Gå til innhold

tor_erik

Anbefalte innlegg

Jadda!!!

Endelig er jeg i gang! Men ikke nok med det! Jeg går på bilmc.no i Bergen, og skal kjøre den feteste Audi A4 jeg noen gang har sett! Tror den heter Rieger eller noe, og den har 170 hk! Ikke det at jeg får brukt alle dem, men look'en til den bilen...gah! DRØMMEBIL!!! Som jeg skal kjøre! :dribble:

EDIT: Leifs.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rieger er styling .. altså .. huff ..

170hester er jo ikke mye ..

A4 er også en kjedelig bil (har kjørt ja)

likte den apselutt ikke .. synes den var for trang (setet var ok) men ellers var det litt .. tettpakket rundt førern...

bla bla bla osv osv ..

PS: da jeg hade kjøretimer kjørte jeg BMW 316i (ville ikke høyere enn 80km/t)

BMW 320d (god bil .. litt bråkete da:P)

og Audi A4 (som jeg sa trang.. ikke noe problem med motoren da.. Reagerte bra)

Lenke til kommentar
Rieger  er styling .. altså .. huff ..

170hester er jo ikke mye ..

A4 er også en kjedelig bil (har kjørt ja)

likte den apselutt ikke .. synes den var for trang (setet var ok) men ellers var det litt .. tettpakket rundt førern...

bla bla bla osv osv ..

PS: da jeg hade kjøretimer kjørte jeg BMW 316i (ville ikke høyere enn 80km/t)

BMW 320d (god bil .. litt bråkete da:P)

og Audi A4 (som jeg sa trang.. ikke noe problem med motoren da.. Reagerte bra)

Egentlig driter jeg i om bilen er trang, poenget mitt var at den er sabla stilig å se på! Jeg nevnte vel også at 170 hester ikke var allverden, jeg får jo ikke brukt dem alle uansett. Oom jeg hadde tatt den andre bilen deres, en ustylet Audi S3, med 225 hester, hadde jeg ikke fått brukt dem heller. Så det var mye utseende valget gikk etter, ergo ble det A4'en... ;)

EDIT: Dessuten er smaken som baken, nemlig todelt!

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Audi er konge bil. Går med planer om å kjøpe meg audi 80 til sommeren. Vi har en audi A6 2,4 V6 med 170 hk i garasjen, men den er dessverre ikke min ...men en dag...!

Du kan bare glede deg til å kjøre den bilen. De er utrolig deilige å kjøre og masse power :thumbs:

Lenke til kommentar
Audi er konge bil. Går med planer om å kjøpe meg audi 80 til sommeren. Vi har en audi A6 2,4 V6 med 170 hk i garasjen, men den er dessverre ikke min ...men en dag...!

Du kan bare glede deg til å kjøre den bilen. De er utrolig deilige å kjøre og masse power :thumbs:

Fett, jeg gleder meg allerede... Bare 6 dager igjen! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...