BadCat Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden 9 hours ago, Gavekort said: Svaret her er jo lett... Portabilitet. Spesielt for barn, som typisk ikke har sin egen TV. Barn har alt skrotet som foreldrene skifter ut. Lenke til kommentar
Politebro Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Synes vi tar litt på vei her. Det er lenge til driten kommer ut, jeg tror det blir bra. Noen kule trailere av feks nytt mario, zelda og et par overraskelser så glemmer vi fort denne lanseringen. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 1 hour ago, TazheI said: 12 hours ago, Sjørøver said: Synes du bommer litt her. Den presentasjonen vi fikk nå er nok et hastverksarbeid. De måtte gjøre noe når lekkasjene var så store, de sluttet jo å nekte for at det var ekte, det var bare ikke offisielt. Den store fordelen med denne tidlige avsløringen er at det kan annonseres spill til switch 2. Om det kommer flere gode annonseringer nå så blir hypen enda større til 2. April. Jeg ser heller ikke hvorfor de skal innovere så mye på formatet. Den er kraftigere og litt større. Den mangler oled, men det kommer kanskje? Den er alt jeg vil ha fra en switch. Jeg bruker den likt som jeg bruker min steamdeck. Ser også at de rundt meg gjør det samme. Kobler den kun til tv når det skal være noe sosialt. Expand Du glømmer jo delen der de ifjor før juletider sa at de kommer med en ny konsoll neste år uten noen info. Min følelse nå er at det er ingen grunn til å kjøpe en 2ern, spesielt hvis de kommer med enda et zelda spill som handler om å plukke blomster. Å få bedre ytelse i de spillene man allerede har et grunn nok til å kjøpe hva som helst så lenge det er et løft. Men trenger ikke finne opp hjulet på nytt hver gang. 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Tenker dette er meir eit problem med teknologien generelt, og ikkje eit problem for Nintendo. Dei store teknologiske hoppa mangler. Kvart år blir ting litt kraftigare, men ikkje revolusjonerande. Overgangen frå 8 til 16 til 64 bit var skikkelege kvantesprang, men det er ikkje like lett å få til lenger. Det er alltid eit marked for å kjøpe det nyaste, men det er nok også mange som tenker at dei klarer seg med den originale Switchen ei stund til. Det blir ikkje slik som med Wii der "alle" kjøpte Wii fordi dei ville prøve å spele med bevegelsessensor. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Det er ikke vanskelig å få med ytelseshopp når man har et vindu på 5 til 8 år til neste generasjon. Formatet på konsollen tillater ikke brikker kraftige nok til å ha ytelse. Man får den ytelsen man velger. 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden (endret) TazheI skrev (4 timer siden): Enig at videoen fikk lite hype, men hvorfor er merkevaren 10x større? Wii U kom rett etter Wii som solgte nesten like mange konsoller som switch. Godt poeng og jeg tok kansje litt hardt i, men forøvrig klarer jeg ikke helt å sette fingeren på hvordan. Jeg føler på en måte at med Wii tidligere var det mer impuls kjøp siden den var betraktelig rimeligere og hadde en litt annen «appeal»? Jeg sier ikke at Switch er mindre casual, men samtidig skal en kjøper være ganske interessert når en må punge ut 4 lapper for en konsoll som så vidt er sterkere enn fks PS3 🤔 Endret 4 timer siden av svenka Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Gavekort skrev: JornHansen skrev (12 minutter siden): men jeg lurer veldig på pris og hva som gjør at menigmann skal velge denne konsollen fremfor Switch 1, Playstation 5 eller Series X/S. Svaret her er jo lett... Portabilitet. Spesielt for barn, som typisk ikke har sin egen TV. Eller gubben som vil game men TV'en er erobret av barna og/eller kona. Leser mange tilfeller av den og. Poenget er at Switchen viste seg til å være veldig fleksibel. Jo flere muligheter jo bedre. Lenke til kommentar
Andres Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden JornHansen skrev: Oh yes! Du ser det samme som meg Mr. Furevik. Dette er Wii U på nytt. Fansen får med seg at dette er en ny konsoll, og Nintendo fans er hardcore; jeg pleide å være en selv. Det er et lite håp om at spillene som vise i april er skikkelig mindblowing, men jeg lurer veldig på pris og hva som gjør at menigmann skal velge denne konsollen fremfor Switch 1, Playstation 5 eller Series X/S. Nintendo er tilbake til sitt arrogante selv. Mange av mine bekjenter ink.meg kjøper den utelukkende grunnet egne barn, barn elsker Mario og de fleste figurer fra Nintendo, i tillegg så har Nintendo spill som nettop barna kan spille uten å kreve hjelp fra voksne, PS5 har Astro og det er litt der det stopper Så det spørs hvem er målgruppen med denne konsollen. Kan kritisere mye jeg også men skulle jeg kjøpe den til barna så blir det garantert spilling på den ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå