JaCkPoT_83 Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden (endret) Rett før helgen fikk jeg levert en Samsung 98" Crystal UHD fra Elkjøp. TV'n ser fin ut og fungerer som forventet, med unntak av 1 ting: Det høres nærmest ut som den har en popcornmaskin inni seg.. Når TV'n skrus på, varer dette en god stund (10-15 min), men det er kun til moderat sjenanse iom at det kommer lyd fra sendingen man ser på. Det er derimot når TV'n slås av etter bruk at disse lydene virkelig høres, og det kan stå sånn i 25-30 minutter, med konstante lyder av typen "knitring", "sprekking" og "bryter av på". Jeg har TV'n på soverommet, og det er mildt sagt irriterende å ligge å høre på disse lydene etter TV'n er skudd av. Jeg skjønner konseptet med at stål/plast osv påvirkes av varme og at det forekommer krymping og utvidelse, men er dette virkelig normalen for TV'er av denne størrelsen? Jeg har lest en del tester av større TV'er, men ikke kommet over noen som nevner dette, så da tenkte jeg å høre om noen har opplevd det samme, eventuelt at det ikke er et problem for dere. Jeg har vært i kontakt med Samsung, sendte de videoen under og beskrev problemet, fikk til svar at dette var helt som forventet, osv og at dette ikke var en feil.. Hva tenker dere om dette? TV'n er kjøpt på Elkjøp med åpent kjøp i 50 dager, men det er ikke akkurat bare bare å levere den inn igjen heller, så tenkte høre hva folk synes om dette? Jeg har lastet opp en video her: Endret 4 timer siden av JaCkPoT_83 Skrivefeil Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Noe av det sykeste jeg har hørt. 98 tommer på soverommet! De lydene er også ganske rare. 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Det der kan vel ikke være normalt? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Kan jo vente litt, kanskje dette er noe som går over etter hvert? Tviler litt på det selv, men... Lenke til kommentar
bar1 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Ta kontakt med Elkjøp og få byttet eller returnert tvn asap. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Det der kan ikke være rett. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Ta it kontakten, trykk noen ganger på "på" knappen, vent noen sekunder, og test på nytt. Om det fortsatt lager lyder så burde du bytte det. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Lyder fra releer osv er normalt, men ikke over så stort tidsrom som det her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå