Gå til innhold

Samsung 98" Crystal UHD, fullt spekter av lyder når TV'n skrus av.

Anbefalte innlegg

Rett før helgen fikk jeg levert en Samsung 98" Crystal UHD fra Elkjøp.

TV'n ser fin ut og fungerer som forventet, med unntak av 1 ting:

Det høres nærmest ut som den har en popcornmaskin inni seg.. Når TV'n skrus på, varer dette en god stund (10-15 min), men det er kun til moderat sjenanse iom at det kommer lyd fra sendingen man ser på. Det er derimot når TV'n slås av etter bruk at disse lydene virkelig høres, og det kan stå sånn i 25-30 minutter, med konstante lyder av typen "knitring", "sprekking" og "bryter av på".

Jeg har TV'n på soverommet, og det er mildt sagt irriterende å ligge å høre på disse lydene etter TV'n er skudd av.

Jeg skjønner konseptet med at stål/plast osv påvirkes av varme og at det forekommer krymping og utvidelse, men er dette virkelig normalen for TV'er av denne størrelsen?

Jeg har lest en del tester av større TV'er, men ikke kommet over noen som nevner dette, så da tenkte jeg å høre om noen har opplevd det samme, eventuelt at det ikke er et problem for dere.

Jeg har vært i kontakt med Samsung, sendte de videoen under og beskrev problemet, fikk til svar at dette var helt som forventet, osv og at dette ikke var en feil..

Hva tenker dere om dette? TV'n er kjøpt på Elkjøp med åpent kjøp i 50 dager, men det er ikke akkurat bare bare å levere den inn igjen heller, så tenkte høre hva folk synes om dette?

Jeg har lastet opp en video her: 

Endret av JaCkPoT_83
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...