Erling E. Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Han skrev det ikke inn selv. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Han skrev det ikke inn selv. Ip-sjekking i invisjon board? må huske på Hva var egentlig det bilde? hvordan "støtende"? Var det tubgirl-aktig? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Lurte på en liten ting; har folk på dette forumet for vane å stable korthus i naken tilstand med rødglødende øyer? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Lurte på en liten ting; har folk på dette forumet for vane å stable korthus i naken tilstand med rødglødende øyer? Før hadde jeg den uvanen ja, men nå har jeg lovet å ikke bruke korthus-kreftene mine til onde ting. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Han skrev det ikke inn selv. Heelt sant? =) Lenke til kommentar
chil Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Han skrev det ikke inn selv. Heelt sant? =) ikke slå meg Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Han skrev det ikke inn selv. Heelt sant? =) ikke slå meg Quote-pyramide Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Han skrev det ikke inn selv. Heelt sant? =) ikke slå meg Quote-pyramide - - - Ødela vel hele pyramiden jeg nå? Endret 17. januar 2004 av Yngvejos Lenke til kommentar
insider Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 det med korthustet var sjukt Devil himself Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Han skrev det ikke inn selv. Heelt sant? =) ikke slå meg Quote-pyramide - - - Ødela vel hele pyramiden jeg nå? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hva var egentlig det bilde? hvordan "støtende"? Var det tubgirl-aktig? Rotten.com bilde - mann som stikker finger gjennom nesa og ut øyet. Hvordan fikk du til det korthuset så jævlig høyt? Jeg klarer ikke å sette sammen to kort en gang jeg. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 HeavenHell, Det er ikke vanskelig men det krever litt tålmodighet. Se om du klarer å overgå mitt korthus, 6 etasjer med 52 kort =D http://www.home.no/victork/pollakorthus.JPG Lenke til kommentar
Döden Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Rotten.com bilde - mann som stikker finger gjennom nesa og ut øyet. Han karen eksisterer faktisk. Så det på "Ripleys belive it or not". Han drakk brus gjennom øyet sitt! Lenke til kommentar
defzx Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Rotten.com bilde - mann som stikker finger gjennom nesa og ut øyet. Han karen eksisterer faktisk. Så det på "Ripleys belive it or not". Han drakk brus gjennom øyet sitt! WTF? igjennom øyet? hvordan er det mulig? har du link send meg... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Han hadde operert øyet vekk pga. kreft. Det var blitt en åpening mellom øyet og ganen/munnen. Sjekk her du! Men jeg tviler på at du finner noe særlig om han karen! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Ihvertfall en kar der som røyker gjennom øyet sitt! Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Ok... nå lurer jeg.. er dette et gaming forum? Eller er det et forum hvor man kan snakke om folk fra japan som driker brus igjennom øyet? Ærlig talt, det intereserer meg ikke ! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jepp, prøve å holde oss til topicen. Sjukeste bilde foran pc skjerm, kanskje avatar? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Off topic: Drikke brus gjennom øyet? Hadde det vært meg hadde jeg ikke svelgt den. Hva med å gå i sentrum med en røyk i "øyet"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå