Gå til innhold

Beste smart tv kjøp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
15 hours ago, flamethower1234 said:

Trenger ny 50 - 55" smart tv den kommende uken. Hva er beste tv jeg får for 6-8000kr som er et "bra" kjøp? 

Tver jeg har sett på og søkt opp i prisjakt

https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-smarte-hjem/tv-og-tilbehor/tv/lg-50-qned-85-4k-qned-tv-2024/775063

Stor takk på forhånd!

Er en tv i lavere middelklasse, dvs. et helt ok kjøp når på tilbud. Jeg ville ventet og sett om prisen faller enda mer etterhvert som 2024 modellene fases ut...

Lenke til kommentar

LG og Samsung har meget bra OS. LG lar deg bruke fjernkontrollen som musepeker om du liker sånt.

Android nevnes her men har vært borti flere tver som har fungert elendig med Android så er skeptisk til det. Virker som de putter inn billigste hardware de finner og bare installerer Android uten å optimalisere det på noe vis..

Men kjøper du en tv med dårlig OS så er det ikke værre enn å kjøpe en MiBox gen2 til noen hundrelapper som har bra AndroidTV.

Lenke til kommentar
onkel_jon skrev (1 minutt siden):

De fleste i tv leverandører har nå app så da trenger man ikke en boks til, tipper det op prøver å unngå.

Man møter mye motstand som at appene ikke fungerer skikkelig. Altibox har vel ikke app til Samsung, LG eller Hisense. Hisense støtter ikke NRK appen, og LG har vel mistet støtte Netflix på enkelte enheter. Det at OS på TV blir raskt gamle og  ubrukelige er også et problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...