flamethower1234 Skrevet søndag kl 00:36 Del Skrevet søndag kl 00:36 (endret) Trenger ny 50 - 55" smart tv den kommende uken. Hva er beste tv jeg får for 6-8000kr som er et "bra" kjøp? Tver jeg har sett på og søkt opp i prisjakt https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-smarte-hjem/tv-og-tilbehor/tv/lg-50-qned-85-4k-qned-tv-2024/775063 Stor takk på forhånd! Endret søndag kl 01:01 av flamethower1234 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet søndag kl 10:29 Del Skrevet søndag kl 10:29 da jeg kjøpe min første smart tv så jeg en del på de forskjellige OS'ene de forskjellige leverandørene hadde, kvalitet på bildet osv. Jeg endte med Sony da de kjører Android tv. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet søndag kl 10:50 Del Skrevet søndag kl 10:50 Ville gått for TCL da får du i det minste android tv 1 Lenke til kommentar
bar1 Skrevet søndag kl 16:04 Del Skrevet søndag kl 16:04 15 hours ago, flamethower1234 said: Trenger ny 50 - 55" smart tv den kommende uken. Hva er beste tv jeg får for 6-8000kr som er et "bra" kjøp? Tver jeg har sett på og søkt opp i prisjakt https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-smarte-hjem/tv-og-tilbehor/tv/lg-50-qned-85-4k-qned-tv-2024/775063 Stor takk på forhånd! Er en tv i lavere middelklasse, dvs. et helt ok kjøp når på tilbud. Jeg ville ventet og sett om prisen faller enda mer etterhvert som 2024 modellene fases ut... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet søndag kl 16:38 Del Skrevet søndag kl 16:38 LG og Samsung har meget bra OS. LG lar deg bruke fjernkontrollen som musepeker om du liker sånt. Android nevnes her men har vært borti flere tver som har fungert elendig med Android så er skeptisk til det. Virker som de putter inn billigste hardware de finner og bare installerer Android uten å optimalisere det på noe vis.. Men kjøper du en tv med dårlig OS så er det ikke værre enn å kjøpe en MiBox gen2 til noen hundrelapper som har bra AndroidTV. Lenke til kommentar
vidor Skrevet søndag kl 17:04 Del Skrevet søndag kl 17:04 Denne er vel verdt å vurdere p.g.a pris vs kvalitet; www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-smarte-hjem/tv-og-tilbehor/tv/tcl-50-qled780-4k-qled-tv-2024/769381 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet mandag kl 04:58 Forfatter Del Skrevet mandag kl 04:58 (endret) Er den innafor mtp pris og årsmodell? https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-smarte-hjem/tv-og-tilbehor/tv/samsung-55-q80c-4k-qled-smart-tv-2023/602757#reviews https://www.prisjakt.no/product.php?p=8917306#statistics Endret mandag kl 04:59 av flamethower1234 Lenke til kommentar
vidor Skrevet mandag kl 09:30 Del Skrevet mandag kl 09:30 Du får en god modell til en bra pris. 80-serien til Samsung er en god og nedpriset modell p.g.a alder. Husker jeg bet meg merke i et relativt bra antirefleksbelegg (forbedrer kontrasten og fjerne gjenskinn fra rommet) Lenke til kommentar
Trulss Skrevet mandag kl 18:23 Del Skrevet mandag kl 18:23 Jeg ville ikke hengt meg opp i hva slags OS tv har da man ofte bruker en mottakerboks ved siden av uansett. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet mandag kl 18:37 Del Skrevet mandag kl 18:37 13 minutes ago, Trulss said: Jeg ville ikke hengt meg opp i hva slags OS tv har da man ofte bruker en mottakerboks ved siden av uansett. De fleste i tv leverandører har nå app så da trenger man ikke en boks til, tipper det op prøver å unngå. Lenke til kommentar
Trulss Skrevet mandag kl 18:42 Del Skrevet mandag kl 18:42 onkel_jon skrev (1 minutt siden): De fleste i tv leverandører har nå app så da trenger man ikke en boks til, tipper det op prøver å unngå. Man møter mye motstand som at appene ikke fungerer skikkelig. Altibox har vel ikke app til Samsung, LG eller Hisense. Hisense støtter ikke NRK appen, og LG har vel mistet støtte Netflix på enkelte enheter. Det at OS på TV blir raskt gamle og ubrukelige er også et problem. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet mandag kl 19:34 Del Skrevet mandag kl 19:34 Jeg har internet og tv fra Telia og har alle appene jeg trenger installert på tv'en. Fungerer gull. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet mandag kl 19:59 Forfatter Del Skrevet mandag kl 19:59 onkel_jon skrev (1 time siden): De fleste i tv leverandører har nå app så da trenger man ikke en boks til, tipper det op prøver å unngå. Har op bokser i alle rom fra før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå