wede-man Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg lurer på hvordan prisene på datautstyr ligger på sånn ca. hos datakjeden sammenligna med komplett.no. Er det de samme som er oppgitt som "listepris" hos komplett? (Beklager dårlig formulert innlegg) Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Prisene hos Datakjeden (som i utgangspunktet ikke har noe med Komplett å gjøre) ligger nok noe over Komplett. Komplett selger kun på internett og har priser deretter. Datakjeden selger kun over disk og har litt høyere priser, men du må huske at prisen hos Komplett er minus frakt. dacourt Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Hvorfor gidder da komplett.no i det hele tatt å bruke listepriser? Er det bare et tall de tar ut av det blå - for at deres webpriser skal se bedre ut? Har på følelsen at Datakjeden følger listeprisen til komplett.no. Noen som har et svar på dette? Endret 17. januar 2004 av Nuffern Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Komplett og datakjeden har like mye/lite å gjøre med hverandre som før. Norek har bare skilt selskapene i 2. Det var ihvertfall det jeg fikk vite da jeg var og spurte noen ansatte. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Det vet jeg, men hvorfor har Komplett de dustete listeprisene sine? Hadde vært fint om noen kunne bekreftet/avkreftet om Datakjeden bruker Komplett sine listepriser som sine utsalgspriser. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Feilpostet. *flyttet* Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Det vet jeg, men hvorfor har Komplett de dustete listeprisene sine? Hadde vært fint om noen kunne bekreftet/avkreftet om Datakjeden bruker Komplett sine listepriser som sine utsalgspriser. Hva er det som er så dustete med de? - hvis du f.eks ringer og bestiller, eller bestiller på fax e.l. så får du "standardprisene" - hvis du bestiller på web får du rabatt (webpriser) - er det så vanskelig å forstå da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå