Gå til innhold

Fire av ti har blitt mer negative til Tesla

Anbefalte innlegg

obygda skrev (Akkurat nå):

Ja,vi gjør som vi vil..og jeg synes nok er nok fra denne nazi Elon fyren og Trump galningen..så hvorfor ikke bruke litt forbrukermakt? Betyr sikkert ikke så mye, men jeg vil føle at jeg bidrar det lille jeg kan.

Joda, som sagt jeg pekte bare på at linux har hatt sine kamper de også. Verken mer eller mindre:) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
frohmage skrev (37 minutter siden):

SAS bryr seg iallefall ikke, men bestiller Starlink til alle sine fly før utgangen av 2025, skriver E24.

Det er nok en beslutning som ble tatt lenge før denne farsen. Det blir som sagt neppe noen effektiv boikott, men omdømmet vil nok være ødelagt i lang tid fremover.

Lenke til kommentar
frohmage skrev (1 time siden):

SAS bryr seg iallefall ikke, men bestiller Starlink til alle sine fly før utgangen av 2025, skriver E24.

SAS har slitt økonomisk i mange år og eierstrukturen har endret seg mye, hvor nå et Amerikansk investorselskap eier 32%, den største eierdelen. Danmark eier 26% og jeg antar det blir lavere nå om ikke de trekker seg helt ut. SAS er ikke lenger et nordisk flyselskap.

Jeg har forsåvidt flydd veldig lite med SAS så å kutte de ut helt er ikke så problematisk for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...