Bing123 Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar 11 minutes ago, Salvesen. said: Ja alt er vår feil. Jeg kjøpte en sharon fra Israel, så jeg er skyldig i folkemord også Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Bing123 skrev (Akkurat nå): Jeg kjøpte en sharon fra Israel, så jeg er skyldig i folkemord også Jepp, det er enkelt å peke på folk og påstå ditt og datt når en er gjemt i kjelleren til mutteren og bak det trygge tastaturet. Hvorfor går de ikke bort til folk som kjører forbi de med Tesla lurer jeg på?🤔😂 3 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar (endret) Det var da voldsomt så bitre man skulle bli av fakta om hvordan kapitalisme og skatteinntekter fungerer da. ... Jeg regner med at dere ikke kjøper fra Russland i det minste om det finnes alternativer, og dermed er klar over poenget. Poenget rommer også at det kan være vanskelig å konsumere etisk. Endret 22. januar av Red Frostraven 7 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet torsdag kl 14:46 Del Skrevet torsdag kl 14:46 On 1/21/2025 at 6:30 PM, Gammel Gubbe said: Jeg sjekket linken, og den støtter ikke beskyldningen din. Glem for øvrig ikke forumets regler om saklighet og unngå personangrep. "Musk shares faked far-right 'detainment camp' for rioters post" Overskriften bekrefter "beskyldningen" min. Ingen har kommet med personangrep. 4 1 Lenke til kommentar
Gammel Gubbe Skrevet fredag kl 07:48 Del Skrevet fredag kl 07:48 17 hours ago, Krig og fred said: Overskriften bekrefter "beskyldningen" min. Ingen har kommet med personangrep. Påstand i en overskrift bekrefter bare at andre har kommet med en påstand. Ikke vær så lettmanipulert, da blir du fort en brikke, noens nyttige i.... 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Snikpellik Skrevet fredag kl 07:57 Populært innlegg Del Skrevet fredag kl 07:57 Musk er ganske tett forbundet med merkevaren Tesla. Da er det helt naturlig at hans oppførsel, handlinger og ytterliggående ytringer påvirker folks assosiasjoner, og dermed syn på merkevaren negativt. Personlig er jeg også mer negativt innstilt til alle hans selskaper nå enn jeg var før han ble helt radikalisert. 10 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet fredag kl 08:32 Del Skrevet fredag kl 08:32 43 minutes ago, Gammel Gubbe said: Påstand i en overskrift bekrefter bare at andre har kommet med en påstand. Ikke vær så lettmanipulert, da blir du fort en brikke, noens nyttige i.... Å herregud, du er en av de. 7 1 Lenke til kommentar
Gammel Gubbe Skrevet fredag kl 08:57 Del Skrevet fredag kl 08:57 (endret) 33 minutes ago, Krig og fred said: Å herregud, du er en av de. Jeg er en av de som er bekymret for den økende utviklingen av hatefull propaganda i samfunnet. Når man kommer dithen at man er overbevist om at noe er sant, men ikke klarer å komme med konkret begrunnelse for hvorfor man er overbevist, da bør man tenke seg om. 🚩 Propaganda er ikke noe som bare andre lar seg påvirke av. Vi er alle mottakelige og påvirkelige. Det beste forsvaret er hvordan du reagerer. Du kan la deg lure, men du kan la være å la deg rive med. Endret fredag kl 09:06 av Gammel Gubbe 3 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet fredag kl 09:12 Del Skrevet fredag kl 09:12 13 minutes ago, Gammel Gubbe said: Jeg er en av de som er bekymret for den økende utviklingen av hatefull propaganda i samfunnet. Hva slags kilder leser du, Tass og Russia Today? 6 Lenke til kommentar
Mor10 Skrevet fredag kl 09:34 Del Skrevet fredag kl 09:34 Seks av ti er tilbakestående. 1 1 Lenke til kommentar
Gammel Gubbe Skrevet fredag kl 09:44 Del Skrevet fredag kl 09:44 25 minutes ago, Krig og fred said: Hva slags kilder leser du, Tass og Russia Today? Du fremsetter grove beskyldninger mot Musk og Trump. På spørsmål om konkrete eksempler, og ikke bare henvisning til andre som kommer med tilsvarende beskyldninger kan du ikke vise til noe som helst om Trump. Det er et stort rødt flagg! Når det gjaldt Musk kom du med et konkret eksempel, men eksempelet støttet ikke opp om påstanden din. Folk ser nazister over alt om dagen. Helter trenger monstre å drepe. Men den jevne tysker som lot seg manipulere inn i nazismen var ikke en ond bartesnurrer, men en helt vanlig person som lot seg overbevise av myndigheter og medier til å tro det verste om jøder. Ikke gå i en tilsvarende felle. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet lørdag kl 16:30 Del Skrevet lørdag kl 16:30 Det spørs om folk er like kjøpelystne lenger, hvordan salget blir dette året skal bli veldig interessant å se. Quote Torsdag kveld kunne NRK Kveldsnytt melde at Tesla-forhandlere landet over hadde merket lavere etterspørsel. 1 3 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet lørdag kl 16:35 Del Skrevet lørdag kl 16:35 kremt skrev (4 minutter siden): Det spørs om folk er like kjøpelystne lenger, hvordan salget blir dette året skal bli veldig interessant å se. Blir nok nytt år og nye rekorder:) 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet lørdag kl 17:01 Del Skrevet lørdag kl 17:01 Det kan egentlig gå begge veier, men ja det blir spennende. En kamp mellom egoisme og ignoranse på ene siden og global politikk og idealisme på andre siden. Hvor mange klarer å se lengre enn sin sine egne kortsiktige interesser? 3 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet lørdag kl 17:06 Del Skrevet lørdag kl 17:06 On 1/24/2025 at 10:44 AM, Gammel Gubbe said: Det er et stort rødt flagg! Men du veiver jo med et stort, rødt flagg. Fordi du er en del av femtekolonnen. 2 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet lørdag kl 17:10 Del Skrevet lørdag kl 17:10 kremt skrev (32 minutter siden): Det spørs om folk er like kjøpelystne lenger, hvordan salget blir dette året skal bli veldig interessant å se. Det kan være helt andre logiske årsaker til. Sånn som at nær sagt alle bilmerker som er representert i Norge har fjærnet stort sett alt av biler med forbrenningsmotor fra sortimentet i Norge og erstattet det med elektriske. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet søndag kl 10:32 Del Skrevet søndag kl 10:32 https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/flykter-fra-elon-musks-galskap-losningen-for-de-som-synes-det-er-pinlig-a-kjore-tesla/o/5-95-2249508 Sitat Hva i all verden skal vi Tesla-eiere gjøre nå? BEFORE ELON went crazy: På nettet finnes allerede flere muligheter for frustrerte Tesla-eiere. . Foto: NTB / skjermdump Ja, jeg innrømmer det: Jeg synes av og til det er pinlig å kjøre rundt i min 11 år gamle Tesla. Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet søndag kl 10:40 Del Skrevet søndag kl 10:40 Salvesen. skrev (På 20.1.2025 den 13.23): Gjenspeiler seg ikke i salg iallefall, andre år på rad de slår bobla sin rekord fra 19 pil og bue.. Folk har "alltid" hatet Elon og Tesla. Det ser en jo overalt og ikke minst her inne. Noen brukere virker til og med å dedikere hele sin tid på å snakke ned Elon. Hver sin lyst. Det er riktig. Det har vært spede forsøk på å boikotte feks varer fra Israel uten at dette har slått til utenfor en snever politisk krets. Folk flest kommer til å kjøpe Tesla så lenge den kan konkurrere på pris, rekkevidde, kvalitet osv. 1 Lenke til kommentar
obygda Skrevet søndag kl 10:43 Del Skrevet søndag kl 10:43 Vokteren skrev (1 minutt siden): Det er riktig. Det har vært spede forsøk på å boikotte feks varer fra Israel uten at dette har slått til utenfor en snever politisk krets. Folk flest kommer til å kjøpe Tesla så lenge den kan konkurrere på pris, rekkevidde, kvalitet osv. Jeg håper du tar feil. Jeg skal i alle fall holde meg langt borte fra Tesla - selv om jeg skulle få en gratis. Videre vurderer jeg om jeg skal begynne å unngå å handle made in usa varer. F.eks blir det garantert ikke noen tur på mcDonalds for meg de neste årene - og coca cola eller pepsi skal jeg heller ikke kjøpe. Det er enkle grep i hverdagen som for meg koster veldig lite å gjennomføre - så da gjør jeg det. 5 1 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet søndag kl 10:53 Del Skrevet søndag kl 10:53 Vokteren skrev (11 minutter siden): Det er riktig. Det har vært spede forsøk på å boikotte feks varer fra Israel uten at dette har slått til utenfor en snever politisk krets. Folk flest kommer til å kjøpe Tesla så lenge den kan konkurrere på pris, rekkevidde, kvalitet osv. Folk flest handler fra temu, varer produsert av barn og finansiert av terrororganisasjoner osv. De som snakker hardest om dette her inne er de som har "hatet" Tesla siden de kom. Er bare en ny unnskyldning til å fortsette å snakke skit. 4 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå