Diskusjon.no Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Over tusen kroner, hevder nye rykter.Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Er generelt mot slike blodpriser på spill. Men for Rockstar-spill så tror jeg både jeg og mange andre gjør et unntak med tanke på hvor bra innhold man har fått for prisen i de tidligere spillene deres. Et garantert kjøp dette. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Er vell en lav pris ift hva en får ift spilte timer. Folk grinder jo enda eldre versjoner daglig. Men er såklart uheldig for barnefamilier som sliter og unger som skal ha det alle andre har etc. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Ikke overraskende. Såpass store titler som etterlengtede GTA6 vil selge som varmt hvetebrød nesten uansett kostnad. Men på den annen side, jeg har 4-500 timer i GTA5 (kun story-mode), og nærmer meg vel nesten 600 i RDR2 (også kun story-mode), så det blir til slutt ikke mange kr pr time. Endret 2 timer siden av Wheeljack 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Wheeljack skrev (8 minutter siden): Ikke overasskende. Såpass store titler som etterlengtede GTA6 vil selge som varmt hvetebrød nesten uansett kostnad. Men på den annen side, jeg har 4-500 timer i GTA5 (kun story-mode), og nærmer meg vel nesten 600 i RDR2 (også kun story-mode), så det blir til slutt ikke mange kr pr time. Imponerende! Tror jeg har "kun" 60 i story og 40 i online. RDR2 kanskje 100 timer med kun å reise rundt å bruke antagonize på tilfeldige folk, ikke gjort 1 mission etter prologue. 😂 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Lurer på om vi får bekymrede foreldregrupper som uttaler seg i media når dette kommer ut. Jeg kan se for meg vinklingen på Dagsrevyen: "foreldre føler seg presset til å la barna spille hypervoldelig tv-spill" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå