OJ Doe Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Er jeg imponert over Musk? Nei. Det er jeg ikke. Tror jeg at det "hjelper" å la være å kjøpe en Tesla? Nei, det tror jeg ikke. Det føles litt som å vaske youghurtbegeret for klimaet når vi burde snakket om kullkraft. Musk sin rikdom er basert på en tullete overpriset TSLA-aksje, og ditto SpaceX. Bilsalget utgjør en brøkdel av aksjens verdi. Lenke til kommentar
Ryuuou Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Musk satset på aksjen ''Trump'' og fikk mye igjen for det. Lenke til kommentar
Ryuuou Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden (endret) Klart han er en stor innovatør men noen mener at hvem som helst kunne ha blitt Musk på samme måte som hvem som helst kunne blitt en trump. Det er bare at Musk tok iniativet og startet Tesla og Trump benyttet muligheten i å peke på en reell frustrasjon i det amerikanske folk. At han leverte/leverer på det har ikke noe å si men han brukte den frustrasjon til å fortsette sin Trump brand. Endret 6 timer siden av Ryuuou Lenke til kommentar
En Gedi Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Ryuuou skrev (4 minutter siden): Klart han er en stor innovatør men noen mener at hvem som helst kunne ha blitt Musk på samme måte som hvem som helst kunne blitt en trump. Det er bare at Musk tok iniativet og startet Tesla og Trump benyttet muligheten i å peke på en reell frustrasjon i det amerikanske folk. At han leverte/leverer på det har ikke noe å si men han brukte den frustrasjon til å fortsette sin Trump brand. Trump har en egen evne til å kommunisere med folk, det gjør at han rekker frem til mange. Selv da han ble utestengt fra Fjesboka klarte han å kjempe med Biden helt inn, tapte valget ja men han fikk utrolig mange stemmer. Så gjør han det samme denne gangen men har med seg X og egen plattform. Han knuser Harris så til de grader ! Ingen andre kunne eller ville utfordre han. Ingen hvem som helst kunne blitt Musk, og ingen hvem som helst kunne blitt Trump. De er "unike" på hver sine områder både på godt og vondt. Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Jeg har alltid vært negativ til Tesla og det er ene og alene pga byggekvalitet. De som nå kommer i ettertid med virtue signalling vil alltid følge saueflokken. 3 Lenke til kommentar
Ryuuou Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 7 minutes ago, En Gedi said: Trump har en egen evne til å kommunisere med folk, det gjør at han rekker frem til mange. Selv da han ble utestengt fra Fjesboka klarte han å kjempe med Biden helt inn, tapte valget ja men han fikk utrolig mange stemmer. Så gjør han det samme denne gangen men har med seg X og egen plattform. Han knuser Harris så til de grader ! Ingen andre kunne eller ville utfordre han. Ingen hvem som helst kunne blitt Musk, og ingen hvem som helst kunne blitt Trump. De er "unike" på hver sine områder både på godt og vondt. Ja, takket være kjære Musk så fikk han betalt for rettsakene som ikke var billig. Lenke til kommentar
En Gedi Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 4 av ti nordmenn er blitt mer negativ til Tesla ! Så kommer mars og Musk setter prisen ned på Tesla ! Da løper disse 4 av 10 menneskene rett av gårde og kjøper seg en Tesla En bil jeg ikke ville hatt om jeg fikk den en gang, men det er en helt annen sak. Lenke til kommentar
Ryuuou Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Stilige biler men alt for mye smart greier som jeg hater. Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) bzzlink skrev (8 minutter siden): Salget ville fått en oppgang om det ikke gikk an å kjøpe ICE biler / ICE biler ble dyrere enn BEV. Så å fjerne 150 000 i subsidier på Tesla-biler vil føre til økt salg om man samtidig forbyr andre biler. OK da. Endret 4 timer siden av uname -i Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden 6 minutes ago, uname -i said: Så å fjerne 150 000 i subsidier på Tesla-biler vil føre til økt salg om man samtidig forbyr andre biler. OK da. Fjerne 150000 subsidier på elbiler, men tvinge bilfabrikantene til å kun selge elbiler funker ja. Bilsalget i Norge siste 2 år er vel et ganske godt bevis på det? Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden bzzlink skrev (Akkurat nå): Fjerne 150000 subsidier på elbiler, men tvinge bilfabrikantene til å kun selge elbiler funker ja. Bilsalget i Norge siste 2 år er vel et ganske godt bevis på det? Ser du noen som helst tegn til at Musk-favoritten Donald Trump vil gjennomføre noe sånt? 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Splittet ut diskusjon om Elon Musk sin håndveiving 2 2 1 Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 2 hours ago, Ryuuou said: Stilige biler men alt for mye smart greier som jeg hater. Riktig for S og X, disse bør ingen som ikke er mekaniker selv røre. Mens 3 og Y er relativt enkle. Lenke til kommentar
Ryuuou Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 59 minutes ago, Bing123 said: Riktig for S og X, disse bør ingen som ikke er mekaniker selv røre. Mens 3 og Y er relativt enkle. Hva har det med at jeg hater smart telefoner,smart tver, smart biler, smart hus og alt smart egentlig? Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 1 minute ago, Ryuuou said: Hva har det med at jeg hater smart telefoner,smart tver, smart biler, smart hus og alt smart egentlig? ja hvis jeg må oversette fra norsk til norsk så betyr det at X og S er det du kaller smarte, mens de andre 2 ikke er det. Lenke til kommentar
Ryuuou Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Fuck off. Selvølgelig finnes det troll her også. Gratulerer for å bli det første troll. Thanks for being cancelled. I guess I'm off this forum too... 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Euhm...? Endret 2 timer siden av Wheeljack Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Salvesen. skrev (22 timer siden): Nei, hva Elon driver på med har aldri påvirket mine kjøp i feks Tesla eller andre produkter. Problemet slik sett er jo de som kjøper Tesla har finansiert kjøpet hans av platformen tidligere kjent som Twitter og en plass i Trump sin regjering, og driver med dette finansiering av misinformasjon og spredningen av både misinformasjonen til og politikken til autoritære høyre. Jeg forsøker å ikke kjøpe fra Kina eller kinsesiske teknologiske produkter av samme grunn. Endret 2 timer siden av Red Frostraven 4 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Red Frostraven skrev (1 minutt siden): Problemet slik sett er jo de som kjøper Tesla har finansiert kjøpet hans av platformen tidligere kjent som Twitter og en plass i Trump sin regjering, og driver med dette finansiering av misinformasjon og spredningen av både misinformasjonen til og politikken til autoritære høyre. Ja alt er vår feil. Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 26 minutes ago, Ryuuou said: Fuck off. Selvølgelig finnes det troll her også. Gratulerer for å bli det første troll. Thanks for being cancelled. I guess I'm off this forum too... Velkommen tilbake når du tåler at folk skriver til deg på forum 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå