Peacock Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 er litt nybegynner så lurer litt på om oppsettet er brukbart? Eheim 1046 ac vanntank aquatube monteringsbrakett for vanntank ac vannblokk cuplex cpu blackice micro radiator har litt lite plass i kabinettet korrosjonsbeskyttelse kuriyrama slange 3\8 lurer litt på hvilke nippler jeg kan bruke på tanken helst albue av plast og til innsuget til pumpa også albue av plast. håper på svar hvis du vet tar jeg gjerne mot informasjon:) Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Ser da bra ut det, men jeg ville satset på en litt større radiator! Evt evo120, black ice micro har jeg bare jalla erfaring med.. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hva med å bytte CPU blokk? AC blokken er jo blant de dårligere i klassen, så det hadde vært en god idé å bytte til feks DD RBX eller WhiteWater. Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) hvor får jeg kjøpt de radiatorene da? takk for svarene sorry vannblokkene litt trøtt akkurat nå hva med zwiftech blokkene da er de bra? Endret 17. januar 2004 av Peacock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå