle bli en kjempehit, samtidig som de stanset oppfølgeren til et av de beste spillene i nyere tid (dvs. Days Gone 2), viser bare at Sony har blitt infisert av woke-viruset og har helt feil fokus. Kanskje Sony endelig har lært etter Concord-flausen, men jeg tviler. Endret 26. januar av Peter Johansen Lenke til kommentar
Yopaz Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Peter Johansen skrev (På 22.1.2025 den 23.09): Husker Deathloop kom ut litt senere, hadde masse bugs, dårlig AI, og begrenset gameplay. Spillet fikk allikevel en masse 9/10 og tom. 10/10 scores. Samtidig ble Days Gone kritisert kraftig for bugs av de samme anmelderne. Hmm, jeg lurer på hvorfor, mon tro.. Det faktum at Sony trodde Concord skulle bli en kjempehit, samtidig som de stanset oppfølgeren til et av de beste spillene i nyere tid, viser bare at Sony har blitt infisert av woke-viruset og har helt feil fokus. Kanskje Sony endelig har lært etter Concord-flausen, men jeg tviler. Huffameg, er det virkelig sånn du ønsker å starte det nye året? Kverne på samme regla som i fjor og ignorere det at spill flopper av mange grunner? Det er en gjenganger det at spillpressa elsker WOOOOKE mens oss "faktiske gamere" hater det som pesten. Likevel så har jo ikke Concord gjort det bra hos anmeldere. Jeg har hørt lite positivt fra noen fronter og selv om spillet hadde fjernet alt som du skriker over hadde det fortsatt vært et dårlig spill. Du mener Sony bør lære av feilene sine. Mener du at lærdommen er at WOOOOOOOOOOKE ikke selger? I så fall hva tenker du om det at Spider-Man 2 som har fått kritikk for å være WOOOOOOOOOOOOOOOOKE er det mest solgte PS5-eksklusive spillet? God of War Ragnarok har også solgt bra selv om det har fått tilsvarende kritikk. Hva mener du de skal lære av? Vi må forstå hvorfor spill flopper, hva som gjør at spill blir dårlige og all den energien du bruker på å skrike om woke gjør at vi aldri kommer til det punktet. Woke er ikke en fellesnevner for dårlig selv om du velger å ignorere fakta. 1 Lenke til kommentar
Peter Johansen Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Yopaz skrev (8 timer siden): Huffameg, er det virkelig sånn du ønsker å starte det nye året? Kverne på samme regla som i fjor og ignorere det at spill flopper av mange grunner? Det er en gjenganger det at spillpressa elsker WOOOOKE mens oss "faktiske gamere" hater det som pesten. Likevel så har jo ikke Concord gjort det bra hos anmeldere. Jeg har hørt lite positivt fra noen fronter og selv om spillet hadde fjernet alt som du skriker over hadde det fortsatt vært et dårlig spill. Du mener Sony bør lære av feilene sine. Mener du at lærdommen er at WOOOOOOOOOOKE ikke selger? I så fall hva tenker du om det at Spider-Man 2 som har fått kritikk for å være WOOOOOOOOOOOOOOOOKE er det mest solgte PS5-eksklusive spillet? God of War Ragnarok har også solgt bra selv om det har fått tilsvarende kritikk. Hva mener du de skal lære av? Vi må forstå hvorfor spill flopper, hva som gjør at spill blir dårlige og all den energien du bruker på å skrike om woke gjør at vi aldri kommer til det punktet. Woke er ikke en fellesnevner for dårlig selv om du velger å ignorere fakta. Hva er det du babler om? Lenke til kommentar
Yopaz Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Peter Johansen skrev (2 timer siden): Hva er det du babler om? Vet ikke, skrev du dette? Peter Johansen skrev (På 22.1.2025 den 23.09): Det faktum at Sony trodde Concord skulle bli en kjempehit, samtidig som de stanset oppfølgeren til et av de beste spillene i nyere tid (dvs. Days Gone 2), viser bare at Sony har blitt infisert av woke-viruset og har helt feil fokus. Kanskje Sony endelig har lært etter Concord-flausen, men jeg tviler. Hvis ja spør jeg igjen, hva er det du mener Sony skal lære? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå